וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאג'ו MP3 החדש בישראל

27.6.2019 / 9:00

החל השיווק של משפחת ה-MP3 החדשה של פיאג'ו בנפחי 300, 350 ו-500 סמ"ק. הקטנוע התלת גלגלי מקבל מנועים, עיצוב ואבזור חדשים. המחיר: החל מ-42,800 שקלים

פיאג'ו MP3 החדש בישראל. אסף רחמים,
משפחת MP3, משמאל לימין: 500,300 וה-350 החדשים/אסף רחמים

אם מאז הצגתו ב-2006 וביתר שאת מאז קיבל בלמי ABS ובקרת אחיזה ב-2014 ה-MP3 של פיאג'ו מכר בעיקר את ההבטחה לכלי יציב ובטוח יותר, כיום עם מתחרים נוספים בנישת הקטנועים בעלי שלושה גלגלים, עם הדור החדש של משפחת ה-MP3 פיאג'ו רוצה, מוכנה וצריכה לחפש מנוע צמיחה חדש. היא עושה את זה עם הבטחה לדינאמיות בעזרת מנועים חזקים יותר וביצועים משופרים.

שלוש גרסאות מרכיבות את היצע ה-MP3, הן נבדלות זו מזו בנפח המנוע, באבזור ובעיצוב החיצוני. מתחת לפני השטח הוא ממשיך לעשות שימוש בשלדת הדור היוצא, אבל זוכה לשורת שיפורים במעטפת. בין השאר לעיצוב שהפך לחד וספורטיבי יותר מאשר בעבר, עם נגיעות צבעוניות כמו קפיצים אדומים מלפנים ומאחור, חישוקים בעיצוב ספורטיבי ותאורת יום ומאותתי לד, מיגון רוח חדש, צביעה ייחודית ועוד.

פיאג'ו MP3 החדש בישראל. אסף רחמים,
לוח מחוונים חדש עם מסך מידע גדול/אסף רחמים

המושבים זוכים לריפוד חדש, הן לרוכב והן למורכב, בגרסאות ה-350 וה-500 גם עם משענת גב לאחרון, תא המטען מתחת למושב מואר ומרופד והוא נפתח מהשלט בגרסאות ה-350 וה-500, מכיל שתי קסדות מלאות. לוח המחוונים משלב שתי חוגות אנלוגיות לסל"ד ולמהירות עם צג דיגיטלי גדול עם שלל תצוגות מידע. שקע USB נוסף לטעינת טלפון נייד או אביזרים אחרים. כמובן שמערכת נעילת הגלגלים וייצוב הכלי הייחודית לפיאג'ו נותרה על מקומה ומאפשרת עמידה עם הכלי ללא צורך להוריד רגליים. כל הגרסאות מצוידות כמובן בבלמי ABS ובקרת אחיזה ניתנת לניתוק.

עוד באותו נושא

יחידת האופנועים של מד"א: מקצוענים בשגרה, מקצוענים בחירום

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully