רוסלנה רודינה. ניר פקין
ניר פקין

המדד: למה דניאל גרינברג ממשיכה להפסיד לרוסלנה רודינה

17.11.2019 / 8:03

שתיהן דוגמניות, שתיהן מהממות, שתיהן התפרסמו בזכות אייל גולן, אבל את אחת מהן אנחנו אוהבים יותר. גלו למה דניאל גרינברג מפסידה לרוסלנה רודינה

פה קרוב, או אולי אי-שם, במרחב ובזמן, יש מישהו שנראה בדיוק כמוכם... ואם הוא לא נראה בדיוק כמוכם, הוא נמצא על משבצות דומות. למשל רוסלנה רודינה ודניאל גרינברג. כבר תקופה ששתיהן נמצאות בחיינו, ועקב הנסיבות, קשה שלא להשוות ביניהן: שתיהן מדגמנות, יפות, מצליחות, מופיעות בטלוויזיה, מככבות במדורי הרכילות ושתיהן, איך לא, קשורות לאייל גולן. רודינה היא האקסית ואם בנו של גולן, וגרינברג היא ארוסתו הנוכחית.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אי לכך ובהתאם לזאת, החלטנו להסביר אחת ולתמיד למה אנחנו אוהבים את רוסלנה רודינה קצת יותר מאת דניאל גרינברג:

מדד החריצות
בואו נודה על האמת - עיקר הפרסום של שתיהן קשור למערכות היחסים עם אייל גולן. גרינברג התפרסמה ב-2018 כשהשתתפה ב"אח הגדול". כמה חודשים לאחר מכן החלה לצאת עם אייל גולן ונראה שמאז העיסוק סביבה, הדי אובססיבי, יש לציין, קשור בעיקר למערכת היחסים שלה. מאז היא קיבלה כמה קמפיינים, השתתפה בסדרה "מצולמים" ובימים אלו משתתפת בעונה החדשה של הגולסטאריות. נדמה שכל זה קרה אך ורק בגלל שהיא בת זוגו של אייל גולן, וכל הבאז שמסביב תלוי בסקרנות שהיא מעוררת כבת זוגו. תכל'ס, למרות האח הגדול, ממש אין לנו מושג מה הקטע שלה בנפרד ממנו. רודינה, לעומת זאת, כן הצליחה לפרוץ ולהפוך לקצת יותר מבת הזוג של גולן, ובמהלך השנים האחרונות היא לא נחה לרגע.

היא הנחתה פינה בקשת, השתתפה בתוכניות אירוח, ב-2015 השתתפה בעונה השביעית של הישרדות, בה התגלתה כדומיננטית, חזקה, חברה טובה, אנושית ואף הגיעה לגמר וזכתה במקום השלישי. היא גם שיחקה במחזמר, דיבבה בסרט, שיחקה בקומדיה עם שלישיית מה קשור, בסרט אקשן ובפמת"א. חוץ מזה, היא השתתפה באין ספור קמפיינים של אופנה וביוטי. תגידו מה שתגידו, הבחורה נותנת עבודה ומפסיקה רק בשביל לישון ולנשום. חוץ מזה, היא גם אמא במשרה מלאה ומטפחת זוגיות שעליה היא משכילה לשמור רחוק מעולם הפרסום, מה שגורם לנו לחשוב שבמקרה שלה, הפרסום היה תופעת לוואי של האהבה, ולא להיפך.

עוד בוואלה!

לא רק בגלל מס הכנסה: למה רותם סלע הדיחה את בר רפאלי

לכתבה המלאה

מדד האישיות
ב-2012 החלה רודינה במערכת יחסים עם אייל גולן. לקראת 2013 נפרדו, וחזרו ב-2014, כמה חודשים לאחר שהתפוצצה פרשת "משחקי חברה". אמנם גולן נוקה מכל אשמה אך השנים שאחרי היו ללא ספק מהקשות בחייו, בהן נאלץ להתמודד עם הרבה ביקורת ועם לא מעט נשים ואנשים שעד היום לא מאמינים לו. רוסלנה, לעומת זאת, כן האמינה לו, תמכה בו וליוותה אותו לאורך כל התקופה הקשה שעבר, במקום להפנות לו עורף. בהמשך, השניים הביאו לעולם את בנם המשותף ולקראת 2017 נפרדו.

לעומתה, גרינברג, שבשנה האחרונה נמצאת במערכת יחסים מתוקשרת עם אייל גולן, לא מפסיקה לעצבן. את התקשורת, את המעריצים, את המשפחה, ואת כולם.

לדוגמה, דניאל, שמודעת לעובדה שרודינה וגולן נמצאים בהליכים משפטיים, בחרה לצלם סטוריז עם בנם של רודינה וגולן, דבר שנראה כמו ניסיון מכוון לעצבן את רודינה. בנוסף, במאי האחרון התראיינה גרינברג לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" ורמזה כי בניגוד לנשים קודמות איתן גולן היה בזוגיות, היא לא מתכוונת לירוק לבאר ממנה שתתה - רמז עוקצני שהיה מופנה לרודינה. זמן קצר לאחר הריאיון גם רודינה התראיינה, קראה לגרינברג "גרופית" ואמרה, בין היתר, כי שלחה הודעות לגולן בזמן שהשניים עוד היו יחד.

האמינה לו ותמכה בו למרות הכל. זאת חברה

מדד הסביבה
מאז שנכנסה גרינברג לחיו של גולן נראה שגולן סיים לא מעט קשרים עם אנשים משמעותיים בחייו. למשל עם מנהלו האישי בני פרץ, שלפי פרסומים השניים יצטרכו לחלק את הנכסים המשותפים שלהם המוערכים בקרוב ל-100 מיליון שקלים. גם הזמר המצליח איתי לוי שהיה חתום בחברת ההפקות של גולן כנראה יעזוב את גולן וימשיך עם בני פרץ. אבל הנתק הכי משמעותי (או הכי מיוחצן) הוא כמובן מאופירה אסייג, שהחל כשגולן אימץ את טרנד האינפול באינסטגרם ואינפל את כל האנשים שעקב אחריהם חוץ ממשפחתו וכמה חברים קרובים, לא כולל אופירה.

אסייג נעלבה ואף הזמינה אותו לתוכנית שלה ושל ברקוביץ' על מנת להשלים, אבל למרות הנסיון לסולחה, גולן עד היום לא בקשר עם מי שנחשבה לחברה הכי טובה שלו, שתמכה בו ואהבה אותו במשך שנים רבות. אסייג סבורה וגם אמרה את זה בריש גלי, שדניאל גרינברג קשורה לניתוק הקשרים שלה ושל גולן. בל נשכח את החברים הנוספים שטוענים שגרינברג כישפה את גולן אך העדיפו להישאר אנונימיים, ואת השמועות על יחסיו של גולן עם אמו ואחותו שדי התרופפו.

מדד התקשורת
אם אנחנו צריכים להשוות בין שתיהן אז אין ספק שרודינה הרבה יותר בוגרת מגרינברג, וזה לא קשור לעובדה שהיא גדולה ממנה וגם אמא, כי גם כשרודינה הייתה בגיל של גרינברג היה בה משהו הרבה יותר בוגר. נראה שזה פשוט עניין של אופי. בכל הנוגע לראיונות והתנהלות מול התקשורת רודינה מתנהגת לכל אורך הקריירה שלה בצורה מכובדת, משתדלת לשתף פעולה עם התקשורת ולא שוכחת את העבר. היא טרחה להמשיך ולהעריך את העובדה שנכנסה לעולם הזה בזכות גולן, וגם אמרה את זה כשנשאלה בראיונות. ברוב הפעמים יש ברודינה כנות, אנושיות ושחרור, וזה כולל תקופות יותר קשות שעברה בחייה, כמו הפרידה הפומבית מאב בנה. לעומתה, ביוני האחרון, קטעה גרינברג ראיון של פנאי פלוס והלכה, רק כי נשאלה על אייל גולן. אז על מה ישאלו, נשמה? על מה?

דניאל גרינברג מתעצבנת על צלם - צפו

דניאל גרינברג, החברה של אייל גולן, בורחת מהפפראצי (צילום: ניר פקין)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully