וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתום אורנג'דה: הקיץ הכי צבעוני שהיה בעשור האחרון

27.6.2019 / 7:00

קיץ 2019 ממצב את מעמדו כססגוני במיוחד ואחרי הנוכחות הבולטת של ורוד פוקסיה היברידי, כתום אש משתלט על המלתחה של הפאשניסטות הנכונות והכוכבות הגדולות בעולם

אמנם עוד לא הגענו להארד קור של יולי אוגוסט אבל לדעתינו כבר אפשר לקבוע שקיץ 2019 הוא אחד הצבעוניים ביותר בעשור האחרון. אחרי שגווני הפסטל כבשו כל חלקה טובה בתחילת האביב לצד דפוסי הטאי דאי או הצהוב והירוק הזרחניים, הגיע תור הוורוד הפוקסיה (עליו דיווחנו פה לפני כחודש), וכעת מתברר שגם כתום אורנג'דה הולך להיות שחקן משמעותי בדפי ההיסטוריה של העונה. בחודש האחרון הוא בולט בעקביות מעודנת בשלושת הגזרות הכי משפיעות בענף - סלבס, פאשניסטות וקולקציות.

לעוד חדשות אופנתיות:
מאדאם XXS: המחוך של מדונה כל כך צמוד שהיא לא יכולה לשבת
חולמת על גוף כמו של הקרדשיאנז? קים יוצאת בליין מחטבים גאוני

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

שתי ההופעות הזכורות ביותר בגוון האמור שייכות לג'ניפר לופז שהגיעה לשטיח האדום של טקס פרסי האופנה (cfda) שנערך בתחילת יוני בחצאית וטופ מבית ראלף לורן, ולקיילי ג'נר שיצאה לדינר לפני כחודש בפיסת בד כתומה שעולה 16,917 דולר בעיצוב ג'וליאן מקדונלד. עוד תשומת לב קיבל הכתום לאחרונה באדיבות פריאנקה צ'ופרה שלבשה לפני כשבועיים לארוע בוליוודי במומביי שמלת שכמיה של המעצב האוסטרלי אלכס פרי ובטקס ה-BET שנערך בתחילת השבוע סיארה קברה לכולן בשמלת מעטפת אסימטרית של ז'אן פול גוטייה.

עוד באותו נושא

זה רק נראה יקר: מאיפה עגילי החישוק ההיסטריים של קיילי ג'נר?

לכתבה המלאה

מחוץ לשטיח האדום אפשר לקבל השראה רלוונטית מלא מעט מובילות דעה שמדגמנות באינסטגרם את החיים הטובים בכתום קז'ואלי יותר כמו קלודי זקרוקי ממגזין האופנה האינטרנטי refunery29 שמשלבת אותו נון סטופ בהזדמנויות שונות. עוד פאשניסטות משמעותיות שסימנו אותו לאחרונה הן טרז הלסטורם מאל שבדיה ששילבה בפשטות חולצת כפתורים כתומה עם מכנסי ג'ינס גבוהים, אמילי סינדלב בשורטס ספורטיביים של פראדה, כוכבת הרשת ג'והאנה אולסן עם ביקיני משולשים לוהט ואוונג'לי סמירניוטאקי בעלת החשבון הפופולרי styleheroine בשמלת מיני של אלכסנדר ווטייה.

גם על המסלולים של בתי האופנה הגדולים התייחסו לכתום העז, אם בטוטאל לוקים מלאים אצל פנדי, אטרו, דיון לי, הרמס, מארק ג'ייקובס, אדם סלמן, ולנטינו בין היתר או בנגיעות קלות של אקססוריז, כך שיש לא מעט דרכים לאמץ אותו בהתאם לרמת הקראש האישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully