חתונה ממבט ראשון אלון עיני דיקלה דקלה ודקלה ודיקלה. אבי כהן
אבי כהן

יחד או לחוד: מה באמת קורה עם הזוגות של חתונה ממבט ראשון

22.5.2019 / 7:43

אחרי שעברנו על שמועות שרצות באינטרנט וחשבנו עליהן קצת, החלטנו שרובן לא נכונות. הניחוש שלנו הוא שרק זוג אחד נשאר יחד אחרי שנגמרו הצילומים, וזה הפתיע אפילו אותנו

בכל יום כשאנחנו נכנסים למחשב מתנפלות עלינו ערימה של שמועות - חלקן נכונות, רובן קשקוש מוחלט, ובמקרה של התוכנית הזאת גם אין לדעת אם העובדה שאנחנו רואים את אחד מהזוגות מצטלמים יחד בדרך לבית קפה זה אומר שהם באמת באו יחד, כי זה תמיד יכול להיות תעלול יח"צ.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

בצדק, אגב. אם אני הייתי ההפקה, הייתי מחתימה אותם על חוזה שאומר שלא רק שהם מחוייבים לשמור על סודיות מוחלטת עד תום שידורה של התוכנית אלא שהם מחויבים ללכת לכל מקום שיגידו להם, במידה שנרצה להפיץ שמועות מרגשות שילבו את הסקרנות ואת ההתלהבות של הצופים. החלטתי לעבור על כל השמועות של הזמן האחרון ולנסות להבין מה מהן נשמע נכון, ואיזו מהן שקר שעולה על כל דמיון

יוגב ובת אל נפרדו

קודם כל, את מי זה מעניין? כנראה שלא הרבה אנשים, כי רק ידיעת רכילות אחת, ממש ישנה (עומרי חיון) מדברת עליהם, ובה כתוב שהם אפילו לא צפו יחד בפרק הבכורה של העונה, כי בת אל בכלל בחו"ל. חוץ מזה אנשים בעיר הזאת רכלנים, ואישית שמעתי מכמה מקורות שיוגב מאד פעיל בסצינת הדייטים. כלומר, "דייטים". אחרי כל ההופלה, הצהרות ההתאהבות והעובדה שהם לא רבו, כמעט לא התווכחו ושכבר אחרי שלושה שבועות הם לא רק נראו כמו זוג אמיתי, אלא נראו כמו זוג אמיתי שכבר הפסיק לעשות סקס - זה לא החזיק אפילו עד סוף מרץ? או שהם שחקנים מעולים או שיש כאן רמת הדחקה מאד גבוהה - כי הפסאדה שהם הציגו כלפי חוץ היתה די משכנעת. יכול להיות שמה שהיה אמור להכשיל אותם, זה מה שבסופו של דבר עזר להם להחזיק מעמד בזמן הקצר שהם כן היו יחד - הנסיעה לניו יורק. כמו רומן עם מישהו מחו"ל, כזה שבו יודעים מראש את תאריך התפוגה - עצם העובדה שיודעים מתי זה נגמר עוזרת להיפתח ולהתמסר, כי לא באמת לוקחים את זה ברצינות מההתחלה וזה פחות מלחיץ. אישית לא חשבתי מעולם שיש בינהם כימיה, ומעולם לא שמעתי אותם מנהלים שיחה עמוקה או מעניינת. והיא יותר גרועה ממנו. אפס כנות. הכל היה כזה "מאמי כפרה בוא אני אתן לך חוט אדום ואאחל לך קלישאות חסרות משמעות ליומולדת".

יוגב ובת אל. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
נפרדו?/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

דודו וצוקית נפרדו

קודם כל, פה אנחנו קוראים להם צוקי ודודית, סתם שתדעו. בלי סיבה. אולי זה מרמז על היחס הלא רציני שלנו למאמצים הזוגיים שלהם. הידיעה שפורסמה ב-31 במרץ (עומרי חיון), אומרת שדודו וצוקית נפרדו. אמנם כתוב שהם הלכו כל אחד לדרכו אבל בידיעה אין שום הוכחה, אלא אם כן העובדה שצוקית ויוגב נפגשו במסיבת פורים ורקדו אחד ליד השני אומרת משהו. אם שואלים אותי, זה לא באמת משנה. בסופו של דבר אני לא חושבת שדודו וצוקית נועדו להחזיק מעמד - ההבדלים בינהם פשוט עצומים מדי. היא מלאת שמחת חיים והוא מורבידי, היא מינית מאד והוא שולט בעצמו מדי, וגם התקשורת בינהם צריכה לגשר על פערים גדולים מכדי שזה יוכל לעבוד לאורך זמן. אני רואה את צוקית פוגשת מישהו אחר - או הייטקיסט חנון שיידע להעריך את העובדה שהיא מכירה לו דברים חדשים כמו בודהיזם, תקשורת עם בני אדם ויוגה שיקומית, או איזה רוחני שהיא תפגוש באיזה פסטיבל בנגב. ומה עם דודו? דודו משדר רווקות, לא יעזור. בסוף הוא בטח יתחתן עם מישהי שתנהל בית לתפארת, ובעיקר תניח לו לנפשו. האיש צריך מלא שקט, זה מאד ברור.

עוד באותו נושא

למה דודו לא רוצה לשכב עם צוקית? חתונה ממבט ראשון

לכתבה המלאה
צוקית ודודו. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
מה קורה עם צוקי ודודית?/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

שירי ולירן ביחד

למה? כי ראו אותם יחד בהשקה של ליין תכשיטים בראשון באפריל (עומרי חיון). לפי הידיעה הם הגיעו ביחד , כשהמונית אספה אותם מאותה כתובת והחזירה אותם לאותה כתובת. גם את עניין הכתובת אפשר לזייף, אבל דווקא לשמועה הזאת אני קצת מאמינה, ולו בגלל שאני מכירה מספיק מערכות יחסים עם דינמיקה של אביוז קל שדווקא עובדות מצוין. מצד שני זו ידיעה מה-1 באפריל.

שירי ואלון מנהלים רומן סודי

ב- 17 באפריל גל שמועות שמתנהל רומן בין שירי לאלון עייני מאלון ודקלה (עומרי חיון). מדובר בשמועה שהחלה עקב סטורי משותף שהם העלו - שוב, אולי תעלול יח"צ, או שאולי הם סתם נפגשו מכל סיבה הגיונית אחרת כמו אירוע, או במקרה, או סתם ישבו לדבר כי הם חולקים פוסט טראומה. (כולנו מתנצלים על תרומתנו לעניין, אגב). העובדה ששניהם חייכו ונראו מבסוטים בתמונה לאינסטגרם היא זו שהחשידה אותם. כן, כי האינסטגרם זה המקום שבו כולם אומרים את האמת, כידוע. דעתי? אין שום סיכוי, גם אם הגיהנום יקפא, ששירי קופפרברג היתה נופלת שם. לא בגלל משהו, פשוט היא כל כך חשדנית וסגורה שאין סיכוי שהיא היתה שוכבת איתו מיד, ויש עוד פחות סיכוי שאלון היה מחזיק מעמד ומחכה חודש עד שהיא תתרגל אליו מספיק כדי לנשק אותו בפה, בלי לשון.

שירי ולירן נשיקה בלחי. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
התאהבו בסוף?/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

שירי ולירן נסעו יחד לניו יורק

ידיעה שאומרת (עומרי חיון) שבחול המועד פסח נסעו שירי ולירן לחופשה משותפת, כך לפחות עולה מהאייטם הספציפי. מסתבר, לפחות לפי עדכוני האינסטגרם שלהם, שהם שהו במחרחק של כמה שעות טיסה ספורות זה מזו - היא בניו יורק והוא בקנדה. קודם כל, לא מפתיע שללירן המונמס והמכיל יש קרובי משפחה קנדיים. דבר שני, הקרבה ביעדי החופשה יכולה להיות מקרית, כמובן, אבל באותה מידה יכול להיות שהם קבעו להיפגש איפשהו בניו יורק ולעשות מסע שופינג יחד אחרי החופשות הפרטיות שלהם. או שאולי היא היתה צריכה חופש מהרומן הסודי עם אלון, אין לדעת.

דקלה ואלון יחד

ב-9 באפריל דווח (פנאי פלוס) כי דקלה אלון "ממשיכים לתחזק זוגיות צמודה ופוטוגנית". צילומי פפרצי ממקמים אותם בפגישה "אינטימית" בבית קפה. לא יודעת כמה אינטימיים אפשר להיות בבית קפה באמצע היום, אבל ככה זה היה מנוסח בידיעה. אם יסתבר שהם מעמידים פנים כדי לשתף פעולה עם התוכנית, זה יישמע לי לגמרי הגיוני. אני לא מאמינה שהם יחד, אפילו לא לדקה, לא משנה תמונות שלה מלטפת לו את השיער יראו לי. אני כן מאמינה שמדי פעם הם עושים אחד לשני בוטי-קול. אחרי הכל, כולנו זוכרים את הכימיה.

דקלה ואלון. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
אין מצב?/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

דקלה ואלון נפרדו סופית

אין תאריך על האייטם הזה (אתר שמועה), אבל נאמר בו משהו די מעניין - אחרי הפיצוץ הגדול שהיה להם, דקלה החליטה שהיא לא מעוניינת להמשיך עם אלון, לא משנה מה אבל השתכנעה להמשיך להעמיד פנים לצורך צילומי התוכנית, ולנהל עם אלון מערכת יחסים למראית עין. אין לי מושג איך זה עבד - היא התכרבלה איתו על הספה ואז ישנה במיטה נפרדת, אולי פשוט צילמו אותם פחות, ואולי השתמשו בצילומים ישנים. אין לדעת. מה שכן נראה חשוד הוא שמיד לאחר הריב והסילוק שלה מביתו בראש פינה, ואחרי השיחה הקשה בינם לבין הפסיכולוגים, ראינו אותם יושבים מכורבלים על הספה כאילו שום דבר לא קרה. לא יודעת, אולי זו רק אני, אבל אחרי שמישהו מתנהג אלי ככה, אני לא חוזרת לסמוך עליו מיד, ודקלה היתה כל כך פגועה, שאין סיכוי שהיא נרגעה בכזו קיצוניות וכה מהר. מצד שני, אולי דווקא בגלל שההחלטה להיפרד התקבלה וירד מהם הלחץ, הם הצליחו בכל זאת ליהנות זה מחברתו של זו, וככה התאפשרו הצילומים הנעימים שראינו.

עידו ואורטל. מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12, צילום מסך
פחחחח/צילום מסך, מתוך חתונה ממבט ראשון, ערוץ 12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully