וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים בעולם קבעו: המנצח האמיתי של האירוויזיון הוא בכלל אסי עזר

לצופים לקח זמן ובהתחלה נראה כי הם ממש לא התחברו לאסי עזר, מה שהוביל לפוסטים זועמים ברשתות החברתיות. אך נראה שאחרי הגמר המוצלח שנערך אמש (שבת) בתל אביב, יש מנצח נוסף לצד הולנד והוא בכלל אסי עזר

אסי עזר מראיין את מדונה באירוויזיון 2019. צילום מסך
לצופים לקח זמן להתרגל, אבל נראה שבסוף הם אהבו./צילום מסך

שלושה משדרי אירוויזיון שודרו מתל אביב אל הטלוויזיות של מאות מיליוני צופים ברחבי אירופה והעולם. במהלך המשדרים הראשונים נראה שהצופים מעט התקשו לעכל את אסי עזר שהנחה את האירוויזיון לצד ארז טל, לוסי איוב ובר רפאלי. במהלך חצי הגמר השני, הצופים בעולם זעמו על אסי עזר ברשתות החברתיות, אך נראה כי משהו השתנה במהלך משדר הגמר והצופים דווקא למדו לאהוב את אסי עזר, מה שהוביל למבול ציוצים בטוויטר מגולשים בכל רחבי העולם, שתומכים באסי עזר וכתבו כי דווקא הוא עשה את האירוויזיון. "לאיזה מספר שולחים את הסמס כדי להצביע לאסי עזר?", כתב אחד הגולשים.

עוד בנושא:

"למה היא לובשת כדור דיסקו?": ברשת צוחקים על השמלה של בר רפאלי
קהילת הארץ השטוחה נגד האירוויזיון: "מכונת פרופגנדה שלא נחה לרגע. נטע חברה באגודת סתרים"

גמר האירוויזיון נערך ארבע שעות, במהלכו דנה אינטרנשיונל השתתפה בטקס הפתיחה, אחריה הופיעה גלי עטרי עם השיר "הללויה", נטע ברזילי עם השיר "ננה בננה", עידן רייכל שביצע את השיר "בואי" עם במה מושקעת שהמוטיב המרכזי הוא מגן דוד ואת האירוויזיון, רגע לפני הכרזת הולנד כזוכת אירוויזיון 2019, חתמה מדונה עם הופעה שהצליחה לאכזב את הקהל והצופים בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully