וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם הצליח לה בענק: שיר אלמליח התחתנה בשני לוקים משגעים

16.7.2019 / 14:35

שיר אלמליח נישאה אמש (ב') לבחיר ליבה בשעת שקיעה בקיסריה בשמלת כלה של אלון ליבנה שהצליחה לאזן באופן מושלם בין לוק כלתי כהלכתו לטרנדים חזקים וסיימה בחליפה גברית עם טוויסט מנצנץ של הסטייליסט הצמוד. כל הגלאם מהערב של הדוגמנית

שיר אלמליח. עידן חסון,
סיבוב שני והפעם זה וואו! שיר אלמליח משגעת/עידן חסון

אחרי מגי אזרזר, אגם רודברג ונעם פרוסט, שיר אלמליח הצטרפה אמש לשורת הידועניות שהפכו את קיץ 2019 לעונת החתונות הכי עמוסה ביומן של הביצה המקומית בזמן האחרון. עבור אלמליח היפהפייה באופן קיצוני מדובר בחתונה שנייה שנערכה אחרי זוגיות לא ארוכה במיוחד עם איש העסקים מייקל זנזורי, מה שלא הפריע לה להפיק ארוע מתוקתק ועמוס מוזמנים בסדר גודל של בריידזילה מהניילונים.

הכלה נרגשת ויתרה על טרנד שלוש השמלות והסתפקה במהלך הערב בשני לוקים בלבד. השואו הראשוני בקבלת הפנים והחופה היה אחד המטריפים שראינו לאחרונה וכלל שמלה מקסי לבנה בעיצובו של אלון ליבנה (12,000 ש"ח להשכרה) שהצליח להבריק בשילוב מושלם של מראה כלתי שהוא גם עדכני מההיבט האופנתי וגם קלאסי לעלעול באלבומים בעוד עשרות שנים.

לעוד חדשות אופנתיות:
כל מה שנכון לעונה החמה: קורטני קרדשיאן בלוק הכי טרנדי שיש
אפילו הנשים צרחו! עדן פינס כובשת את מיאמי בבגד ים

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

שיר אלמליח. עידן חסון,
טול פליסה וחצאית משי עם שסע/עידן חסון

ליבנה התבסס על הנוסחא הקלאסית של שמלה בעלת חלק עליון בגזרת סטרפלס המחובר לחצאית מקסי מדגישת מותן בעלת שסע נדיב. את שכבת הסטייל הוא יצק לשמלה על ידי החלק העליון ש"עשוי מטול פליסה מפוסל בעל מחשוף המורכב משכבות טול אוורירי מדוגמות, כשמהן ממשיכים שרוולים נפוחים מטול שקפקף", והוסיף בצדק ש"השילוב בין החלק התחתון הצמוד והנקי ולעליון האוונגרדי והמפוסל יוצר מראה גבעולי, אלגנטי ועל זמני".

עם שיער אסוף בתסרוקת נמוכה כולל אלמנט של סרט בקשירת פפיון מסביב לגולגול ועגילי פנינה בשייפ מעודן של טיפה, אלמליח הייתה אחת הכלות הכי עוצרות נשימה שנתקלנו בהן. ואם נזכר בשמלת הכלה שלה מהסיבוב הראשון, לפני כשש שנים בחתונה עם האקס אלרואי כהן, מדובר במהפך אופנתי רציני וראוי להערכה.

עוד בוואלה!

הטריק האקזוטי של שיר אלמליח ישנה לכן את החיים

לכתבה המלאה
שיר אלמליח. עידן חסון,
מושלמת נקודה קום/עידן חסון
שיר אלמליח. עידן חסון,
איפור - אדם מיכאלי, שיער - גיא סמואל/עידן חסון
שיר אלמליח, חתונה אלרואי כהן. פביאן קולדורף,
מהפך! שמלת הכלה בעיצובה של גלית קורנר בסיבוב הקודם/פביאן קולדורף

האאוטפיט השני אליו עברה שיר בהמשך הערב היה לא פחות מרשים עם חליפה לבנה שנלבשה מעל מחוך מנצנץ במחשוף לב. מי שרקח עבורה את הלוק הוא לא אחר מהסטייליסט אייל אזרזר שמעיד כי בחר "בחליפה גברית מחויטת, עוצמתית וחזקה בדיוק כמו האישה לה עיצבתי". אזרזר מתאר את היצירה החד פעמית שלו כ"חליפת מכנסיים לבנה אלגנטית בעלת קווים נקיים, כתפיים מעט מודגשות וסגירת קשירה עם פפיון. מתחתיו מבצבץ מחוך קטן משובץ אבנים בעבודת יד שזרק קצת גלאם לחליפה שכוללת גם חלק תחתון בדמות מכנסיים מתרחבים במותן גבוהה". אלמליח זרמה באומץ עם אייל שצמוד אליה כבר לא מעט שנים וזה למרות שהוא לא מזוהה עם הטייטל 'מעצב'.

שיר אלמליח. עידן חסון,
חליפה ומחוך בעיצובו של הסטייליסט הצמוד אייל אזרזר/עידן חסון
שיר אלמליח. עידן חסון,
שיק מעונב/עידן חסון

על רצפת העריכה נשארה שמלה נוספת מבית אלון ליבנה, מוצלחת לא פחות, איתה הצטלמה הדוגמנית במהלך המדידות בסטודיו. מדובר בשמלת קרושה בעבודת יד, כזה מהסוג של מפות השולחן מבית סבתוש, בגזרה קרובה לגוף וכתפיות ספגטי אליה הותאם כובע רחב שוליים מאותו טקסטיל בדיוק. אם זו הייתה חתונת צהריים לא היינו עוברות בשתיקה על הוויתור הזה, אבל הפעם נסלח לה כי חייבות להודות שמעבר לעובדה שהכובע לא ממש פרקטי ברחבת הריקודים, הוא גם יכול לתת לטוטאל לוק תפנית מגוחכת כשהוא מדוגמן בשעות הערב.

שיר אלמליח. עידן חסון,
חולמת על ירח דבש במלדיביים. אלמליח/עידן חסון
שיר אלמליח. עידן חסון,
איך השמלה הזאת לא הגיעה לחתונה? התעלפנו!/עידן חסון
שיר אלמליח. עידן חסון,
מזל טוב מתוקים. שיר אלמליח ומייקל זנזורי/עידן חסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully