וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: הפסד בכורה להפועל ירושלים, 81:75 לפו אורטז

האדומים הציגו משחק התקפי חלש והרבו לאבד. הצרפתים הובילו לכל אורך המשחק, וגם משחק טוב מצד עידן זלמנסון (12) וג'ייקובן בראון (15) לא מנעו הפסד בכורה באירופה מהשחקנים של עודד קטש

אייזאה קאזינס, הפועל ירושלים. מתוך אתר פיב"א, אתר רשמי
ירושלים הרבתה לאבד. אייזאה קאזינס/אתר רשמי, מתוך אתר פיב"א

הפועל ירושלים רשמה הערב (שלישי) הפסד בכורה בליגת האלופות של פיב"א לאחר 81:75 בצרפת מול פו אורטז. האדומים הציגו משחק התקפי מבולבל בחלקים נרחבים של המשחק ורשמו 15 איבודים לצד אחוזים נמוכים משלוש, ונכנעו לערב נהדר של ג'סטין דנטמון שקלע 22 נקודות והיה אדריכל הניצחון של הצרפתים. האדומים נותרו בפסגת בית ב' עם מאזן זהה לאאק אתונה שבמקום השני.


בלטו בפו אורטז: ג'סטין דנטמון 22 נקודות, פטר קורנלי 12 נקודות ו-7 ריבאונדים, שק אמבודי 11 נקודות, טיוס מגי 10 נקודות.

קלעו להפועל ירושלים: ג'ייקובן בראון 15 נקודות, עידן זלמנסון (6 מ-6 מהשדה) 12 נקודות, סולימאן בריימו 11 נקודות, ג'יימס פלדין (4 מ-12 מהשדה) וטיישון תומאס (5 ריבאונדים) 7 נקודות כ"א, טרנט לוקט (7 ריבאונדים) ובר טימור 6 נקודות כ"א, תמיר בלאט 5 נקודות ו-6 אסיסטים, אייזאה קזינס 4 נקודות.

סולימאן בריימו, הפועל ירושלים, מול דיגה דיווארה, פו אורטז. מתוך האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
הצרפתים חוגגים בריבאונד ההתקפה. סולימאן בריימו/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1:

הפועל ירושלים עלתה בחמישייה עם תמיר בלאט, ג'יימס פלדין, טרנט לוקט, טיישון תומאס ועידן זלמנסון. האורחת קלעה ראשונה לאחר סל מחצי מרחק של עידן זלמנסון. הצרפתים הלכו פנימה באגרסיביות וניצלו את ההגנה הירושלמית הרכה בפתיחה כדי להגיע עד הטבעת כמה וכמה פעמים ולעלות ל-7:13. ההגנה המקומית הקשתה מאוד על משחק ההתקפה של האורחים וכפתה חמישה איבודים על יריבתה, חמש וחצי דקות בתוך הרבע הראשון. בר טימור עלה מהספסל אצל עודד קטש וקלע ארבע נקודות רצופות לאורחים, וסולימאן בריימו צימק ל-15:13. שתי הקבוצות לא הצליחו לפתח מומנטום לקראת הירידה להפסקה בין הרבעים ובסיום הרבע הראשון, 17:21 לפו אורטז.

רבע 2:

הצרפתים המשיכו לחגוג בצבע הירושלמי, אך ג'ייקובן בראון צלף משלוש ושמר את האורחים קרוב לאורטז. המארחת חגגה בריבאונד ההתקפה וקלעה 11 נקודות בהזמדנות שנייה לעומת שתיים בלבד של האדומים. שלשה של תמיר בלאט קבעה 27:29 צרפתי, אך אורטז שוב ענתה בסל מהיר ושמרה על יתרונה. חדירה מוצלחת של תמיר בלאט קבעה שוויון לאחר כרבע וחצי, אך הירושלמים פספסו הזדמנות לעלות ליתרון, ודאנק קל במתפרצת של פטר קורנלי החזיר את היתרון לצרפתים, 32:34. סל יפה של אייזאה קזינס הוריד את שתי הקבוצות להפסקה בשוויון, 34:34.

עוד בוואלה!

עודד קטש התאחד עם דורון שפר, והודה: "בתחילת העונה שמרנו טוב יותר"

לכתבה המלאה
ג'סטין דנטמון שחקן פו אורטז. אתר רשמי
מוביל את הצרפתים. ג'סטין דנטמון/אתר רשמי

רבע 3:

נקודות של ג'יימס בראון וסולימאן בריימו העלו את הפועל ירושלים ל-34:38 בפתיחת הרבע. הגנת האורחים המשיכה לאפשר לאורטז סלים קלים והמארחים החזירו לעצמם את היתרון, רצו 0:9 תוך כדי שהם מנצלים את האיבודים הרבים של האדומים ועלו ל-40:45. הריצה הצרפתית נעצרה עם נקודות של ג'ייקובן בראון. ג'סטין דנטמון דייק מהקו וקבע 45:52 מקומי, קצת פחות מחמש דקות לסיום הרבע. עידן זלמנסון הגיע ל-10 נקודות ללא החטאה מהשדה, אך אורטז שוב קלעה סל קל מתחת לסל וזה, 53:58 מקומי. זלמנסון וג'ייקובן בראון סגרו רבע ירושלמי לא טוב בפיגור מינימלי, 57:58 למקומיים לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

ג'סטין דנטמון השתלט על העניינים בפתיחת הרבע, וחמש נקודות רצופות שלו קבעו 59:65 מקומי וגרמו לעודד קטש להזעיק פסק זמן. ג'ייקובן בראון וסל של טרנט לוקט לאחר חטיפה קירבו שוב את הפועל ירושלים עד לכדי מרחק נקודה מאורטז והפעם היה זה תורו של המאמן המקומי לבקש פסק זמן מהמזכירות. חדירה נהדרת של סולימאן בריימו קבעה 68:68 אך הצרפתים ענו מיד בשלשה והחזירו לעצמם את היתרון. ג'סטין דנטמון הנהדר הריץ את חבריו ליתרון דו ספרתי לאחר ריצת 0:10 וזה כבר 68:78 לאורטז. בריימו דאג להוריד לחמש הפרש, דקה וחצי לסיום והשאיר את המשחק חי. אורטז הפסיקה לתפקד בהתקפה והאדומים קיבלו הזדמנות להשוות את המשחק במינוס שלוש, חצי דקה לסוף, אך תמיר בלאט איבד. השחקנים של קטש שלחו את הצרפתים לקו, וגם כשהחטיאו מהקו לקחו שחקני האורחת את ריבאונד ההתקפה והנחילו להפועל ירושלים את הפסד הבכורה באירופה, 75:81 לפו אורטז בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully