וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה חודשי אהבה הספיקו, מיכל אנסקי מאורסת!

27.6.2019 / 8:32

חודשים ספורים אחרי שהחל סיפור האהבה של אושיית המזון עם איש העסקים מניו יורק - אייל אמיר החליט לבקש את ידה של מיכל אנסקי. הטועמת המקצועית, לא חיכתה לפני שהחליטה שהשניים מאורסים, כך שבקרוב יעמדו תחת החופה. וואלה! סלבס פבלובה

מיכל אנסקי בפסטיבל קאן 2019 (יח"צ)

התקופה האחרונה בחייה של מיכל אנסקי הרגישה כמו רוטב חמוץ-מתוק: נכון, היא אמנם הכירה בן זוג חדש בשם אייל אמיר, אך במקביל לקתה בשיתוק בפניה, שממנו היא מנסה להשתקם עד היום. עם זאת, נדמה שהאירועים האחרונים יגרמו לה לחוש קצת פחות מרירה, כיוון שהגברת הקולינרית מאורסת לבן הזוג שלה בחודשים האחרונים. הידד!

רכלו על האירוסים של מיכל אנסקי באינסטגרם

מיכל אנסקי ובן הזוג, אייל אמיר. אינסטגרם, צילום מסך
בטבעת זו וכו'. מיכל אנסקי ואהובה, אייל אמיר/צילום מסך, אינסטגרם

אנסקי בת ה-38, פרסמה היום (ה') ברשת שזכתה להצעת נישואים מבן הזוג שלה בחצי השנה האחרונה, איש עסקים שפועל על קו תל אביב-ניו יורק, עלם שצעיר ממנה בכמעט שנתיים. הבשורה, הגיעה דווקא באמצעות תמונה שבה היא אוחזת בנר, לצד הכיתוב "זה נר קרמיקה, שהכנתי באהבה לרחל חמותי לעתיד... #ואהבת_לחמותך_כמוך".

ההצעה המרגשת להיות בעל ואישה, הגיעה ממש לא מזמן - אחרי שבועות ארוכים שבהם אמיר לא רק בילה עם אהובתו הזללנית מסביב לעולם, אלא אף תמך בשופטת ריאליטי הבישולים, שמתמודדת עם שיתוק על שם בל שפגע בחצי מפניה, בו לקתה במהלך טיסה לישראל. זאת אהבה.

מיכל אנסקי. מערכת וואלה! NEWS
בקרוב בשמלת כלה! מיכל אנסקי/מערכת וואלה! NEWS
מיכל אנסקי ובן הזוג, אייל אמיר. אינסטגרם, צילום מסך
הכי מאוהבים. מיכל עם ארוסה הטרי/צילום מסך, אינסטגרם

אם תהיתם, אנסקי מתחזקת היסטוריה רומנטית עשירה: בסוף העשור הקודם, התחתנה עם האדריכל רועי חמד, כך ששנתיים אחרי שעמדו תחת החופה, הביאו לעולם ילדה העונה לשם דניאלה. עם זאת, השניים התגרשו בשנת 2013, כאשר מאז מיכל ניהלה כמה מערכות יחסים שסוקרו בכלי התקשורת, הארוכה בהן הייתה עם גיל הורן. ואז, נראה הגיע נסיך החלומות הצעיר שלה, שביקש את ידה - מה שאומר שבקרוב אנסקי שוב תלבש שמלת כלה.


וואלה! סלבס תיקח את עצמה לאישה, אם זה אומר שתוכל לאכול כפול בכל ארוחה.

עוד באותו נושא

הנה מיכל אנסקי מתמזמזת עם החבר בקאן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully