וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו ניצחה את מילאן 0:1 ועלתה לגמר הגביע

קוראה (58) הכריע בסן סירו לאחר ה-0:0 מהמשחק הראשון. לפני כן: 50 מאוהדי המנצחת הצדיעו במועל יד והניפו שלטי תמיכה במוסוליני

אוהדי לאציו בקריאות תמיכה בבניטו מוסוליני/טוויטר

לאציו העפילה הערב (רביעי) לגמר הגביע האיטלקי לאחר שניצחה את מילאן 0:1 בסן סירו בגומלין חצי הגמר. חואקין קוראה הכריע לאחר ה-0:0 במשחק הראשון, כשקיבל בדקה ה-58 כדור עומק מצ'ירו אימובילה וגלגל פנימה בין רגליו של פפ ריינה. בכך נמוגו חלומות הרוסונרי על תואר משמעותי ראשון מאז האליפות ב-2011. לאציו תקווה להניף את הגביע ומחר תדע מי תהיה היריבה שלה בגמר, כשאטאלנטה ופיורנטינה ייאבקו על הכרטיס הנוסף.

עוד בנושא:

וירג'יל ואן דייק גבר על ראחים סטרלינג וזכה בתואר שחקן העונה של השחקנים
ערב עירוני: זוכרים את כל מי ששיחק ב-1:6 של סיטי על יונייטד?

שחקני לאציו חוגגים. AP
עשו את זה. לאציו חוגגת/AP

עוד לפני פתיחת המשחק, השתוללו אוהדי האורחת מחוץ לסן סירו. בין היתר, קיימו כ-50 מהם תהלוכה בסמוך לאצטדיון, במהלכה הצעידו במועל יד והניפו שלטים עם הכיתוב "כבוד לבניטו מוסוליני". כמו כן, ניצלו את הדקות שעד שריקת הפתיחה כדי לשיר שירים גזעניים כלפי שחקניה השחורים של היריבה, טיימואה בקאיוקו ופרנק קסי. על פי דיווחים באיטליה, כ-20 אוהדי לאציו נעצרו על ידי המשטרה, אם כי ביציעים לא נאסר על הקהל האורח להניף בובה מתנפחת גדולה של בננה.

מתאו סלביני, שר הפנים, המשנה לראש ממשלת איטליה וגם אוהד מילאן, מיהר להגיב: "אין סבלנות כלפי כל צורה של אליפות, תהא היא פיזית או מילולית. אני מודה לכוחות המשטרה שעקבו אחר המצב. כדורגל צריך להיות מקום בו נפגשים וחוגגים, לא מקום של קטטות ועימותים".

עוד באותו נושא

זה יספיק כדי לרצות את כריסטיאנו רונאלדו? רשימת הקניות של יובנטוס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully