וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורין גדעון ובעלה חילי מקרצפים ביחד ונהנים

אתן עוקבות אחריהן באינסטוש, בוחנות בקפידה את הלוקים שלהן באירועים מתוקשרים ומתפעלות מעור הפנים הזוהר שלהן - כשבלב אתן מקוות שזה רק הפילטר הנכון. בשאלון הטיפוח שלנו, הכוכבות המקומיות יתנו את הטיפים האישיים שלהן בתחום הביוטי ויענו על השאלות הכי מעניינות

קורין גדעון (26), מגישת תכנית הטלוויזיה "אנשים", עונה על שאלון הטיפוח שלנו ומגלה מהו הפריט שבחיים לא תעז ללבוש, מה היא מרגישה לגבי בוטוקסים והזרקות ועל איזה פריט יוקרתי שרכשה חילי בעלה צוחק עליה עד עצם היום הזה?

המוצר הכי זול שאת לא מוכנה לוותר עליו בשגרת הטיפוח?
"מסקרת גבות של סאקרה. המאפרת שלי ליטל שליט קנתה לי אותה ומאז אני לא זזה בלעדיה".

שלושת הפריטים שהם מאסט בתיק האיפור?
"שפורפרת אדומה של lucas papaw - בעיקר ליובש בשפתיים, משחה שהיא 100% טבעית! חילי כבר מתורגל להזמין לי סטוקים אחת לכמה חודשים. מעגל ריסים זה גם מאסט, עדשות מגע חובה לצילומים שלי בטלוויזיה ולאחרונה הוספתי פריט נוסף לתיק האישי, כרטיס fuze card שפשוט חוסך לי את כל הכרטיסים המגנטים. אני ממש לא אוהבת לשים הרבה דברים בתיק וזה פותר לי את ענייני הארנק באופן משמעותי, ברור שאני גם עושה איתו את כל רכישות הטיפוח שלי".

קורין גדעון. עידו לביא,
מפזרת נשיקות, על סט הצילומים של מותג עדשות המגע אלקון/עידו לביא

מהו הלוק המנצח בעינייך?
"מאז שאני עובדת בטלוויזיה הסטייל שלי מאוד השתנה והפך פשוט יותר ויותר, כי למי יש כוח להשקיע בלוק מטורף כשברגע שאת מגיעה לעבודה את ישר מחליפה? אז היום ג'ינס וטי-שירט זה הלוק המושלם מבחינתי. זה גם הרבה בהשפעת חילי שהסביר לי ש-less is more".

הפריט הכי יקר שיש לך בארון?
"סנדלים מטורפים של יונייטד ניוד במהדורה מוגבלת שהתלהבתי מהם אש באחת הנסיעות לחו"ל וכמובן לא נעלתי מאז פעם אחת. לדעתי עלו בסביבות ה-2,000 שקלים. בושות! עד היום כשאנחנו מסדרים את הארון ומגיעים לפריט הזה, חילי צוחק עליי שאשכרה חשבתי שאני אנעל אותם".

הפריט הכי זול?
ז'קט ג'ינס יד שנייה שקניתי באמסטרדם בנסיעת עבודה לפני כ-5 שנים. עלה כמה יורואים בודדים ומשרת אותי מאז נאמנה".

עם מה בחיים לא יתפסו אותך?
"חצאית קצרה מדי".

אחת לכמה זמן טיפול פנים?
"פעם בשלושה חודשים בערך אני אצל פולה האחת והיחידה, אבל זה גם לפי ההרגשה. בין טיפול לטיפול אני משתמשת רק בחומרים שלה - הסרומים המדהימים שלה והיא רוקחת לי קרם לחות שמתאים לפנים שלי. סבון הפנים שלה הוא מאסט אצלנו בבית, גם חילי כבר מכור".

הזרקות, חומצות ובוטוקסים למיניהם - בעד/נגד והאם עשית בעבר?
"אני עוד לא במקום לחשוב על זה, אבל בעד כל מה שעושה למישהי להרגיש טוב עם עצמה. בתנאי שזה לא פלסטר שמחליף אהבה עצמית שצריכה לבוא מבפנים".

גבות - שיטת השערה/הכל טבעי/צללית משובחת?
"רק מסדרת, אחת לחודש, אצל נופר מור האלופה. אוהבת את המראה הטבעי".

כמה זמן לוקח לך להתאפר?
"יש לי שתי ידיים שמאליות בכל הקשור לאיפור ואני גם מאד לא אוהבת להתאפר, אז אם אני כבר עושה את זה לבד זה יהיה ממש ב-5 דקות: מעגל ריסים, מסקרה לריסים, מסקרת גבות, סומק ואיזה אודם עדין עדין".

גלאם טים לאירועים חשובים. נעזרת? או אם אין אני לי מי לי?
"בטח שנעזרת! אמרתי כבר שאני ידיים שמאליות?"

טיפ שמישהי נתנה לך ושינה את חייך?
"אמא שלי המליצה לי למרוח שמן קוקוס על השיער ולהשאיר איזה לילה עד שאני חופפת. זה מזין אותו מאוד. חוץ מזה, בהתייעצות עם פולה החלטתי לעבור לדאודורנטים טבעיים שלא מכילים אלומיניום ולא חוסמים את הזיעה. מרגיש לי הרבה יותר הגיוני ובריא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully