טיילור סוויפט. GettyImages
GettyImages

לא אהבת אמת: ככה תדעי אם הוא רק רוצה את הגוף שלך

בשיתוף OkCupid

18.11.2019 / 15:41

כשאתם יחד ממש כיף לכם, ואת רוצה עוד. הוא מקסים ורומנטי,ואת מרגישה שאתם מתחילים להתאהב. אבל אז הוא מתחיל להתרחק. האם הוא רוצה רק סקס?

כשאתם יחד ממש כיף לך איתו, ואת רוצה עוד. הוא יכול להיות מקסים ורומנטי, הסקס נהדר ואת מרגישה שאתם מתחילים להתאהב אחד בשני. אבל אחרי זמן קצר הוא פתאום בקושי עונה להודעות, נפגש איתך לעיתים רחוקות מדי, ומשאיר אותך עם סימני שאלה לגבי הקשר שלכם. יכול להיות שלא מדובר באהבת חייך, אלא בסתם עוד בחור שמשתמש במניפולציות כדי להיכנס למיטה שלך? יכול להיות, וכדאי שתשימי לב לסימנים, לפני שזה יהפוך לשברון לב רציני.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

הוא מתעניין בעיקר במראה שלך
זה כיף מאוד שמישהו אוהב את המראה שלך, ומחמיא לך הרבה על איך שאת נראית, אבל זה לא מספיק. היית רוצה לשמוע גם דברים טובים על האישיות שלך ועל הדברים שאת טובה בהם, כי אחרי הכל, את יותר מעוד פרצוף יפה או חתיכת בשר. גבר שבאמת מעוניין בך, מעבר לסקס, יעריך את האיכויות האחרות שלך, בנוסף למראה: את החוכמה שלך, את חוש ההומור, או אפילו את הפגמים הקטנים שיש לך. אם הוא יודע להחמיא לך רק על השיער המהמם שלך או על איך שהתחת שלך נראה נהדר בשמלה - כנראה שמדובר בבחור שרוצה רק סקס.

איכשהו השיחות תמיד הופכות למיניות
גם פנים אל פנים, אבל גם בטלפון, כשאתם מדברים על נושא אחד, בלי קשר בכלל השיחה תהפוך למינית, ביוזמתו. את יכולה לספר לו איך את הפצצת היום במצגת מול הלקוח החדש, והוא ימצא כבר איך לנתב את השיחה על זה שהלקוח בטח לא הצליח להוריד ממך את העיניים בגלל שאת כל כך סקסית בחולצה מכופתרת. אם את אומרת לו שאת גמורה מעייפות ורק רוצה להגיע הביתה ולהיכנס להתקלח - הוא יגיד שהוא היה מת לסבן לך את הגב. אלו הערות שיכולות לבוא לפעמים בטוב, ובייחוד בתחילת קשר זה יכול להיות מאוד סקסי ומגניב, אבל צריך לשים לב שלא מדובר רק בהערות מהסוג הזה.

ה"דייטים" תמיד אצלך
לגבר שרוצה רק סקס אין עניין לצאת איתך לדייטים בציבור או ללכת לעשות יחד דברים מעניינים. המטרה שלו היא להגיע כמה שיותר מהר למיטה, ואין דרך יותר קלה לעשות את זה מאשר פשוט להיות כבר בבית. אין לו אינטרס להשקיע בך את הזמן, הכסף או המאמץ ולקחת אותך למסעדה מגניבה או לבר השיקי שנפתח, ולכן הוא תמיד יהיה "עייף", "מעוך", ויגיד דברים כמו: "האמת? הכי בא לי להתכלב מול נטפליקס ולהתחבק". הוא יעדיף להיפגש בבית, ועדיף בבית שלך, כי ככה הוא גם יכול להיעלם מתי שבא לו (אחרי הסקס, כמובן: "וואו, נורא מאוחר, לא הבאתי בגדים ומחר יש לי ישיבת מערכת חשובה"). המשקיענים מבינהם יביאו איתם פיצה או טייק אווי כלשהו אחר, אבל בסופו של דבר כשזה חוזר על עצמו, מדובר בבוטי-קול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

למצוא את הנסיך: 10 טעויות שאת כנראה עושה בלי לשים לב

בשיתוף OkCupid

הוא כמעט ולא מתקשר, ועונה להודעות באיחור
את שולחת לו הודעה חמודה, ויכולות לעבור שעות, ולפעמים ימים עד שהוא עונה, אם בכלל. הוא עצמו בקושי מתקשר, וגם אם הוא עושה את זה, השיחה מאוד עניינית - שיחה שמובילה למפגש שכמובן יוביל לסקס. את יכולה לשקר לעצמך או לבלוע את השקרים שלו לגבי זה שהוא נורא עסוק, הטלפון היה על שקט, מקולקל, נפל לשירותים, אבל בואי - אם היה לו עניין אמיתי בך, הוא היה שולף את הטלפון מהשירותים, שם אותו בתוך שקית אורז, ומודיע לך דרך הפייסבוק שערוצי התקשורת השתנו עקב תקלה. אם הוא רוצה יותר מסקס, הוא ימצא את הדרך ואת הזמן לתקשר איתך, תמיד.

את לא מכירה את החברים שלו
אתם בקשר כבר תקופה לא קצרה, ובכל זאת - לא זכית אף פעם, בטעות - לראות אפילו חבר אחד שלו, שלא לדבר על בני משפחה. הוא ממדר אותך משאר החלקים של חייו, ולא מעוניין להביא אותך למפגשים חברתיים, גם כשלא מדובר ב"ערב בנים" קלאסי. על המשפחה שלו בכלל בקושי שמעת, ואת רק חצי בטוחה שהם קיימים. את לא סגורה אפילו כמה אחים ואחיות יש לו. אם זה נמשך כבר תקופה ארוכה, סורי דארלינג, זה לא יקרה לעולם.

אם את לא במיטבך - הוא לא יבוא
אם את מרגישה קצת לא טוב, או במצב רוח לא משהו, או במחזור - שכחי ממנו. יש לו דברים חשובים מאד לעשות, ודווקא היום הוא הכי עסוק בעולם. טוב, הסיבה די ברורה. יש מצב שאת לא כשירה לסקס, ובתור בחור שמחפש רק את זה, אין לו ממש מה לעשות אצלך כשסביר להניח שסקס לא יצא לו מהמפגש הזה. אל תדאגי, הוא כבר ימצא תירוץ להימנע מהמפגש, כזה שאולי לא יספק אותך, אבל לא באמת יאפשר לך להביע התנגדות. גם אם הוא במקרה הגיע וגילה שאת במחזור הוא ימצא איך להתחפף מהר ככל האפשר.

הוא מגיע וישר נרדם על הספה
נשיקה, חיבוק, והוא כבר מתעפץ על הספה שלך. כשמדובר בבחור שמעוניין במערכת יחסים איתך, יש כל כך הרבה דברים שבא לו לדבר איתך עליהם. הוא רוצה להכיר אותך, הוא מתעניין בחיים שלך, וגם רוצה לספר לך על החיים שלו. אבל אם מדובר בבחור שרוצה ממך רק דבר אחד - אין שום דבר שבאמת מעניין אותו, ולכן כל הקטע המשעמם הזה של לפני המיטה גורם לו ליטרלי לפיהוק, והוא נרדם על הספה. מה גם שההירדמות שלו מאיצה את המעבר שלכם למיטה: "יואו מאמי אני כזה גמור, בואי נלך לישון כבר". אז אם הוא רדום מכדי לדבר איתך, אבל שתי דקות אחר כך הוא מספיק עירני בשביל סקס... את יודעת.

הפורפליי קצר מדי
לא רק שהבחור יוביל אותך ישר למיטה, גם במיטה הוא לא בדיוק יתחשב ברצונות שלך. הוא היה רוצה לגרום לך להנאה ועונג, כמעט יותר מאשר לעצמו, ולא מסתפק בפורפליי הקצר ביקום לא משנה אם את מוכנה או לא. לבחור שבאמת מאוהב בך ורוצה אותך, הדרך חשובה לא פחות מהמטרה, בניגוד לזה שרק רוצה לשכב איתך. אם הוא באמת היה בעניין שלך, הסקס הייתה עוד חוויה שהוא היה מעדיף לקחת את הזמן איתה.

הוא לא מעוניין להישאר ללילה
זו אולי הקלישאה הכי גדולה של גבר שרוצה ממך רק סקס, אבל ככה קלישאות מגיעות למעמדן המכובד - הן נכונות בהרבה מקרים. תחשבי על זה - אם הוא באמת היה מעוניין בך, הוא היה שמח להישאר לישון, או אפילו סתם לשכב במיטה ולדבר עד שנרדמים. את יודעת, להתחבק, להתכרבל ולעשות את כל הדברים הנעימים האלה של אחרי הסקס. אבל לבחור שרוצה רק לשכב איתך תמיד יש "משהו חשוב על הבוקר" או תירוץ אחר שמונע ממנו להישאר לישון. או שהוא אפילו לא טורח.

ומה עושים כדי להימנע מבחורים כאלה?
מבררים כמה שיותר פרטים מראש, ואת זה את יכולה לעשות באפליקציה כמו OkCupid שבה הנרשמים עונים על מאות שאלות בזמן פתיחת הפרופיל, מה שכבר מראה על רצינות כוונותיהם. שם הסיכוי שלך למצוא אנשים שמחפשים זוגיות לטווח הארוך, ולא ללילה אחד, הרבה יותר גבוה.

מערכת Sheee, בשיתוף OkCupid

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully