וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "גם לנו וגם לליברפול מגיע לזכות באליפות"

מנצ'סטר סיטי חזרה לפסגה אחרי הניצחון בדרבי, גווארדיולה: "אמרתי לשחקנים לא להדליק טלוויזיה ולא לפתוח אינטרנט". רשפורד: "ככה לא משחקת מנצ'סטר יונייטד"

מאמן מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה, עם שחקני הקבוצה. רויטרס
הראשון בהיסטוריה שמנצח שלושה משחקי חוץ רצופים באולד טראפורד. גווארדיולה/רויטרס

"בדרך כלל אחרי ניצחונות כאלו אפשר לשמוח, אבל היום אנחנו צריכים להישאר רגועים". הדברים הללו, שאמר אמש (רביעי) פפ גווארדיולה, הם אולי תמצית הניצחון הגדול של מנצ'סטר סיטי 0:2 על מנצ'סטר יונייטד בחוץ.

למרות היוקרה הרבה והניצחון על היריבה העירונית, המאמן והשחקנים הוותיקים מיהרו להוריד פרופיל ולהזכיר שיש שביום ראשון יש משחק חוץ חשוב נגד ברנלי. כמה חשוב? כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה, מנצ'סטר סיטי מקדימה את ליברפול בנקודה והשבועיים וחצי הקרובים הולכים להיות מורטי עצבים.

מה נשאר להן?

מנצ'סטר סיטי: ברנלי (חוץ), לסטר סיטי (בית), ברייטון (חוץ).

ליברפול: האדרספילד (בית), ניוקאסל (חוץ), וולבס (בית).

שחקני מנצ'סטר סיטי, וינסנט קומפני, סרחיו אגוארו. רויטרס
"אסור לצפות שהיריבות פשוט יפסידו ללא מאבק". קומפני/רויטרס
מנצ'סטר סיטי כבשה העונה 157 שערים בכל המסגרות. הכי הרבה בהיסטוריה של קבוצה מהליגה הבכירה. השיא הקודם נקבע בעונת 2013/14 והיה שייך ל... מנצ'סטר סיטי.

גווארדיולה הפך אמש למאמן הראשון בהיסטוריה שמנצח שלושה משחקי חוץ רצופים באולד טראפורד. אחרי המשחק הוא הוסיף: "אמרתי לשחקנים שלא יראו טלוויזיה ולא יקראו שום דבר באינטרנט. שרק ילכו לישון וינוחו עד המשחק נגד ברנלי. ליברפול? לשתי הקבוצות מגיע לזכות באליפות, אבל רק אחת יכולה לעשות זאת. הקבוצה שתסיים במקום השני לא יכולה להצטער כי היא נתנה את הכל".

"לא התחלנו את המשחק כמו שרצינו, אבל זה יכול לקרות", אמר הבלם הוותיק וינסנט קומפני, "הגנו היטב כשהיינו צריכים ובמחצית השנייה מצאנו את הקצב שלנו. שוב דבר לא גמור, המשחק בברנלי יהיה קשה. אנחנו צריכים שלושה ניצחונות ואסור לנו לצפות שהיריבות פשוט יפסידו ללא מאבק. נחזור לעבודה היומיומית שלנו ואם נעשה את הכל כמו שצריך, יש לנו סיכוי".

עוד באותו נושא

מנצ'סטר סיטי ניצחה את מנצ'סטר יונייטד 0:2 בחוץ ועלתה לפסגת הפרמיירליג

לכתבה המלאה
מאמן מנצ'סטר יונייטד, אולה גונאר סולשיאר. רויטרס
"יש הבדלי איכות בין הקבוצות". סולשיאר/רויטרס
למנצ'סטר יונייטד זה היה משחק שלישי ברציפות ללא שער זכות. זה לא קרה לה מאז 2015, אז לואי ואן חאל עמד על הקווים.

כל המאמנים שעברו במנצ'סטר יונייטד מאז פרישתו של אלכס פרגוסון, הפסידו בדרבי הראשון שלהם. אחרי דייויד מויס, לואי ואן חאל וז'וזה מוריניו, זה קרה אמש גם לאולה גונאר סולשיאר. הקסם של הנורבגי פג לאחרונה והשדים האדומים נמצאים בעיצומה של תקופה לא טובה, שכוללת שלושה הפסדים רצופים ללא שער זכות.

המאמן הנורבגי אמר: "יש הבדלי איכות בין הקבוצות. בגלל זה הם בטופ ואנחנו היכן שאנחנו. הפסדנו לקבוצה טובה יותר, אבל אני מרוצה מכך שלא נשברנו והמשכנו לנסות לחזור. היה לנו מוסר עבודה, אבל זה פשוט לא היה מספיק".

מרכוס רשפורד הוסיף: "לא שיחקנו כמו מנצ'סטר יונייטד. המינימום הוא לעבוד קשה ולתת הכל בשביל הסמל, האוהדים והמועדון. עשינו הרבה כדי להתקדם בטבלה ומאוד מאכזב שאנחנו לא מצליחים לשחזר את ההופעות שלנו מינואר. עזבו עכשיו את הליגה ואת המאבק על המקום הרביעי, כאוהד מנצ'סטר יונייטד זה מאוד פשוט: אסור להפסיד משחק כזה. אנחנו חייבים לשים את הכל בצד ולהתרכז בלשחק כמו ששחקני מנצ'סטר יונייטד אמורים לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully