וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 18.6: "פרנק למפארד סיכם את תנאיו כמאמן צ'לסי"

ה"גזאטה דלו ספורט" טוען שאגדת העבר צפוי לחתום מחר באופן רשמי על חוזה עד 2022, ולהחליף את מאוריציו סארי שעזב ליובנטוס

עריכה: מתן חדד

העברות

* פ.ס.וו איינדהובן הודיעה שאיברהים אפלאיי חוזר למועדון. החלוץ בן ה-33 מגיע בהעברה חופשית אחרי שסיים את חוזהו בסטוק סיטי ושב לקבוצת נעוריו. הוא ישחק תחת המאמן מארק ואן בומל, שלצדו שיחק בעבר.

* בורוסיה דורטמונד הודיעה שמאמן הקבוצה לוסיאן פאבר האריך את חוזהו במעדון עד 2021.

* אפואל ניקוסיה נערכת לקראת מוקדמות ליגת האלופות והחתימה לשנתיים את החלוץ השבדי לינוס הלניוס (30). סונדסבאל שנאלצה למכור את הקפטן שלה בגלל בעיות כלכליות, תקבל כ-2.5 מיליון יורו.

* הבלם הצרפתי ונסן סאסו (28) שהיה מועמד גם למכבי חיפה בתחילת החודש, חתם על חוזה לשלוש שנים בסרבט ז'נבה שחזרה לליגה השוויצרית הבכירה. בשנתיים האחרונות שיחק בבלננשש מפורטוגל.

* כריסטיאן ספונארו, שחקן ההגנה בן ה-35 של נבחרת רומניה, נפרד מקייסריספור אחרי שנתיים, אבל נשאר בטורקיה עם חוזה לשנה אחת בדניזליספור.

* אוגסבורג החתימה את רובן ורגאס, הקיצוני השוויצרי בן ה-22, שמגיע מפ.צ. לוצרן תמורת 2.5 מיליון יורו.

* ג'אנו פוקס, 21, עבר מסושו לאלאבס הספרדית. פוקס שיחק בנבחרות הצעירות של צרפת, אבל בחר לייצג את מולדתו קמרון בנבחרת הבוגרת.

שחקן אתלטיקו מדריד רודרי. GettyImages
הג'וקר החדש של פפ. רודרי/GettyImages

שמועות

* ה"גזאטה דלו ספורט" האיטלקי מדווח שפרנק למפארד סיכם את תנאיו כמאמן צ'לסי. אגדת העבר של המועדון צפוי לחתום מחר רשמית עד 2022 ולהחליף את מאוריציו סארי שעזב ליובנטוס אחרי עונה אחת.

* ה"מארקה" הספרדי מדווח על כיוון אפשרי לעסקה במסגרתה ניימאר יעבור לריאל מדריד. אחרי שהפריסאים הבהירו שהכוכב הברזילאי זמין לרכישה, הם גם הבהירו שהם לא יקבלו הצעות נמוכות מ-220 מיליון יורו. למזלה של ריאל מדריד יש לה בסגל ברזילאי נוסף, קאסמירו, אשר הצרפתים מעוניינים בו מאוד. בפריס רואים בקאסמירו כמחליף אידיאלי לטיאגו מוטה, שעזב ב-2018 ומאז לא נמצא לו מחליף ראוי. אם ריאל תלחץ ותציע את הקשר, ישנו סיכוי לא רע שהצדדים יגיעו להסכם מפתיע.

* עוד עסקה גדולה לאלופת אנגליה: רודרי, הכוכב העולה של אתלטיקו מדריד, הודיע לקבוצה שהוא רוצה לעזוב. במקביל באנגליה טוענים שמנצ'סטר סיטי הודיעה לאתלטיקו שהיא מתכוונת לשלם את סעיף השחרור של הקשר האחורי בן ה-22: 70 מיליון יורו. כעת הצדדים רק צריכים לסגור את פרטי החוזה.

* באיטליה טוענים: אדריאן ראביו סיכם ביובנטוס. הצרפתי, שלא שיחק במדי פריס סן ז'רמן בעונה האחרונה מאחר שסירב להאריך את חוזהו, יחתום לחמש שנים שבהן ירוויח 7 מיליון יורו לעונה. כמו כן צפוי לקבל מענק חתימה של 10 מיליון יורו מאחר שהוא מגיע כשחקן חופשי.

* ווסטהאם דורשת ממנצ'סטר יונייטד שהחלוץ אנתוני מרסיאל ייכלל בעסקה, אחרי שהשדים האדומים רצו לקנות את הבלם איסה דיופ, שהפטישים דורשים עליו 60 מיליון ליש"ט.

* הסוכן של גארת' בייל מבהיר: "לא נעשתה שום פנייה מכיוונה של באיירן מינכן".

* מאמן נבחרת בלגיה רוברטו מרטינס: "ברור שרומלו לוקאקו צריך לעזוב את מנצ'סטר יונייטד... זה יהיה טוב לשני הצדדים, הוא צריך את המועדון הנכון". אינטר מעוניינת בחלוץ.

* נאפולי קרובה להשלים את עסקת ההשאלה של חאמס רודריגס מריאל מדריד. הבלאנקוס קיוו למכור אותו, אבל ייאלצו להסתפק בהשאלה ב-10 מיליון יורו, עם אופציית רכישה של 30 מיליון יורו בשנה הבאה.

* "סקיי" טוענים: קוטיניו פסל אפשרות של מעבר מברצלונה למנצ'סטר יונייטד, מתוך כבוד לקבוצתו לשעבר ליברפול, היריבה הגדולה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
לא. רויטרס
מנסים להסית אותו נגד יונייטד? פוגבה/רויטרס

* במנצ'סטר יונייטד חוששים שריאל מדריד תעשה "תרגיל מלוכלך" בכל הקשור לפול פוגבה. השדים האדומים מפחדים שהבלאנקוס וסוכנו של פוגבה, מינו ראיולה, יסיתו את השחקן נגד קבוצתו הנוכחית וטענו כי אפשר היה לזהות את טביעות האצבע של הבלאנקוס ושל הסוכן בהצהרה של השחקן בסוף השבוע כשאמר ש"זה יכול להיות זמן טוב למצוא אתגר חדש במקום אחר". ביונייטד חוששים מחזרה על מקרה כריסטיאנו רונאלדו וגם מתרגילים שניסו בריאל לעשות כדי לצרף את דויד דה חאה. עם זאת, קיים סיכוי גבוה שיונייטד תסכים למכור את הקשר הצרפתי תמורת 150 מיליון ליש"ט אם הוא יבקש לעזוב.

"דיילי מייל" מפרסם היום: "יונייטד נחושה להשאיר אותו ותציע לפוגבה חוזה חדש על סך 500 אלף ליש"ט לשבוע". החוזה הנוכחי שלו הוא 290 אלף ליש"ט לשבוע, והוא יוכל להשתוות לשחקן עם המשכורת הכי גבוהה בקבוצה: אלכסיס סאנצ'ס. פוגבה מוערך מאוד על ידי המאמן סולשיאר, ו"יונייטד מוכנה לשקול למכור אותו רק אם תקבל הצעה גבוהה בהרבה מ-89 מיליון הלישט ששילמה עליו", נכתב.

* ארסנל רצתה לצרף את שוער דינמו דרזדן מרכוס שוברט בן ה-21 כגיבוי לברנד לנו, אבל ככל הנראה איחרה את הרכבת והשוער צפוי לעבור לשאלקה.

* קשר לסטר ג'יימס מדיסון הודה שהחיזורים מצד מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם מחמיאים לו, אבל הוא מעדיף להתרכז בלסטר. "צריך להתעלם מזה ולהמשיך כרגיל", אמר מדיסון שנמצא עם נבחרת אנגליה הצעירה ביורו באיטליה.

* ברנלי מנסה לרכוש את חלוץ ברנטפורד ניל מופיי בן ה-22, אבל תצטרך לשלם הרבה כסף בשביל החלוץ שכבש 28 שערים בעונה החולפת. גם סביליה, אסטון וילה ושפילד יונייטד מעוניינות בחלוץ וברנלי צפויה להציע עליו 15 מיליון ליש"ט בעוד ברנטפורד כנראה תדרוש 20 מיליון.

* חואן מאטה, שסיים את החוזה שלו במנצ'סטר יונייטד, עשוי להישאר שם בכל זאת שכן בינתיים הוא זכה להצעות רק מפנרבחצ'ה, גלאטסראיי וניוקאסל.

* נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו התייחס לענייני אנטואן גריזמן וניסה לשפוך קצת מים צוננים על הדיווחים האחרונים כשאמר: "אין עדיין על מה להודיע. תמיד אמרנו את אותו הדבר. לא דיברנו איתו, אין שום דבר. נראה איך השוק ישתנה בימים ובשבועות הקרובים".

* קריסטל פאלאס דחתה את ההצעה של מנצ'סטר יונייטד על ארון וואן ביסאקה. ההצעה של השדים האדומים עמדה על 35 מיליון ליש"ט ועוד 15 מיליון בבונוסים עבור המגן הימני בן ה-21. על פי הדיווחים, פאלאס רוצה 50 מיליון ליש"ט ישירות עבור המגן.

רודריגו מוצג, ריאל מדריד. רויטרס
ברוך הבא. רודריגו/רויטרס
ריאל מדריד: רודריגו מוצג בקבוצה לצד הנשיא פלורנטינו פרס. רויטרס
כמו ניימאר ורוביניו? רודריגו/רויטרס

* ברצלונה הודיעה: הצוות הרפואי קבע שראפיניה כשיר לחלוטין והחלים מהפציעה, אחרי הניתוח שעבר בדצמבר אחרי שקרע את הרצועות. כעת, בקבוצה מקווים, יהיה קל יותר למכור אותו.

* רודריגו הוצג היום בריאל מדריד. הברזילאי בן ה-18, שהגיע מסנטוס תמורת 50 מיליון יורו, אמר: "זה חלום שהתגשם מאז שהייתי ילד. זה הים המאושר בחיי. אני חלוץ, מהיר, שאוהב דריבלים, עם תכונות ברזילאיות, כמו של ניימאר ורוביניו. חתמתי על החוזה בריאל תוך 20 דקות, תמיד אמרתי שזה המועדון שבו אני רוצה לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully