וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במלוא הדרם: המנות המדהימות שאפשר להכין מפירות הדר

יוליה פריליק-ניב בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

9.12.2019 / 7:51

פירות ההדר ממלאים בתקופה הזאת את הפרדסים ובהתאמה גם המנות במסעדות לובשות הדר, קבלו כמה מנות שזאת בדיוק העונה לנסות

קלמנטינות. ShutterStock
עונת פירות ההדר/ShutterStock

זו היא העונה של פירות ההדר - תפוזים, לימונים, קלמנטינות, מנדרינות, פומליות, פומלות, אשכוליות, תפוזי דם, יוזו (פרי הדר יפני) ועוד רבים ועסיסיים ממלאים את הפרדסים ובהתאמה גם הקוקטיילים והמנות במסעדות לובשים הדר, בייחוד במקומות שהדגש בהם הוא על חומרי גלם מקומיים ועונתיים. אז איפה תוכלו לאכול ולשתות מנות בשילוב הדרים? הנה כמה אופציות:

קלמארי על הגריל. אפיק גבאי,
קלמארי על פילה תפוז בשיינע/אפיק גבאי

שיינע, תל אביב

בבר-מסעדה החדש והאינטימי של השף אסף גבאי, שמתמקד במנות של פירות ים ודגים טריים, מגישים מנה משגעת של קלמרי צרוב על הגריל, מונח על פילה תפוזים, זיתי קלמטה, רצועות טרגון וויניגרט כמון (56 שקלים).

שיינע - נחלת בנימין 59, תל אביב, 03-5627143

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
תל יצחק בייקרי. גיל אבירם,
עוגת לימון ויוגורט בבייקרי של תל יצחק/גיל אבירם

מסעדת תל יצחק

במסעדת תל יצחק בשרון מקבלים השראה מהפרדסים הסובבים אותה ומגישים מנה של קרפצ'יו דג ים בליווי קרם פרש, איולי יוזו (פרי הדר יפני, המזכיר אשכולית), פירורי לחם שרופים, צ'ילי ירוק, במיה, טרגון טרי, שאלוט וזרעי עגבנייה (59 שקלים). בבייקרי הצמוד מגישים עוגה בחושה עשירה של יוגורט ולימון המקושטת בשוקולד לבן וסוכריות ליים.

מסעדת תל יצחק, קיבוץ תל יצחק, 053-9381377

פריים סושי בר. אנטולי מיכאלו,
גרין רול בפריים/אנטולי מיכאלו

פריים שף וסושי בר

במסעדת פריים שף & סושי בר השיקו בר יפני חדש ואינטימי עם 10 מקומות ישיבה. בין חומרי הגלם הבולטים יש שימוש נרחב בהדרים וביוזו, המשולבים בלא מעט מנות בתפריט. ביניהן סשימי טוקיו עם סלמון מוברש בסויה מעושנת בטופינג יוזו קושו או גרין רול - רול במעטפת מלפפון, עם דג לבן עונתי, אבוקדו, אספרגוס, בצל ירוק, ארוגולה, צ'ילי ופטריות שיטאקה ברוטב פונזו הדרים ושמן צ'ילי; ועוד. את המנות אפשר לאכול בבר הפתוח בערבי שני-חמישי ב-180 שקלים לאדם לארוחת טעימות.

Frame - ראול וולנברג 2, רמת החייל, תל אביב, 053-9368746

קרודו לוקוס והדרים בסיטארה. יהונתן בן חיים,
קרודו לוקוס בסיטארה/יהונתן בן חיים

סיטארה

השף אורן מורד התמנה לאחרונה לשף של מסעדת סיטארה הוותיקה במתחם סי אנד סאן הסמוכה לחוף הים בצפון תל אביב. מורד השיק תפריט חורפי חדש ואחת המנות העונתיות והחורפיות היא קרודו לוקוס עם גספצ'ו הדרים וסלט שורשים של חורף (79 שקלים).

Seatara - הרצל רוזנבלום 8, תל אביב, 053-9443447

רובע בר יין. גל איצקוביץ,
קוקטיילים ההדריים ברובע בר יין/גל איצקוביץ

Rova Bar Wine

בביסטרו בר האורבני Rova Bar Wine מציעים תפריט קוקטיילים, רבים מהם בשילוב פירות הדר. תפריט הקוקטיילים החדש והעונתי כולל LILLET רוזה שפריץ - אפריטיף LILLET מיין בורדו, ליקר פירות הדר, טוניק, פרוסת תפוז ונענע (42 שקלים); לוקאל דרים - אוזו, זעתר, לימון ומונין שקדים (42 שקלים); ביטר סאמר - קמפרי, ליקר תפוזים, וודקה (44 שקלים); ועוד. זה גם המקום לספר כי יש ברובע בר יין Happy Hour שווה בימים ראשון-חמישי בשעות 21:00-17:00 של 50% הנחה על המשקאות האלכוהוליים (ו-20% הנחה על תפריט האוכל).

רובע בר יין - דיזינגוף 192, תל אביב, 053-9379228

הוטל דה ויל. אפיק גבאי,
חגיגות הבוז'ולה בהוט דה ויל/אפיק גבאי

הוטל דה ויל

בביסטרו הפריזאי Hôtel de Ville מציינים בימים אלו את ה-Beaujolais celebrations (חגיגות הבוז'ולה). בין מנות הספיישל שיוגשו לרגל השקת יינות הבוזו'לה מאלזס, מעמק הלואר, מלנגדוק, מבורגון ומבורדו תוגש Fromages - צלחת גבינות בשלות של מחלבת בארי בליווי ריבת הדרים ופרי עונתי בסימן הדרים (82 שקלים).

הוטל דה ויל - דיזנגוף 230, תל אביב, 053-9386288

יוליה פריליק-ניב בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully