וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היו זמנים בירושלים: טרנטינו ופיק יהיו אורחי כבוד בהקרנה מיוחדת בסינמטק של עיר הבירה

12.12.2019 / 5:45

טרנטינו וזוגתו יתארחו בהקרנה מיוחדת של סרט תיעודי על עבודתו של הבמאי המהולל, שתתקיים במוצאי שבת הקרובה בסינמטק ירושלים

טריילר הסרט "היו זמנים בהוליווד"/פורום פילם

התרגלנו כבר לדיווחים על כך שקוונטין טרנטינו ודניאלה פיק נצפו כאחד האדם בבתי קולנוע שונים בגוש דן, כולל בהקרנה מסחרית רגילה של "היו זמנים בהוליווד". עכשיו, אחרי שראינו את הבמאי האמריקאי המהולל בסרט של עצמו ובסרטים של אחרים, אפשר יהיה לראות אותו בסרט על אודותיו.

וכך, טרנטינו ופיק יתארחו בסינמטק ירושלים בשבת הקרובה בהקרנה מיוחדת של "טרנטינו: שמונת הראשונים", סרטה התיעודי הטרי של טארה ווד הסוקר את הקריירה של הקולנוען, בעזרת קטעי ארכיון וראיונות עם שותפיו ושותפותיו לאורך השנים, למשל סמואל ל.ג'קסון, ג'ניפר ג'ייסון לי, טים רות', כריסטופר וולץ, ג'יימי פוקס וגם רוברט פורסטר, שהספיק להצטלם לסרט מעט לפני מותו.

זה יהיה ביקורו השני של טרנטינו בסינמטק ירושלים, לאחר שכיכב בו בכתת אמן בלתי נשכחת לפני ארבע שנים. עם זאת, הפעם אין לצפות לשיחה מעמיקה איתו לפני או אחרי ההקרנה, אם כי הוא צפוי לשאת דברים בקצרה, ובמקרה שלו, הניסיון מלמד שגם כמה משפטים הם שואו.

טרנטינו יגיע לירושלים במצב רוח טוב, לאחר ש"היו זמנים בהוליווד" כיכב בשבוע האחרון בהכרזת המועמדויות לפרסים השונים, גלובוס הזהב. הוא גם עלה לכותרות אחרי שהצהיר כי הוא בהחלט מתכנן ליצור פרק נוסף בסדרת "להרוג את ביל", אם כי זה ייקח זמן. בינתיים, נסתפק בנוכחותו בירושלים.


ההקרנה תתקיים בשבת הקרובה ב-20:00. לפרטים והזמנת כרטיסים ראו האתר הרשמי של סינמטק ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully