וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעת המנודים של הפועל באר שבע יצאו מקבוצת הווטסאפ של השחקנים

18.6.2019 / 7:04

שחקנים בקבוצה סיפרו: "אפשר להבין אותם, לא נעים לראות הודעות שלא רלוונטיות להם". גם אלקרינאוי הצטרף למנודים, בן בסט קרוב להפועל חיפה, אלמוג כהן הבטיח תשובה עד ראשון

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים

- המנודים של הפועל באר שבע הוציאו את עצמם מקבוצת הווטסאפ של השחקנים

- מצטרף חדש ל"קבוצת המנודים": עמראן אלקרינאוי

- בקבוצה מעריכים: עדן בן בסט קרוב למעבר להפועל חיפה

- אלמוג כהן הבטיח לבאר שבע: אודיע על החלטתי עד יום ראשון

seperator

שיר צדק, עדן בן בסט, חן עזרא ודור אלו, שלא מתאמנים עם הפועל באר שבע מאז יום ראשון החליטו להוציא את עצמם מקבוצת הוואטסאפ הקבועה של השחקנים. בקבוצה המדוברת מועברים מסרים לשחקנים ולאור העובדה שהמנודים מתאמנים בשעות שבהן לא מתאמנת הקבוצה וההודעות שנשלחות בה אינן רלוונטיות להם, הם החליטו לצאת ממנה.

בתוך כך צורף אתמול (שני) למנודים עמראן אלקרינאוי שהיה מושאל בעונה שעברה למ. ס. אשדוד ויש לו חוזה לשנים הבאות בהפועל באר שבע. במועדון לא רוצים לשחרר אותו לגמרי ובדומה לדור אלו גם הוא התבקש לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת לעונה ובסיומה לחזור להפועל באר שבע. "אפשר להבין את מי שיצא מקבוצת הוואטסאפ. זו הרגשה לא נעימה לראות הודעות של כל הקבוצה בזמן שאתה לא באמת חלק מזה", סיפר אחד השחקנים שמתאמנים באופן רגיל.

עוד בנושא

16:30: באר שבע בהגרלת מוקדמות הליגה האירופית, כל האפשרויות
"אריק סאבו מאוד מאוכזב, הוא בא עם אנרגיות חיוביות לעונה הבאה"
"ג'ימי מרין לא צריך להיות מוזמן יותר לנבחרת קוסטה ריקה"

עוד באותו נושא

הגרלת הליגה האירופית: מכבי חיפה רוצה להימנע מדברצן, הפועל באר שבע מקראיובה

לכתבה המלאה
עמראן אלקרינאוי מ.ס. אשדוד, סהר מנשה הפועל עפולה. אדריאן הרבשטיין
חבר חמישי בקבוצת המנודים. עמראן אלקרינאוי/אדריאן הרבשטיין

בבאר שבע מעריכים שעדן בן בסט קרוב למעבר להפועל חיפה ושלא נותר זמן רב עד שזה יקרה. חן עזרא מבוקש במכבי נתניה, אבל האחרונה לא מוכנה לשלם את הסכומים שהוא מקבל בבאר שבע ולכן ייקח עוד זמן עד שיקרה משהו בגזרתו. מאחר שעזרא מיעט לשחק בעונה החולפת וחוזהו נע סביב 220 אלף דולר נטו, אין מי שישלם את הסכומים האלה. באותה בעיה נתקל גם שיר צדק. דור אלו ממתין להצעה מהפועל תל אביב על מנת לסגור בשורותיה.

בתוך כך המריא הבוקר (שלישי) מנכ"ל הקבוצה אסי רחמים לשוויץ כדי להשתתף בהגרלת מוקדמות הליגה האירופית. הפועל באר שבע תהיה מדורגת בשלושת סיבובי המוקדמות הראשונים ובמועדון מחזיקים אצבעות להגרלות נוחות כדי להגיע לשלב הבתים של הליגה האירופית.

אלמוג כהן הבטיח לאנשי הקבוצה כי עד יום ראשון יחליט האם הוא מקבל את הצעת הקבוצה או מעדיף את זו של מכבי נתניה. קיימת גם האופציה שהוא ישאר בגרמניה, אבל שם יש לו הצעה רק לעונה אחת בעוד שבארץ ההצעות הן לחוזים רב שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully