וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הקודם זוכה: השמלה האייקונית של הנסיכה דיאנה מוצעת למכירה

21.11.2019 / 12:00

ב-1985 הגיעה הנסיכה דיאנה לביקור בארצות הברית. בבית הלבן היא פגשה את השחקן ג'ון טרבולטה שהזמין אותה לריקוד. השמלה שלבשה באותו ערב, קטיפה כחולה בשילוב צ'וקר פנינים, אבן ספיר ויהלומים, עומדת למכירה. כמה תצטרכו לשלם אם תרצו אותה בארונכן? התשובה בפנים

כתבתה של הילה קובו מתוך המהדורה המרכזית של וואלה!NEWS, עריכה: מיכאל ברגמן/המהדורה המרכזית של וואלה!NEWS, עריכה: מיכאל ברגמן

(בווידיאו: סרט לציון 20 שנה למותה של הנסיכה דיאנה)

לנסיכה דיאנה המנוחה יש כמה רגעים אייקונים בהם היא לבשה שמלות בלתי נשכחות. לא משנה כמה שנים עברו מאז, הרגעים האלו זכורים לנו היטב. אחד מאותם רגעים הוא הריקוד שלה בבית הלבן עם השחקן ג'ון טרבולטה ב-1985, במסגרת ביקור דיפלומטי שלה בארצות הברית בהזמנת הנשיא רונלד רייגן ורעייתו ננסי. באותו ריקוד שהפך מפורסם במיוחד, לבשה הנסיכה דיאנה שמלת קטיפה כחולה בעיצובו של ויקטור אדלשטיין. הבשורות הטובות הן - השמלה הזו עכשיו עומדת למכירה פומבית, ויכולה להיות שלכם.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הנסיכה דיאנה ג'ון טרבולטה 1985. GettyImages
הרגע האייקוני. הנסיכה דיאנה רוקדת עם ג'ון טרבולטה בבית הלבן ב-1985/GettyImages

הלוק האייקוני של דיאנה מאותו ריקוד בבית הלבן כולל את שמלת הקטיפה עם מחשוף וי וצ'וקר פנינים שבמרכזו אבן ספיר עם שיבוץ יהלומים, תכשיט שהיה שייך במקור לאליזבת המלכה האם וניתן לנסיכה דיאנה. אם הריקוד עם טרבולטה היה מתקיים ב-2019, הוא היה הופך ויראלי תוך שניות אחדות. גם לפני יותר מ-30 שנה הוא התפשט מהר מאוד והפך לרגע איקוני שזכור עד היום. את השמלה לבשה הנסיכה דיאנה בעוד כמה הזדמנויות, בהן נסיעה לאוסטריה ב-1986 וביקור באופרה ב-1991.

ביוני 1997, חודשיים בלבד לפני התאונה הטראגית שבה נהרגה, קיימה הנסיכה מכירה פומבית שבה נפרדה מכמה שמלות בארונה, בהן גם שמלת הקטיפה השחורה של ויקטור אדלשטיין. המטרה הייתה גיוס כספים לקרן המלכותית שמסייעת לחולי סרטן ואיידס. השמלה נמכרה אז בסכום של מאה אלף פאונד.

שמלה של הנסיכה דיאנה בעיצובו של ויקטור אדלשטיין מכירה פומבית. GettyImages
השמלה הזו יכולה להיות שלכם תמורת 350 אלף פאונד, לפחות/GettyImages

מאז אותה מכירה בנוכחותה של הנסיכה, השמלה המדוברת החליפה עוד כמה ידיים. כך למשל, ב-2013 היא נמכרה שוב, הפעם עבור סכום של 240 אלף פאונד. לפי הדיווחים, הקונה הוא גבר בריטי, לא חובב אומנות או אופנה, שרק רצה לשמח את אשתו. עכשיו השמלה האייקונית שוב עומדת למכירה פומבית. ב-9 בדצמבר בית המכירות הפומביות קארי טיילור בלונדון מציע את השמלה למכירה בסכום התחלתי של 350 אלף פאונד. "זו נחשבת לאחת השמלות היפות ביותר שלבשה הנסיכה אי פעם", נמסר מקארי טיילור.

ביולי האחרון נמכרה החולצה שלבשה הנסיכה דיאנה המנוחה לאימונים בחדר הכושר ונתפסה איתו בתמונות פפראצי ב-1995 תמורת 53,532 דולר. לדבריה של מאמנת הכושר של הנסיכה המנוחה, ג'ני ריבט, היא נהגה ללבוש את הסווטשירט הזה בסיום כל אימון כדי להרגיז ולאכזב את צלמי הפפראצי, שהיו מחכים לה מחוץ למכון בתקווה לתפוס אותה כל פעם בלוק חדש. הנסיכה סברה שאם היא תמיד תיראה אותו הדבר ביציאה מהאימון - לצלמים יימאס לחכות שם והם יעזבו אותה במנוחה. הסיפור החמוד, לצד העובדה שלחולצה כנראה עדיין יש את ריח הזיעה של הנסיכה דיאנה, גרמו לקונה האנונימי לשלוף את הארנק ולרשום שיק על סך יותר מ-50 אלף דולר.

הנסיכה דיאנה 1995 חדר כושר. GettyImages
החולצה של הנסיכה דיאנה שנמכרה עבור יותר מ-50 אלף דולר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully