וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקחת את הסטייק הביתה: מסעדות הבשרים שהן גם אטליז משובח

בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

18.11.2019 / 8:00

הסטייק שאכלתם במסעדה הנהדרת ההיא לא יוצא לכם מהראש ומתחשק לכם לשחזר את החוויה ב"על האש" הקרוב? אלו המסעדות שמאמינות גם בשיטת "עשה זאת בעצמך"

בשר לקחת הביתה רק בשר. אסף רונן,
הבשרים של רק בשר/אסף רונן

זה בטח לא חדש לכם שארצנו הקטנטונת בורכה בעשרות מסעדות בשרים איכותיות, המגישות נתחים משובחים. כשבחלק לא מבוטל מהן, תמצאו גם אטליז מקצועי, שבו תוכלו לרכוש מגוון נתחים מוכנים לצלייה. אז אם מתחשק לכם להצטייד בבשר מובחר ולשחזר את חווית האכילה במסעדה ב"על האש" הבא, הכתבה הזו מוקדשת לכם - ריכזנו בה כמה מסעדות שמפעילות את האטליזים בין השווים ביותר בארץ.

בשר לקחת הביתה מושבוצ. אפיק גבאי,
מושבוצ/אפיק גבאי

מושבוצ - רמות

מסעדת מושבוצ נפתחה בשנת 2007 ובמשך קרוב לעשור מיצבה את עצמה כאחת ממסעדות הבשרים המובילות בגולן. שמונה שנים לאחר הפתיחה, חברו קברניטי המקום למשפחת שניידר ויחד עם יוחאי שניידר, הקימו את הקצבייה של מושבוצ. משפחת שניידר מטפחת את עדר הבקר שלה כבר יותר מחמישה עשורים ואילו כיום היא פועלת לפי ההנחיות המחמירות של תקן חי בריא. המשמעות היא למשל שבמסגרת טיפוח העדר לא נעשה שימוש בזרזי גדילה או באנטיביוטיקה מניעתית.

המשך הטיפול במוצרי הבשר, מתבצע במטבח של מושבוצ, שם מייצרים המבורגרים, נקניקיות ומגוון רחב של נתחים איכותיים. בין השאר תוכלו לרכוש במסעדה נתחי סינטה ואנטריקוט שעוברים תהליך יישון של 21 ימים (199 שקלים לקילו אנטריקוט, 179 שקלים לקילו סינטה), מדליוני פילה בקר (229 שקלים לקילו), פורטרהאוס (169 שקלים לקילו) כתף טלה (99 שקלים לקילו), צלעות טלה (199 שקלים לקילו) וקבב רומני (79 שקלים לקילו).

לשבת לאכול במקום: קרפצ'ו בקר ממשק שניידר (עם פלחי פרי, שקדים קלויים, שמן זית ארבקינה ארומטי מ"ארץ גשור" ופרמז'ן ממחלבה מקומית), המבורגר מושבוצ קלאסי (בשר עגל ממשק שניידר במתכון המנצח, מוגש על לחמנייה מתקתקה עם חמוצים ביתיים ומרמלדת צ'ילי בתוספת פאפאס צ'יפס) ושוקולד בננה ברולה (סמיפרדו אינגלז, בננות מקורמלות, גנאש מוקצף ושטרויזל נוגט).

מושבוצ, רמות. 04-6795095

sheen-shitof

עוד בוואלה! אוכל

5 מנות חדשות וסתוויות

בשיתוף zap rest
בשר לקחת הביתה מו ומו. יחצ,
מו ומו/יחצ

מו ומו - רחובות

מו ומו היא מסעדת הבשרים המפורסמת ביותר ברחובות. היא החלה את דרכה ב-1984 כאטליז משפחתי ורק עשור מאוחר יותר, החלה לתפקד גם על תקן מסעדה. בשנים הראשונות היא הציעה אמנם מבחר מצומצם בלבד אך בתחילת שנות ה-2000, הפכה למסעדה של ממש. באטליז של מו ומו מציעים למכירה מגוון נתחי בשר מוכנים לצלייה כמו נתח קצבים מרכזי (145 שקלים לקילו), סטייק פילה נקי (320 שקלים לקילו) ו-T-Bone טלה (178 שקלים לקילו) וכן מגוון נתחים שמתאימים גם לאפייה או לתבשילי קדירה כמו קוביות צלי כתף (98 שקלים לקילו), שוק טלה (123 שקלים לקילו), אוסובוקו (78 שקלים לקילו) ואסאדו (78 שקלים לקילו).

לשבת לאכול במקום: סלט קישואים (רצועות דקות של קישואים, צנונית, פרמז'ן, שקדים קלויים ולבנה), שיפוד פילה עגל (200 גרם, מוגש על רוטב שמנת פלפל) וקרם פטיסייר עם פירות יער.

מו ומו, הרצל 117, רחובות. 053-9443464

לימוזין. דרור כץ,
לימוזין/דרור כץ

לימוזין - רמת ישי

בדומה למו ומו, גם מסעדת לימוזין התפתחה מאטליז שהתמחה בנתחים משובחים. אך לאטליז של לימוזין, קדמה חוות הבוקרים שהקימו אמיר טלמור ורמי גינת אי אז בתחילת שנות ה-90. האטליז נפתח ב-1998 ואילו המסעדה הוקמה ב-2002. מאז ועד היום, לימוזין נחשבת לאחת ממסעדות הבשרים המובילות בישראל ולמרות השנים שחלפו מאז הפתיחה, היא לא מראה סימני עייפות. בנוסף לנתחים מובחרים, תוכלו לרכוש במקום גם מחבתות וסירי ברזל, סכינים איכותיות, יינות בוטיק ישראליים ומבחר רטבים.
בתפריט האטליז תמצאו בין היתר שפונדרה (75 שקלים לקילו), ספריבס טלה (95 שקלים לקילו), מוח עגל (70 שקלים לקילו), פיקניה (115 שקלים לקילו), כתף טלה (125 שקלים לקילו) וכנפיים (21 שקלים לקילו).

לשבת לאכול במקום: קוביות פילה עגל (מוקפצות עם בצל סגול, שעועית ירוקה ופטריות ברוטב שמנת פלפל), מיקס בשר זוגי (200 גרם סינטה, 200 גרם אנטריקוט, פרגית, קבב ונקניקיות עגל) וקרם מסקרפונה למונצ'לו (ליידיפינגרס בסירופ למונצ'לו, קרם מסקרפונה קטיפתי, קרם לימון ושקדים מסוכרים. מוגש עם צ'ייסר למונצ'לו קפוא).

לימוזין, חורש האלונים 1, רמת ישי. 053-9442366

בשר לקחת הביתה רק בשר. אסף רונן,
רק בשר/אסף רונן

רשת רק בשר - ראשל"צ, חיפה, תל אביב

רשת מסעדות הבשרים רק בשר, המונה נכון לכתיבת שורות אלה ארבעה סניפים, החלה את דרכה בשנת 2008. הקונספט שמנחה את מסעדות הרשת מיומה הראשון, פשוט אך ייחודי: בשלב הראשון מקבלים הסועדים כוס יין אדום על חשבון הבית ואם רק יחפצו בכך, צוות המלצרים ידאג שתישאר מלאה לאורך כל הארוחה (תמורת 29 שקלים בלבד). לאחר מכן, ממשיכים לוויטרינת הבשרים, שם בוחרים הלקוחות את הנתחים שיעלו על שולחנם מעט מאוחר יותר. בזמן שהקצב מכין את המנות הבשריות, ממשיכים הסועדים לשולחן והארוחה נפתחת עם ראשונות לבחירתם.

בכל סניפי הרשת ניתן לרכוש כיום מגוון רחב של נתחי בשר מיושנים, נקיים ומוכנים לצלייה כמו אנטריקוט עם עצם (155 שקלים לקילו), חזה אווז (130 שקלים לקילו), שייטל (130 שקלים לקילו), פילה ישראלי (229 שקלים לקילו), אוכף טלה (140 שקלים לקילו) וסינטה (134 שקלים לקילו). חברי מועדון הלקוחות של רק בשר, נהנים מהנחה של עשרה אחוזים על כל המוצרים.

לשבת לאכול במקום: פטריות מוקפצות ממשק מקומי (ברוטב סויה, צ'ילי, ג'ינג'ר, סילאן ואגוזי מלך), נקניקיות טלה (300 גרם - 90 שקלים) ופרפה שוקולד (ללא סוכר).

רק בשר, ראשל"צ, חיפה ותל אביב

בשר לקחת הביתה חוות צוק. יעל אילן,
חוות צוק/יעל אילן

חוות צוק המעדנייה - תל אביב

חוות צוק המעדנייה, היא מסעדה הפועלת לפי פילוסופיית ה-Farm to Table, כשרוב חומרי הגלם שמגיעים למטבח של השף אסף שנער, מתחילים את דרכם בחוות צוק שהוקמה על ידי תומר צוק ב-1998. בחווה שממוקמת בגבעות הפסטורליות של עמק האלה, מגדלים גידולים עונתיים, מייצרים יינות ושמן זית וכל זאת בזמן שעדרי הצאן רועים במרעה הפתוח. ב-2008 פתח צוק את המעדנייה התל אביבית שלו, שבה ניתן לרכוש את מיטב התוצרת החקלאית של חוות צוק ושל יצרנים מקומיים מובחרים אחרים. המסעדה הסמוכה למעדנייה, נפתחה רק חמש שנים מאוחר יותר.

בנוסף לריבות, לרטבים החריפים, לשמן הזית ולעשרות המוצרים הנוספים שמוצעים למכירה במעדנייה, ניתן לרכוש במקום או להזמין עד הבית מבחר מרשים של מוצרי בשר כמו סינטה מתובלת לרוסטביף (176 שקלים לקילו), ניו יורק סטייק (145 שקלים לקילו), שוק טלה ללא עצם (174 שקלים לקילו), עוף של משק מלמד ממולא אורז ובשר (65 שקלים לקילו) ופריים ריב וואגיו מחוות שבעת המעיינות שבגליל (286 שקלים לקילו).

לשבת לאכול במקום: ההמלצה הטובה ביותר היא לבחור מנות מהתפריט היומי המשתנה בהתאם לחומרי הגלם המעניינים ביותר שהגיעו באותו יום למסעדה או פשוט לתת לצוות יד חופשית בהכנת המנות.

חוות צוק, משה פרלוק 5, תל אביב. 053-9367480

הטחנה, מטולה. באדיבות המקום,
הטחנה/באדיבות המקום

הטחנה - מטולה

מסעדת הטחנה נפתחה ב-2002 ביישוב הצפוני ביותר בארץ ומאז גרמה ללא מעט חובבי בשר מושבעים להגדיל משמעותית את הוצאות הדלק שלהם. בעל המסעדה, אסף אמיתי, אחראי הן לעיצוב הייחודי של המקום, שמזכיר מסבאה מתקופת המערב הפרוע והן לטיפוח עדר הבקר שממנו מגיעים הנתחים המובחרים של הטחנה. למעשה כל מוצרי בשר העגלות שניתן לרכוש במקום, ללא יוצא מן הכלל, מגיעים מהעדר של אמיתי. בין השאר מדובר בנתחים כמו פורטרהאוס (170 שקלים), טי בון (170 שקלים) ופריים ריב (170 שקלים).

בנוסף ניתן לרכוש במסעדה גם שוק טלה ושיפודי טלה (125 שקלים לקילו - מותנה בהזמנה של כשבוע מראש), כנפיים במרינדה לבחירה (בסיסית, טריאקי, צ'ילי או ברביקיו - 29 שקלים לקילו) ובשר טחון לקבבונים (70 שקלים לקילו).

לשבת לאכול במקום: סיגר הטחנה (ממולא בבשר אנטריקוט קצוץ, מוגש עם עמבה וטחינה גולמית), שיפוד אנטריקוט (300 גרם) וקוקילידה (עוגיות שוקולד צ'יפס ואגוזי לוז, ביניהן גלידת וניל בעיטור שוקולד לבן ומריר).

הטחנה, הראשונים 1, מטולה. 053-9440904

בשר לקחת הביתה מרינדו. גלעד הר שלג,
מרינדו/גלעד הר שלג

רשת מרינדו - יקנעם, עין גב, תל אביב

מרינדו החלה את דרכה כחווה לגידול עגלים וטלאים, שהקימו איתמר קנדליק ורועי תבור במושב כנף ב-2003. בשנים הראשונות התוצרת החקלאית שווקה בעיקר לחברות קייטרינג ולמסעדות שונות ברחבי הארץ. אך בעקבות הביקוש, החלו לשווק את מוצרי הבשר של החווה גם ללקוחות פרטיים. תוך עשור וחצי בלבד מהיום שבו נפתחה רשמית החווה, מרינדו הפכה לרשת המפעילה שישה סניפים. בשלושה מהם, בנוסף לאטליז וחנות, תמצאו גם מסעדת בשרים לתפארת.

בכל סניפי הרשת ניתן לרכוש את שלל תוצרי החווה ובכלל זה גם שמן זית ויינות משובחים וכן ישנה אפשרות להזמין את המוצרים במשלוח עד הבית. בין השאר תוכלו לרכוש במרינדו פילה עגל טרי (269 שקלים לקילו), יריעת צוואר עגל למילוי (85 שקלים לקילו), טיבון טלה (169 שקלים לקילו), קוביות שומן טלה (69 שקלים לקילו) ונקניקיות טלה פיקנטיות (89 שקלים לקילו).

לשבת לאכול במקום: צלחת חטיפים (נתחים דקיקים של טלה ואסאדו עגל במשקל 250 גרם, צלויים על הגריל ומתובלים במלח אטלנטי ופלפל שחור גרוס), צלחת מיקס שרקוטרי (נקניקיית טלה פיקנטית במשקל 200 גרם, נקניקיית צ'וריסו עגל ובייקון טלה. המנה מוגשת עם שוקרוט, חרדל וסלסת עגבניות לימונית) וכל קינוח שימליצו לכם עליו מתפריט הקינוחים המשתנה.

מרינדו, רחבי הארץ

בשיתוף zap rest, בשיתוף zap rest

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully