וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליפרס היממו את הווריירס וכפו משחק שישי, יוסטון בחצי הגמר

וויליאמס (33 נק', 10 אס') להט ועזר לקבוצתו לנצח 121:129, שיא קריירה בפלייאוף לדוראנט (45 נק'). 93:100 לרוקטס על הג'אז

עריכת וידאו: מתן חדד

יוסטון השלימה הלילה (בין רביעי לחמישי) את העפלתה לחצי גמר המערב עם 1:4 בסדרה על יוטה אחרי ניצחון דרמטי. מי שלא הצליחה להצטרף אליה בחצי הגמר היא האלופה גולדן סטייט, שלא הצליחה לסיים את העבודה והפסידה בבית ללוס אנג'לס קליפרס, שצימקה את הסדרה ל-3:2 וכפתה משחק שישי.

משחקי הלילה:

יוסטון (4) - יוטה (5) 93:100
גולדן סטייט (1) - לוס אנג'לס קליפרס (8) 129:121

שחקן לוס אנג'לס קליפרס לו וויליאמס. רויטרס
סחף את הקליפרס במאני טיים. לו וויליאמס/רויטרס

גולדן סטייט (1) - לוס אנג'לס קליפרס (8) 129:121 (2:3 לגולדן סטייט בסדרה)

מי האמין שהסדרה הזאת תלך למשחק שישי? הקליפרס היממו את האלופה פעם נוספת באורקל ארנה, וכפו עליהם משחק שישי בלוס אנג'לס (שייערך בליל שישי) בסדרה הלא פשוטה הזאת. הקליפרס היו בעניינים מהשנייה הראשונה וירדו להפסקה ביתרון 63:71, יתרון שעלה לשיאו ברבע השלישי ל-15 נקודות. ברבע המכריע גולדן סטייט נגסה לאט לאט בהפרש, וריצת 0:7 סידרה לנו משחק צמוד במאני טיים. קווין דוראנט השלים את הקאמבק והעלה את הווריירס ליתרון ראשון במשחק מאז הרבע השני: 117:118 לאלופה כשנותרו קצת יותר משתי דקות לסיום, אבל אז מי שהרגיע את הקליפרס היה לו וויליאמס כמובן, שנכנס לזון במאני טיים עם תשע נקודות אישיות רצופות גדולות שסחפו את האורחים לניצחון ענק נוסף.

כמובן שוויליאמס הוביל את הקליפרס עם ערב ענק של 33 נקודות ו-10 אסיסטים. פטריק בברלי סייע לו עם 17 נקודות ו-14 ריבאונדים, שגם דנילו גלינארי (26 נקודות, 7 ריבאונדים) ומונטרז הארל (24 נקודות) בלטו. קווין דוראנט שהיה נהדר קבע שיא קריירה בפלייאוף עם 45 נקודות להן הוסיף 6 אסיסטים וריבאונדים, אבל זה לא הספיק לווריירס. 24 נקודות לסטפן קרי, 22 לקליי תומפסון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס מול ריקי רוביו יוטה ג'אז. AP
קרב עיקש נוסף הסתיים בניצחון הרוקטס. הארדן מול רוביו/AP

יוסטון (4) - יוטה (5) 93:100 (הרוקטס השלימו 1:4 בסדרה)

אחרי שני משחקים חד צדדיים, נדמה היה שהסדרה הזו תיגמר מהר מאוד. יוטה הצליחה בכל זאת להפוך את ההמשך לקצת יותר צמוד ועדיין, הצפוי התרחש בסופו של דבר הלילה והרוקטס עברו את הג'אז שנה שנייה ברציפות עם אותה תוצאה ויהיו בחצי גמר המערב בפעם הרביעית בחמש השנים האחרונות.

אחרי מחצית ראשונה צמודה, יוסטון ברחה בזכות פי ג'יי טאקר ליתרון 12 בפתיחת הרבע השלישי, אבל הג'אז לא ויתרו וריקי רוביו, בהופעה פנטסטית, הוביל אותם למהפך ויתרון, תשע דקות לסיום. יוסטון בכל זאת הצליחה לפתוח פער של שש נקודות, עם ארבע דקות על השעון וגם זה בקושי הספיק, אבל כמה מהלכי הגנה נהדרים וכמה החטאות של האורחים סגרו את הסיפור.

ג'יימס הארדן סבל מעוד ערב לא מדויק ועצבני (5 איבודים, 5 עבירות), אך סיים עם 26 נקודות ב-10 מ-26 מהשדה (3 מ-12 לשלוש) וגם הוסיף 3 חטיפות, כולל אחת מכריעה ו-4 חסימות. קלינט קאפלה קלע 16 וקטף 10 ריבאונדים, כריס פול ואריק גורדון הוסיפו 15 נקודות כל אחד. את הג'אז הוביל במפתיע רויס אוניל, שעלה מהספסל וקלע 18. רוביו סיים עם 17 ו-11 אסיסטים וג'יי קראודר היה טוב עם 15 נקודות ו-10 ריבאונדים. דונובן מיטשל? הוא סיים את העונה שלו עם הופעה מחרידה שעלתה ליוטה במשחק כנראה: 4 מ-22 מהשדה, 0 מ-9 לשלוש ו-12 נקודות לצד 5 איבודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully