קים קרדשיאן בר רפאלי. אילוסטרציה, GettyImages
GettyImages/אילוסטרציה

זה מה שיקרה לבר רפאלי כשקים תהיה הפירסט ליידי של ארה"ב

11.11.2019 / 8:09

קניה ווסט, הקרוי בפי חובבי סאות'פארק "גיי פיש", הודיע שהוא מתכוון לרוץ לנשיאות, ואחרי שטראמפ נבחר, אנחנו כבר יודעים שהכל יכול לקרות - מה יקרה לבית הלבן כשקניה יהיה נשיא, ואיך זה ישפיע על בר רפאלי?

ממש לפני כמה ימים, במהלך הצגת ליין חדש של נעליים מתכלות בפסטיבל החדשנות בניו יורק, קנייה ווסט הודיע שהוא רץ לנשיאות.

ולא, הוא לא התכוון שהוא הולך לרוץ עם הנעליים החדשות שלו סביב הבית הלבן או להצטרף לריצת הבוקר של קים קרדשיאן או לארוחה נטולת פחמימות אצל קריס, אלא שהוא רוצה להיות מועמד לנשיאות ארה"ב בבחירות 2024.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

האיש שהצהיר על עצמו שהוא אלוהים, שהוא האמן הגדול ביותר אי פעם, זה שלא הצליח להתאפק כשטיילור סוויפט זכתה בגראמי ורץ לבמה להודיע שהפרס מגיע לביונסה, האדם שאושפז בבית חולים פסיכיאטרי, הודה שהוא מכור לפורנוגרפיה ולאחרונה גם הודיע שהוא מתכוון לשנות את שמו לכריסטיאן ג'יניאוס (גאון) ביליונר קניה ווסט, אמר "כשאני ארוץ לנשיאות ב2024, אני כבר אצור כל כך הרבה משרות שאני לא באמת ארוץ - אני אלך."

מצד אחד כל מה שבא לנו להגיד זה: פחחחחחחחחחחח

מצד שני: טראמפ.

האסתטיקה בטוח תשתנה לטובה...

אבל עם כל הכבוד לקניה ולעובדה שיש לו פוטנציאל של קהל בוחרים די רחב שכולל קהילות אפרו אמריקאיות, נוצרים אדוקים, היפסטרים, חובבי ראפ, אנשי תעשיית האופנה, אנשים אובססיביים לקרדשיאנז ובערך כל קהל הבוחרים של טראמפ, מה שמרגש יותר הוא העובדה שקימי עשוייה להפוך לגברת הראשונה!

אז לרגל האפשרות (הריאלית מדי) שהבית הלבן עומד להפוך למגרש המשחקים של נורת', סיינט, שיקאגו וסלאם, הנה עוד כמה דברים שכנראה יקרו בבית הלבן כשהווסטים יגיעו ל-1600 פנסילבניה אבניו בוושינגטון:

לבן? נאאא. הבית הניוד
כולנו יודעים שלבן זה קלאסי, אבל משפחת ווסט מעדיפה הכל מינימליסטי וסקסי, כך שיש סיכוי שהבית הלבן יהפוך פתאום לבית האוף ויט או לבית הניוד ושהמשרד הסגלגל (צבע שהוא הכי 2007) יהפוך למשרד הרוז גולד, או משרד גרייז' (זה שילוב בין אפור לבז', לכל המאותגרים אופנתית שלא מכירים את קשת הצבעים של הקרדשיאן). חוץ מזה תמונות הנשיאים המפורסמות של הנשירים במסדרון כנראה יתחלפו בתמונות עירום אומנותיות של קים או תמונות שלהם מחופשים למשפחה של זוחלים. שבואו נודה בזה - הרבה יותר מעניין.

עוד בוואלה!

איף, יא מעיקה: אמה ווטסון לא מוכנה שיקראו לה סינגל

לכתבה המלאה

שכנים שכנים
כמעט כל בני משפחת קרדשיאן מתגוררים בשכונה המגודרת קלבסס בלוס אנג'לס. אתם באמת חושבים שאמא קריס תשחרר את קים לגור במרחק 5.5 שעות טיסה? אין סיכוי. 5 דקות אחרי ההכרזה נשמעה צווחת התרגשות מכל מתווכי שכונת קאלורמה היוקרתית בוושינגטון (השכונה שבה גרה היום משפחת אובמה, ג'ראד קושנר ואיוונקה טראמפ וג'ף בזוס), יש סיכוי שהם כבר התחילו לחפש בתים לכל השבט.

נפוטיזם
יחסית למדינה שמקדשת את הדמוקרטיה, ארה"ב דווקא אוהבת להמליך משפחות אצולה - ממש כמו משפחת קנדי שהשתלטה עם כל האחים, הנשים והילדים על הבית הלבן, והיום טראמפ, שלא מתבייש בכך שהיועץ שלו הוא גם החתן שלו, איש שקיבל את התואר "דירקטור לענייני חדשנות בבית הלבן" (כי זה מה שהוא עושה - מחדש), אין לנו ספק שכל בני משפחת קרדשיאן יקבלו מינויים. קיילי ג'נר תהיה יועצת כלכלית ותמקד את הכלכלה בתעשיית הביוטי, קריס תהיה אחראית על מערך היח"ץ וכנראה תנהל גם את הקמפיין של קניה, קורטני תהיה שרת הבריאות ותוציא את הגלוטן מחוץ לחוק וקלואי תקבל איזה טייטל לא חשוב בו אף אחד לא באמת יקשיב לה. קנדל כנראה תעבור לפריז מהבושה ואת רוב הם יכלאו במרתפים, שלא יקלקל את האימג'.

גם הנפוטיזם יהיה בניוד

קוד הלבוש
אם יש משהו שלמדנו מכל סרט אמריקאי זה שיש סיכוי שפוליטיקאים אמריקאים ישנים בחליפות שלהם. זה לא כנסת ישראל, עם היצע חולצות הפולו המכווצ'צות ומעילי היוניקלו. קניה הוא אמנם אמן חובב אופנה ומרגיש בנוח בחליפה, בין אם היא עשויה צמר, ג'ינס או פאייטים, אבל אין שום סיכוי שווסט יקום בבוקר, ילבש חליפת שלושה חלקים, יענוב עניבה בגוון תכלת וינעל זוג נעליים שחורות ומבריקות עם שרוכים. סיכוי טוב יותר שהוא פשוט ישנמך את קוד הלבוש - יאסור על אנשים ללבוש חליפות לפני 7 בערב וידרוש מכולם ללבוש טרנינגים עצומים בצבע אפור, טייצים ונעלי ייזי, כי אנשים הם הרבה יותר פרודוקטיביים כשנוח להם.

יחס לישראל
אחד הדברים הטובים בטראמפ הוא החיבה שלו לישראל. ווסט אמנם לא מתהדר בילדים שהתגיירו או בברומאנס עם ביבי, אבל יש סיכוי שהוא יחליט לבנות כיפה מעל מדינת ישראל פשוט כי בשלב מסוים הוא יחזור להאמין שהוא ישו ויצטרך את הכינרת כדי לנסות ללכת על המים עם נעלי ייזי בעלות סולייה ממש ממש רחבה ועשויה מחובר מוקצף שיהונדס בנאס"א, שהוא יעצב במיוחד עבור המעמד. כך שיש סיכוי שמצבנו רק ישתפר ב2024.

אם זה לא מתוכנן להליכה על המים, אנחנו לא יודעים מה כן

בר רפאלי
לא ברור באיזה גוון של אפור או שחור מתהדר החתול שעבר בין קים קרדשיאן לבר רפאלי, אבל מסתבר שאכן מסוכן יותר לעבוד עם חברים. קים ובר היו פעם חברות - לא קרובות במיוחד וכנראה לא כאלו שהלכו יחד לעשות מני פדי, אבל מספיק כדי להצטלם יחד באירועים מתוקשרים ולקדם שיתוף פעולה של משקפי שמש. אבל מאז שקים הבריזה מההשקה באיזראל בגלל שנפלו כאן טילים, השתיים לא עוקבות יותר אחת אחרי השניה ונראה שאין כיוון לעוד שת"פ. אנחנו מקוות שקים לא אדם קטנוני ששומר טינה, כי בר עלולה פתאום לגלות שהיא חייבת מיסים גם בארה"ב, ואם זה יהיה תלוי בקים יש סיכוי שהיא תוותר על הסדר פיננסי ותזרוק את רפאלי ישירות לכלא, שם היא תדאג שיאכילו אותה רק בגלוטן, סוכר וצ'יטוס, כדי להרוס לברבור את הגזרה כשהיא תצא לחופשי.

טיילור סוויפט
אם הרוח שנושבת בין קים לבר היא קרירה, אז בין הזוג ווסט לטיילור סוויפט עומד הקרחון שפגע בטיטאניק. למי שחי תחת סלע נזכיר - קניה הכניס לשיר שלו שורה שאומרת שהוא שכב עם טיילור והפך אותה למפורסמת. המעריצים זעמו אבל קניה אמר שטיילור אישרה את הטקסט. טיילור התפלצה והתלוננה, ואז כתבה שיר על כך שכולם תוקעים לה סכינים בגב. אבל לקים זה לא התאים - אז היא פרסמה הקלטה בה שומעים את טיילור מתלהבת כמו ילדה בת 5 מכך שקניה מציע להכניס את השם שלה לשיר. יש סיכוי שאם ווסט מגיע לבית הלבן לטיילור נשללת האזרחות על סמך בגידה במדינה או חוסר כישרון, או שהיא פשוט תוגלה לאיזור 51, שם ייעלמו עקבותיה יחד עם עדויות על חייזרים, צלחות מעופפות, אלביס וביג פוט.

צריך לדעת ממי להסיר עוקב....

אין לנו ספק שקניה (או כפי שהוא מעדיף שתקראו לו - כריסטיאן ג'יניוס ביליאונר קניה ווסט) היה רציני כשהוא אמר שהוא ירוץ לנשיאות. השאלה היא עד כמה האמריקאים יזרמו עם כל העניין הזה. גם טראמפ התחיל כבדיחה כתומה ולא מצחיקה והיום לאף אחד לא אכפת שנשיא ארה"ב הוא אותו אדם ששיחק תופסת פוסי עם מלכות יופי. הרי אם קניה יחליט לרוץ הוא ידבר בערך כמו טרמאפ, והוא מילא כבר שנים מטפטף לאמריקאים את העובדה שהוא האיש החכם, החשוב והמוכשר ביותר על הפלנטה. חוץ מזה, יש סיכוי שקריס תשקיע בו אפילו יותר ממה שהיא השקיעה בקים וקיילי ביחד, הכל בשביל שיתנו לה איזה ניק ניים מגניב מהשרות החשאי והאשפרות לסדר לקלואי פוליטיקאי צעיר ונחוש מבית טוב. אז שיהיה בהצלחה, מייק אמריקה גרייט אגאין! או פייק איט תיל יו מייק איט, או בסלוגן שקניה כנראה יאמץ: "ג'יזס איז קינג, אנד איי אם ג'יזס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully