וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'יידון סאנצ'ו מועמד להצטרף לריאל מדריד בקיץ

הקיצוני של בורוסיה דורטמונד מעניין מאוד את זינדין זידאן. השחקן היה קרוב לריאל בקיץ 2017, אך בחר לעבור לקבוצה הגרמנית

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של מתן בכור על דרבי היהודיות בליגת האלופות בין אייאקס לטוטנהאם

ריאל מדריד ומאמנה זינדין זידאן מעוניינים בג'יידון סאנצ'ו מבורוסיה דורטמונד, כך לפי דיווחים היום (חמישי) בגרמניה וספרד. האנגלי בן ה-19, שרושם עונה טובה מאוד אצל הצהובים-שחורים עם 12 שערים ו-18 בישולים ב-39 משחקים עד כה, מתאים למדיניות הרכש האחרונה שאימצה הקבוצה ממדריד והיא רכישת שחקנים צעירים שטרם הגיעו לגיל 20 עם פוטנציאל גבוה מאוד (בראהים דיאס, ויניסיוס ורודריגו).

השחקן האנגלי, שנולד בלונדון והחל את הקריירה באקדמיה של מנצ'סטר סיטי, עזב את הצד התכול של מנצ'סטר בלי ששיחק כלל בקבוצה הבוגרת של פפ גווארדיולה. הוא נמצא העונה ברשימה אקסוליסיבית של שחקנים שעשו "דאבל דאבל" (מספר דו ספרתי של שערים ובישולים) והוא אחד מתוך תשעה שעשו כך העונה באחת מתוך חמש הליגות הבכירות באירופה.

עוד בנושא:

אנגליה: וירג'יל ואן דייק נבחר לשחקן העונה של השחקנים
פפ דווארדיולה: "גם לליברפול מגיע לזכות באליפות"
משחקי הכס: סיטי גברה 0:2 על יונייטד וחזרה למקום הראשון
ארסנל: מתקפה על יכולתו של מסוט אוזיל אחרי הפסד הקבוצה 3:1 לוולבס

סאנצ'ו כבר היה קרוב מאוד לעבור אל הבלאנקוס בקיץ 2017, אבל העדיף לעבור לקבוצה בה יזכה בוודאות לדקות משחק, שאותן לא היה אמור לקבל במדריד ולפני כן בקבוצת האם שלו, מנצ'סטר סיטי. לבסוף כאמור, חתם האנגלי בבורוסיה דורטמונד שהבטיחה לו את ההזדמנויות אותן חיפש. לשחקן יש חוזה בקבוצה מווסטפאליה עד קיץ 2022 ומחירו מגיע עד לכדי 80 מיליון יורו. הקיצוני הימני יכול לשחק במגוון תפקידים בהתקפה, דבר שזינדין זידאן אוהב מאוד אצלו ועונה על דרישותיו של שחקן רבגוני אותו הוא מחפש לקבוצתו.

בעונתו הראשונה בגרמניה, 2017/18, שיחק סאנצ'ו גם בקבוצת הנוער וגם בקבוצה הבוגרת וכבש שער אחד ב-12 משחקים בשורות השוורצגלבן. סאנצ'ו זומן השנה גם לסגל של נבחרת אנגליה הבוגרת וערך בשורותיה ארבע הופעות כשאת הופעת הבכורה הרשמית שלו במדי האריות רשם במוקדמות יורו 2020 ב-0:5 על צ'כיה.

עוד באותו נושא

זינדין זידאן: "כמה אליפויות יש לברצלונה? לנו יש 33", ריאל מתכוננת לדרבי הקטן של מדריד

לכתבה המלאה
ג'יידון סאנצ'ו שחקן נבחרת אנגליה. GettyImages
ערך כבר ארבע הופעות במדי האריות. סאנצ'ו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully