וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיות עם, להרגיש בלי: הפתרון לחופשה עם הילדים בקיץ

16.5.2019 / 11:00

ילדים וקיץ זה שילוב שמצריך חשיבה לקראת החופש הגדול, אז קלאב מד דה בלאיה שבדרום פורטוגל, החליט לעבור מתיחת פנים, אבל עם דגש על אטרקציות לילדים, ביניהן שיעורי ספורט, מיני גולף לקטנים, יצירה, תנועה, מופעים ואפילו G.O ישראלית אחת. לנפוש עם הילדים, אבל גם בלי

טיול קרוואן בפורטוגל/גיא לומר

בווידאו: עוד חופשה מיוחדת בפורטוגל

קלאב מד דה בלאיה. יעל לאור, יעל לאור
מתחם הזן בקלאב מד דה בלאיה, ברוכים הבאים לחופשה שלכם/יעל לאור, יעל לאור

כשרובנו עוד מנסים להתאושש מחופש פסח, זה זמן מצוין להעלות את הנושא המורכב של חופשה עם ילדים. הבדיחה הכי שחוקה בספר, היא שצריך חופש אחרי החופש, רק שגם אם שמים לרגע את הקלישאות בצד, חופשה עם ילדים אכן יכולה להיות עניין מעייף במיוחד. ברשת נופשונים היוקרתית קלאב מד, עלו על סוס מנצח - לצאת לחופשה עם הילדים אבל לכמה שעות טובות ביום להרגיש בלי, והפעם אפילו לא תצטרכו לשלוף את הסמארטפון בשביל לקנות את השקט שלכם.

קלאב מד דה בלאיה (Da Balaia), שבדרום פורטוגל, עבר בשנה האחרונה שיפוץ מקיף על מנת להפוך לכפר המשפחות המושלם. החדרים שופצו, הסוויטות עוצבו מחדש, אבל חשוב מכך ורלוונטים אף יותר, הם מועדוני הילדים המושקעים שנבנו מחדש ומציעים לזאטוטים במגוון גילים אטרקציות רבות שיעסיקו אותם במהלך היום, ביניהן שיעורי ספורט, מיני גולף לקטנים, יצירה, תנועה, מופעים ועוד - הכל מותאם גיל ומופעל על ידי ה- GO'S אנשי הצוות של הקלאב המגיעים מכל העולם, ביניהם אפילו ישראלית אחת, דוברת עברית.

עוד באותו נושא

דרום-פורטוגל: לגלות עולם חדש של חופשות

לכתבה המלאה
קלאב מד דה בלאיה. יעל לאור, יעל לאור
פעילויות ספורטיביות לילדים, תאמרו שלום לסמארטפון/יעל לאור, יעל לאור
קלאב מד דה בלאיה. יעל לאור, יעל לאור
הכל מותאם גיל. מתחם לקטנטנים/יעל לאור, יעל לאור

בזמן ש"זרקתם" את הילדים שלכם במועדון, מינוס רגשות האשמה, שכן הם לפחות עושים ספורט, זזים קצת ויוצרים אינטראקציה עם ילדים נוספים מרחבי העולם, במקום להעביר עוד חופש מול הטלוויזיה או הסמארטפון, נפרשות גם בפניכם שלל אופציות להעברת הזמן.

החל ממתחם "זן" חדש ומרגיע, אשר הוקם גם הוא לאחרונה, הכולל בריכה אקולוגית משגעת ובר מיצים טבעיים, המוכנים במקום על פי טעמכם. בשונה מהבריכה המרכזית, ההמונית יותר, כאן תוכלו למצוא שקט ומרגוע. יתרון נוסף הוא שהכניסה למתחם הזן מותרת לגילי 18 ומעלה, כך שחוץ מקרקור הצפרדעים שמקפצות להן להנאתן במתחם האקולוגי, תוכלו ליהנות משקט מופתי.

גם אם אתם יותר אנשים של ים, החופים של דרום פורטוגל הם מהיפים באירופה. קלאב מד דה בלאיה, שוכן בחבל אלגרבה (Algarve - קו החוף הדרומי ביותר במדינה), מי הים באזור והאקלים בעונות האביב-קיץ אידיאלים לביקור בחופים הייחודיים שהאזור מתהדר בהם. תמצאו שם חופים נסתרים, חופים לבילוי משפחתי, כאלה המתאימים לספורט ימי ועוד. גם מהקלאב עצמו יש ירידה לחוף ים יפהפה, כשמהר מאוד יתגלה בפניכם מראה משגע, של הים הצלול, הכחול והנקי, בקונטרסט מושלם עם צוקי החימר המרשימים שעליהם נמצא הקלאב, המתנשאים מעל לחוף זהוב, המתפרש על פני 200 מטרים ומאפשר רוגע ושקט מוחלט.

במרחק נסיעה קצרה מהקלאב, תוכלו לצאת לסיור בסירה שתיקח אתכם בין חופים יפהפיים נוספים, אחד מהם אף נבחר כאחד מעשרת החופים היפים בעולם, ואחר הוגדר כחוף השנורקלים הטוב בעולם.

קלאב מד דה בלאיה. יעל לאור, יעל לאור
חופי דרום פורטוגל המדהימים/יעל לאור, יעל לאור
קלאב מד דה בלאיה. יעל לאור, יעל לאור
ים כחול בקונטרסט מושלם עם צוקי החימר המרשימים שעליהם נמצא הקלאב/יעל לאור, יעל לאור

לשמור על כושר, אבל בסטייל

לא רק את הילדים שלכם, אגב, יפעילו בפן הספורטיבי. בקלאב מד דוגלים לתת לחופשה שלכם וגם של הילדים ערך מוסף, כך שחוץ מבטן-גב ניתנת לכם האופציה לשמור על כושר, אבל בסטייל. אמנם, לעשות ספורט בחופשה הפך בשנים האחרונות לסוג של סמל סטטוס, אבל כאן כבר שנים דוגלים בשילובן של פעילויות ספורטיביות בחופשה.

קלאב מד דה בלאיה מציע מלבד חדר כושר, גם בית ספר לגולף ואקדמיה לטניס. במרחק 10 דקות נסיעה מהמועדון ממוקם כפר הגולף Balia Village Golf עם מגוון מסלולי גולף למתחילים ולמקצוענים. בית הספר כולל שיעורי גולף וסדנאות קבוצתיות לרמות השונות. האקדמיה לטניס, אשר נמצאת בקלאב עצמו, מנוהלת על ידי צוות G.O's שהוסמכו על ידי איגוד הטניס הצרפתי, והם מעבירים סדנאות ושיעורים קבוצתיים לכל הרמות לאורך כל החופשה. גם אם לא באמת נחלתם הצלחה אדירה בגזרה, כמו כותבת שורות אלה, לפחות תהיה לכם תמונה טובה לאינסטגרם.

קלאב מד דה בלאיה. יעל לאור, יעל לאור
מגרש הטניס. גם אם לא הלך לכם, תהיה לכם תמונה לאינסטגרם/יעל לאור, יעל לאור
קלאב מד דה בלאיה. יעל לאור, יעל לאור
לספורט וגם כיף. אחת הבריכות בקלאב/יעל לאור, יעל לאור

כשחדר האוכל נסגר - נפתחים ברי הנשנושים

אם כבר נפתח לכם התיאבון, ממש כמו בחופשה אמיתית, אין שעה ביום שלא תוכלו לאכול בה משהו בקלאב, הכל כמובן כלול בחבילה, מה שאומר אוכל ומשקאות מהבר ככל שתחפצו לאורך כל היום. כשחדר האוכל נסגר - נפתחים ברי הנשנושים. בשעה ארבע יש מעין "אפטר-נון טי" מושקע במיוחד, כל פעם עם הפתעות אחרות. פעם תהיה זו עמדת קרפים, פעם מזנון של עוגות ועוגיות וביום אחר יהיה זה הפנינג להורים וילדים עם שולחנות שנראים כמו פנטזיה של כל ילד, כאילו נלקחו מסיפור האגדה של עמי ותמי.

בגזרת האוכל הרציני יותר, הקלאב מציע שתי מסעדות. ארוחות בוקר, צהריים וערב מוגשות במסעדה המרכזית (The Balaïa) בצורת בופה, ולארוחת ערב ניתן להזמין גם מקום במסעדה יותר מסוגננת (Vasco Gourmet Lounge), שפועלת עם שירות מלצרים ומציעה תפריט א-לה קארט הכולל מנה ראשונה, עיקרית וקינוח לבחירה, עם טאץ' יותר פורטוגלי מקומי.

במסעדה המרכזית תמצאו בופה עשיר וגדול, עם כל החשודים המיידיים של בופה ועם אגף מושקע במיוחד לילדים, אך גם יציאות מעניינות ומפתיעות יותר, כמו אויסטרים ששולקים במקום, סביצ'ה טרי שנעשה אל מול עיניכם, ספגטי עם מולים, או רוטיסרי של עוף בגריל עם רוטב הפירי פירי הפורטוגזי המפורסם.

זאת אולי לא תהיה חווית הפודיז המושלמת, כפי שהייתם חווים במסעדות בעיר על פי בחירתכם, אך השפע והטריות בהחלט מרשימים ומכפרים על כך, ובהשוואה ל"אוכל של מלונות" מדובר ברמה גבוהה בהרבה.

קלאב מד דה בלאיה. יעל לאור, יעל לאור
עמדת הקרפים, אפטר-נון טי גרסת הקלאב מד/יעל לאור, יעל לאור
קלאב מד דה בלאיה. יעל לאור, יעל לאור
האבסה של אוכל בכל זמן שתרצו. עמדת פירות/יעל לאור, יעל לאור

למי שלא יכול לחזור לארץ בלי לקבל את מנת השופינג שלו, יש שתי אופציות. האחת, במרחק של פחות מ-15 דקות נסיעה ברכב מהקלאב, נמצא בפארו - מרכז קניות חביב ופתוח עם כל הרשתות האהובות - זארה, מנגו, h&m וכדומה. התאווררות כיפית למי שמתחיל להרגיש אחרי כמה ימים געגוע בלתי נשלט לכרטיס האשראי שלו שנשאר כל החופש בארנק.

מומלץ יותר בעיניי, לשלב את החופשה עם ביקור ביום הראשון או האחרון בליסבון. היעד הפורטוגלי הלוהט, שממשיך להתפתח ולהפוך לאחד מיעדי התיירות החמים ביותר בעולם, נמצא בסך הכל שעתיים וחצי מהקלאב. כך תוכלו לקבל את התמהיל המושלם בין חופשת בטן גב עם קצת ספורט, אוכל טוב וקצת עירוניות, בדיוק במידה הנכונה.

לא זול בקלאב מד. בין החודשים אפריל לאוקטובר, חופשה של שבוע תעלה כ-1,715 אירו למבוגר, זאת בהחלט לא חופשת הכל כלול קלאסית, אבל אתם יכולים להיות בטוחים שזאת חופשה אמיתית, כזאת שלא צריך אחריה עוד חופש.

הכותבת הייתה אורחת קלאב מד בפורטוגל.

קלאב מד דה בלאיה. יעל לאור, יעל לאור
חוף הים של הקלאב/יעל לאור, יעל לאור
קלאב מד דה בלאיה. יעל לאור, יעל לאור
משוך בחבל/יעל לאור, יעל לאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully