וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון החדש של ווטסאפ ישנה את צפיית הסרטונים בצ'אט

26.6.2019 / 6:39

ווטסאפ מתעדכנת וכעת עם שינוי בצפיית הסרטונים באפליקציה: עדכון חדש שנחשף בגרסת הבטא, מביא שינוי בצפיית הסרטונים בפלטפורמה. בעדכון החדש, ניתן יהיה להפעיל סרטונים בדומה לסרטונים שמתקבלים מפייסבוק, כלומר על גבי נגן וידאו שצף ומאפשר המשך התכתבות

ווטסאפ. ShutterStock
לראות סרטונים בקלות - בעדכון הבא של ווטסאפ./ShutterStock

מקבלים הרבה סרטונים בווטסאפ? יש לנו בשורה בשבילכם: העדכון החדש שצפוי להגיע בקרוב, עשוי לשנות את כל צפיית הסרטונים בפלטפורמה. ווטסאפ משחררת עדכון חדש שיהפוך את הצפייה בסרטונים להרבה יותר פשוטה. הצפייה היום בסרטונים היא מעט מסורבלת, ולא ניתן לעזוב את השיחה ובמקביל לענות להודעות אחרות. אולם בדומה לסרטונים שמגיעים מפייסבוק, נראה כי בעדכון החדש כל סרטון יוכל להתנגן דרך חלונית קטנה על גבי המסך, שתמשיך לעבוד גם אם תצאו מהשיחה או אפילו האפליקציה.
אתר WABetaInfo העוסק בעדכוני ווטסאפ, מצא עדויות ראשונות לניסוי שהחברה מקיימת. לפי האתר, האפשרות החדשה התגלתה בגרסת הבטא האחרונה של ווטסאפ. ברגע שבפייסבוק יסיימו לבדוק את העדכון עבור הווטסאפ, נראה כי העדכון יהיה זמין לכולם.

בווטסאפ הבינו שהצפייה בסרטונים עלולה להיות לא נוחה לאנשים, ולפני מספר חודשים שחררה עדכון אחר הדומה במעט לזה שעתיד להשתחרר. העדכון הקודם אפשר לראות סרטוני יוטיוב דרך האפליקציה בחלונית קטנה, שהמשיכה לפעול בתוך השיחה עצמה, כך שלא תאלצו לעזוב את אפליקציית הווטסאפ לחלוטין. כעת החליטו בווטסאפ לשלב את העדכון גם בעת צפייה בסרטונים שנשלחו באופן ישיר דרך האפליקציה. במידה ותהיתם, העדכון זמין באפליקציה המתחרה, טלגרם, מזה חודשים.

ווטסאפ. ShutterStock
העדכון החדש יהיה חלק מעדכון גדול אף יותר./ShutterStock

בחודשים האחרונים ווטסאפ מתעדכנת לעיתים תכופות, ועד כה זכינו לתמיכה בסטיקרים, כשבקרוב הם יהיו מונפשים, נעילת האפליקציה באמצעות טביעת אצבע או זיהוי פנים באייפון וכן השיקה את אפליקציית ווטסאפ עסקים. העדכון החדש הוא רק אחד מני רבים שמפתחי החברה מתכננים להציג בקרוב לכלל המשתמשים. העדכונים כמובן ישתחררו למשתמשי הבטא לפני, על מנת שינסו את התכונות החדשות וידווחו על באגים לווטסאפ. לשירות העברת ההודעות כבר מעל למיליארד וחצי משתמשים פעילים והיא נחשבת לאפליקציית המסרים הפופולרית ביותר.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully