וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולי נקיים בחירות שלישיות?": הרשת מגיבה על המצב הביטחוני

בעקבות החיסול בעזה, בו נהרג בהאא' אבו אל - עטא, הוכרזה היום (שלישי) כוננות שיא בעוטף עזה ובאיזור המרכז. עשרות רקטות נורו אל עבר ישראל, ופיקוד העורף הודיע כי מקומות עבודה שאינם חיוניים בגוש דן ודרומה - יישארו סגורים. ברשת הגיבו למצב עם הרבה הומור

יירוט רקטות מעזה , 12 בנובמבר 2019. רויטרס
ירי הרקטות מעזה, הבוקר/רויטרס

"מי זה שולח טילים לפני שמונה בבוקר? חוסר נימוס בסיסי": בעקבות החיסול בעזה, בו נהרג בהא'' אבו אל -עטא, מפקד בכיר בארגון הג'יהאד האסלאמי ואשתו, הוכרזה היום (שלישי) כוננות שיא בעוטף עזה ובאזור המרכז. החל משעות הבוקר נשמעו אזעקות בישובי עוטף עזה ובאזור גוש דן. לכן, הלימודים בכל אזור הדרום ובגוש דן בוטלו. עוד הודיע פיקוד העורף כי כל מקומות העבודה שאינם חיוניים בגוש דן - יישארו סגורים. גם בדרום שם לצערם, מתרחשת שגרה של ירי מרצועת עזה, נאלצו להיכנס למקלטים ולשהות במרחבים מוגנים משעות הבוקר המוקדמות.

בעוטף עזה חלק מהתושבים של הישובים יצאו מהאזור ונסעו למקומות צפוניים יותר כדי להתרחק מהירי. דובר צה"ל דיווח על עשרות שיגורים משעות הבוקר, כשלוחמי כיפת ברזל יירטו מעל ל-20 שיגורים. עוד דווח כי צה"ל מתגבר את כוחות המילואים בעקבות ההסלמה. כצפוי, ברשת הגיבו למצב עם קצת הומור, ותהו שאם כבר כולם בבית, אז אולי אפשר לקיים בחירות שלישיות. אספנו את הבדיחות המצחיקות ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully