צוקית אשכולי. באדיבות המצולמים
באדיבות המצולמים

גברים כבר לא ניגשים אליה בברים: צוקית חוזרת למשחק

צוקית אשכולי, בשיתוף OkCupid

12.12.2019 / 7:14

אי אפשר להגיד שצוקית אשכולי לא עושה מספיק כדי למצוא אהבה, אבל מסתבר שגם שמדענים מנסים לשדך בינך לבין מישהו זה יכול להיכשל. מה עושים? ממשיכים לנסות, ואין סיבה לא לעשות את זה בדרך הכי פשוטה שקיימת

צוקית פרק 2/עריכה: דפי מקל, גרפיקה: תומר פרלנדס

את בטח מכירה את הקטע הזה, שאת יוצאת לבר עם חברה ופתאום את קולטת בזווית של העין מישהו חמוד. הוא גם קלט אותך, ואתם מתחילים קצת לפלרטט במבטים- בטאקט, לא בהגזמה בכלל. ואז, ברגע הכי מתאים, הוא ניגש אלייך ומציג את עצמו בפשטות:

"היי אני אסף (שם בדוי) ראיתי אותך מהצד השני של הבר ו..."

ל-מי זה באמת קורה??

בתכל'ס, הגרסה של "החלפנו מבטים שעתיים אז למה הוא לא קם לבקש את המספר?!" קצת יותר מוכרת לי.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

זה לא שאני לא מפרגנת למי שחווה את הגרסה הראשונה על בסיס קבוע, אבל לצערי אני חווה יותר החלפות מבטים בין גברים/נשים לטלפונים שלהם.

וסבבה, כל העיסוק בסלולרי לא חדש לנו, ואין מה לעשות - יש שם עולם שלם. אז האם יש מצב שאנשים יושבים בבר מלא נשים ואשכרה מדפדפים באפליקציית היכרויות?

כן!

האם זה בהכרח דבר רע? כנראה שלא. וגם אם יש לו חסרונות, זו המציאות שלי היום ונראה לי שכדאי רגע לזרום איתה ולתת לאוקיי קיופיד לשחק אותה קופידון, במיוחד כי כמו שראיתם בפרק הקודם, הייתה לי חוויה לא רעה בקיופיד לפני כמה שנים. פשוט עבר המון זמן מאז - אם מודדים בזמן טכנולוגי הזמן שעבר שווה לשני עשורים כמעט, מה שאומר שבטח הרוב השתנה.

שזה אחלה. אני בעד שינויים.

אז החלטתי לבדוק את המים - לראות קצת מה הולך שם לפני, להתייעץ, ולהבין קצת מה עבר על האפליקציה מאז הפעם האחרונה שמצאתי בה אהבה.

צוקית אשכולי, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully