וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק של מיליארדי שקלים: חברות הגיימינג נוהרות לישראל

25.4.2019 / 7:29

עם נתח שוק פוטנציאלי של מיליארדי שקלים, חברות הגיימינג מסמנות לעצמן את המדינה הבאה: ישראל. המותגים הגדולים ביותר נוהרים לישראל, כדי להתחרות על ליבם של הגיימרים. נינטנדו, מיקרוסופט, Razer ו-SteelSeries, כל מותגי הגיימינג שמגיעים לישראל

חברות הגיימינג הגדולות בעולם נוהרות לישראל בחודשים האחרונים וזו לא ללא סיבה מוצדקת. בשנים האחרונות בפרט, שוק הגיימינג בישראל ראה מקפצה משמעותית, כשהנושא בא לידי ביטוי באירועי קהילת הגיימרים בארץ וטורנטירים ואליפויות במשחקים מסוימים. בעוד שהאירועים הללו היו נפוצים בעיקר בחו"ל, בישראל הם תמיד פנו לקהל נישתי שלא זכה ליחס הולם, אולם כעת, מעצמות הגיימינג שמו לב למגמת העלייה והחלו להראות נוכחות בישראל יותר מאי פעם. החדשות מביניהן, נינטנדו ו-Steelseries, הגיעו רק החודש ובכוונתן להסתער על השוק ולהציע את המיטב במחיר הגיוני. רייזר, שכבר הייתה כאן בעבר ומייצגת, כמו נינטדו, את אחד השמות המוכרים ביותר בתחום, מגיעה בעצמה בייבוא רשמי בתקווה לכבוש שוק אחר - הסמארטפונים. אז כעת, כששוק הגיימרים הישראלי סוף סוף מתחיל להתגבש, החלטנו לסכם רק כמה מהחברות שהגיעו החודש ארצה.

Nintendo - הביאו את הנוסטלגיה

במובן מסוים, נינטנדו זו החברה שהכי מזוהה עם עולם הגיימינג, ומלבד להלהיב כיום ילדים ובני נוער, יש לא מעט בני 30 ומעלה שיראו התלהבות גדולה יותר ממשחק חדש. נינטנדו היפנית חלוצת תחום הגיימינג, הוקמה בשנת 1889 ואחראית על שורת כותרים וקונסולות שזכו להצלחה מסחררת. ברשימה ניתן למצוא את סופר מריו, דונקי קונג ואת קונסולת הגיים בוי, קונסולת המשחקים הניידת הנמכרת ביותר בכל הזמנים. אולם מאז שהוקמה, נינטנדו מעולם לא הראתה נוכחות בישראל. כל זאת השתנה כשהכריזה על פעילותה הרשמית לפני כמה חודשים. קונסולת הסוויץ מופנית לאותו הקהל עם משחקי ענק כמו Super Smash Bros ונמכרת בישראל תמורת 1,549 שקלים. המשחקים ובהם הקלאסיקות שהפכו את נינטנדו למעצמה יעלו לכם כ-279 שקלים.

פוקימון נינטנדו סוויטץ'. יח"צ,
הנינטנדו סוויץ'/יח"צ

SteelSeries - עכברים ומקלדות גם לגיימרים המתחילים

חברת SteelSeries תמיד הייתה מוכרת בעולם הגיימינג, אולם עקב הנוכחות הדלה שלה בישראל, היא מעולם לא זכתה להכרה שהגיעה לה. המוצרים של החברה זכו לשבחים ממבקרים ברחבי העולם וממש בתחילת החודש, היבואנית ביקונקט זיהתה את הפוטנציאל והביאה את מוצרי החברה לשוק הישראלי. ההשקה בישראל כוללת כ- 36 מהמוצרים החדשים של החברה הכוללים סדרות של עכברים, מקלדות, אוזניות, פדים לעכבר ועוד. כך לדוגמה, תוכלו למצוא את אוזניות החברה החל מהדגם הזול ביותר שמותאם לכל פלטפורמות הגיימינג תמורת 369 שקלים וכן את אוזניות הדגל של החברה ב-1,890 שקלים. גם המקלדות של החברה הגיעו לישראל כשמחירן נע בין 369 שקלים ל-789 שקלים. מחירם של עכברי הגיימינג של החברה נע בין 199 שקלים ל-629 שקלים.

סדרת המוצרים של SteelSeries. SteelSeries,
סדרת המוצרים של SteelSeries/SteelSeries

Razer - הענקית סוף סוף בישראל

רייזר נחשב לאחד ממותגי הגיימינג הגדולים והמוכרים בעולם עם כמה מהמוצרים הטובים ביותר בתחום. לפני שנתיים, החברה ניסתה לכבוש את תחום הסמארטפונים עם הידע הרב שצברה בתחום הגיימינג והציגה את המכשיר הראשון לגיימרים שפתח קטגוריה חדשה. הסמארטפון שילב חומרה לשחקנים הכבדים ביותר, סוללה עוצמתית וזוג רמקולים קדמיים שהיו עד כה במעט מאוד מכשירים. כעת המכשיר השני בסדרת המכשירים מגיע לישראל עם החומרה הטובה ביותר שיש לשוק הניידים להציע ומסך בעל קצב רענון גבוה שמותאם במיוחד להרצת משחקים. עם ערכת השבבים סנאפדרגון 845 ו-6 גיגה של זיכרון עבודה, הסמראטפון של רייזר אמנם לא מזהיר במיוחד על הנייר, אך בפועל, הוא נותן קרב למתחרים בקטגוריה. תוכלו לקנות אותו ברשת החנויות באג תמורת 2,099 שקלים.

סמארטפון רייזר Razer Phone 2. רייזר,
הסמארטפון של רייזר/רייזר

מיקרוסופט מחזקת את מותג אקסבוקס בישראל

רק לאחרונה גייסה מיקרוסופט את אריאל צור, מי שהיה סמנכ"ל בחברת רונלייט. אריאל צור משמש במהלך החודש וחצי האחרונים כמנהל השיווק בחטיבה הפרטית במיקרוסופט ויהיה אחראי בין היתר גם על שיווק האקסבוקס. רק השבוע החברה השקיעה סכומי עתק בפרסום המותג בתערוכות גיימינג בישראל, כשהיא צפויה לבצע במהלך השנה הקרובה עוד כמה פעילויות שיווקיות משמעותיות כדי לחזק את המותג בישראל.

אקסבוקס שחור. יח"צ,
תחזק את פעילות המותג בישראל./יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully