וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד שנייה ממלכה: הווילה של המלכה אליזבת במלטה עומדת למכירה

המלכה ובעלה בילו גרו שנתיים בווילה כנשואים טריים בזמן שהנסיך פיליפ הוצב במלטה כששירת בצי המלכותי. למרות מצבו המוזנח של הנכס, שלא התגוררו בו שנים, המחיר המבוקש ממש לא זול

המלכה אליזבת, דצמבר 2018. רויטרס
השנתיים שבהן התגוררה עם בעלה במלטה היו מהטובות בחייה. המלכה אליזבת השנייה/רויטרס

למשפחת המלוכה הבריטית יש הרבה (אבל ממש הרבה) נדל"ן בבעלותה, ולא רק באי הבריטי, אלא בכל רחבי העולם. אחד הנכסים המעניינים שמוצע כעת למכירה הישר מפורטפוליו הנדל"ן של המלכה אליזבת השנייה הוא הווילה שלה ושל הנסיך פיליפ במלטה - Villa Guardamangia.

המלכה ובעלה התגוררו בווילה במשך שנתיים בהיותם נשואים טריים ועוד לפני שעלתה על הכס, כאשר הנסיך פיליפ שירת בצי המלכותי והוצב בים התיכון. אם צפיתם בעונה הראשונה של הסדרה "הכתר" שמגוללת את סיפורה של משפחת המלוכה הבריטית, ודאי ראיתם שהיתה זו אחת התקופות היפות בחייה של המלכה, כך שהיא ודאי נוצרת בלבה לא מעט זיכרונות טובים מהבית הזה.

על פי הפרסום בסוכנות הנדל"ן homes of Quality שמטפלת במכירה, הווילה כוללת סלון, חדר אוכל, מטבח, 6 חדרי שינה, 3 חדרי רחצה, 2 חניות מקורות וגן המאופיין בצמחייה ענפה ובוגרת.

המחיר המבוקש תמורת הווילה עומד על 6.7 מיליון דולר, אבל מהתמונות של הנכס שהועלו באתר סוכנות הנדל"ן (ואפשר לראות בקישור הזה) ניכר שהוא ידרוש עוד השקעה רבה בשיפוץ, שכן מצבו לא מזהיר ונראה שבשנים האחרונות הוא סבל מעזובה והזנחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully