וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארצות הברית מנתחים: האם דני אבדיה הוא הבחירה המתאימה לגולדן סטייט?

ב"אתלטיק" סקרו את כישרונות הדראפט הכי מתאימים לווריירס והביעו חשש בנוגע לישראלי: "הוא עלול להיכשל בדיוק במקום שבו כספי נכשל"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

גולדן סטייט ממשיכה להיות הקבוצה החלשה ב-NBA, ובארצות הברית תוהים האם תוכל להתאושש ולחזור בגדול בעונה הבאה - כשקליי תומפסון וסטף קרי יהיו בריאים.

כדי לחזור לרלוונטיות נראה שהווריירס יצטרכו לשים את היד גם על הכישרון הגדול הבא בדראפט 2020, שבו הם צפויים לקבל בחירה גבוהה. האם מבין כולם יהיה זה דווקא דני אבדיה?

הפרשן אית'ן שטראוס מ"האתלטיק" לא בטוח כלל וכלל. "ברמת התיאורטית, דני אבדיה הוא מה שהווריירס זקוקים לו. הוא פורוורד גבוה ומגוון שמסוגל למצוא את הקלעים הנהדרים של הווריירס לזריקות פנויות. אבל בואו נגיע לשורה התחתונה: אני לא מתלהב ממנו", כתב שטראוס בסקירה נרחבת של הכישרונות שהכי יתאימו לגולדן סטייט בדראפט. "אני באמת מנסה להתלהב. שחקנים בגובה שלו שמסוגלים למסור כמוהו יכולים להשפיע בצורה משמעותי על קבוצות, ולאבדיה יש מסירות מלהיבות, אבל יש לו עוד המון ממה ללמוד".

דני אבדיה, מכבי תל אביב. AP
"סגנון המשחק שלו זהה לסגנון של עומרי כספי". דני אבדיה/AP

בכתבה הועלתה הטענה ש"אבדיה משחק בצורה זהה לחברו במכבי תל אביב, עומרי כספי. הוא מרבה לחתוך לסל ולקלוע כתוצאה מתנועה ללא כדור. זה יכול לעבוד בשיטה של גולדן סטייט, כל עוד הוא לא יוותר על זריקות פנויות מהשלוש, כמו שכספי עשה בזמנו. אבל אם הוא יחשוש לזרוק, הוא ייכשל היכן שכספי כשל".

לסיכום, ציין שטראוס ש"סימני השאלה ההגנתיים של אבדיה מכריעים. הוא שומר מעט מגושם, ונכנס לבעיית עבירות לעתים קרובות. כן, הוא צעיר ומשחק מול שחקנים בוגרים, בליגה קשוחה וקשה. אבל יש סיבה לכך שהוא לא מקבל דקות אחת לכמה משחקים. נכון לעכשיו, אבדיה לא נראה כמו אופציה אמינה עבור קבוצה שרוצה לחזור להתחרות על האליפות במהירות הבזק. גם אם הוא ילמד מהר את כל מה שעליו ללמוד, לא בטוח שהוא יוכל להתמודד עם האתלטיות ב-NBA".

עוד בוואלה!

מומחי ESPN ממשיכים להתלהב מאבדיה: "גם האתלטיות שלו השתפרה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully