אביבית בר זוהר. ניר פקין
ניר פקין

טבעונות, דיאטות וחתונות: 10 המפורסמות הכי חופרות בארץ

25.4.2019 / 9:20

הרשתות החברתיות אולי קידמו אותנו מבחינת הקשר שלנו לעולם, וזה מגניב שאפשר לדבר כמעט עם כל אחד בקלי קלות - אבל הקלות הזאת מאפשרת לאין סוף חפירות להגיע אלינו. להלן 10 המפורסמות שהיינו שמחות אילו היו לוקחות הפסקה קטנה

אולי לא נעים להודות בזה - אבל לרוב הנשים יש נטיה לחפור. וזו ממש לא עובדה שצריך להתעצבן ממנה - מחקרים הוכיחו שאישה ממוצעת מוציאה מהפה כ-20,000 מילים ביום, לעומת 7,000 בלבד שמוציא גבר. אבל כל אישה יודעת שמה שמבדיל בין חפירה לשיחה מעניינת הוא הנושא.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

ועכשיו, בעידן בו אלפי אנשים מדברים אלינו מתוך מסך הטלפון שלנו אנחנו נאלצות להתמודד עם פי כמה יותר מילים, מחשבות, וזרמי תודעה שתוקפים אותנו מהבוקר עד הערב. אז אולי לבני ישראל היו 10 מכות קשות להתמודד איתן, אבל לנו יש מכות משלנו, ואחת בהן היא ללא ספק מכת החופרות. אז קבלו את 10 המפורסמות שהיינו רוצות שיפסיקו לנשום מדי פעם:

תבשלי לו ותהיי זמינה לסקס. מודרני מצידך

חפירות העצמה נשית: אביבית בר זוהר
נושא החפירה העיקרי של אביבית הוא זוגיות עם פירורי העצמה נשית ממש משונה. היא לא מבקשת מנשים לעמוד על שלהן ולהיזהר לא להיבלע בזוגיות, אלא מחזירה אותנו לשנות החמישים - החפירה הקבועה של אביבית מדברת על החשיבות של לבשל לגבר שלך, לעשות לו מסאז' ולהיות זמינה 24\7 לסקס. את הכל צריך לעשות על עקבי סטילטו, כמובן.

חפירות טבעונות: טל גלבוע
כשמדובר בחפירות, טבעוניים בדרך כלל מנצחים בענק, ובתור מלכת הטבעונים טל היא אלופת החפירות על הטבעונות, על רצח חיות, ועל רמת המוסר של כולנו. זה בדרך כלל מגיע עם סרטונים קשים לצפייה ומתובלים בכעס. היא אמנם צודקת, אבל האמת שלפעמים כל הכעס הזה סתם עושה חשק להמבורגר.

חפירות 'מה אכלתי': ליהיא גרינר
היא בדרך כלל מצחיקה, מלאת ביטחון ובעיקר יודעת לתת לצופים את מה שהם רוצים. אבל מדי פעם היא פשוט חופרת, והנושא האהוב עליה הוא הגוף שלה. לא משנה אם היא בתקופה רזה או מלאה, תסמכו על זה שליהיא תדבר על המשקל שלה, תעדכן מה היא אכלה, מתי הקיאה, איזו דיאטה היא עושה כרגע וכמה היא עלתה או ירדה. ובהתחשב בעובדה שאנחנו לא בן הזוג שלה שצריך בטח להגיד לה 300 פעמים ביום "לא, השמלה לא משמינה אותך", אנחנו לא באמת רוצים לשמוע את זה כל הזמן.

חפירות של מאוהבת: אנה ארונוב
אנחנו אוהבים את אנה, ואנה מאוהבת, וכמו הרבה נשים מאוהבות, אנה חופרת. היא חופרת על כמה היא מאוהבת, כמה אייל הוא הדבר הכי טוב שקרה לה וכמה כיף להם יחד. שזה סבבה והכל, אבל הלוואי והיא היתה חוזרת להעלות סרטוני ריקוד, קצת ככה, בשביל הגיוון.

מזל טוב, אבל מספיק כבר. נתפס לנו השריר של הקולולולולו

חפירות אחוזי שומן: אירה דולפין
מי שמעולם לא הפסיקה לחפור על ספורט היא אירה. שזה הגיוני, בהתחשב בעובדה שהספורט הוא הקריירה שלה ומה שהקפיץ אותה לתודעה, אבל האמת שעד כמה שאנחנו נהנות לראות אותה רודה בסלבס במשקל נוצה, לפעמים היינו רוצים שהיא תפתיע ותציע לנו לשבת עם שקית דוריטוס ירוק מול פרק של משחקי הכס במקום לעשות ברפיז.

חפירות חד הוריות: נטלי דדון
מעבר לגוף המושלם והפרסום, נטלי היא בסופו של דבר אמא ממש כמו כל אמא אחרת, וכמו כל אמא, נטלי חושבת שהילד שלה הוא הכי יפה, חמוד וחכם בכל העולם כולו, כתוצאה היא מפציצה אותנו בעשרות סטוריז (חמודים, באמת חמודים) של פצפץ במיטה, בגינה או בכל מקום אחר. אז כן, רוב החברות שלנו מתנהגות ככה, אבל גם כשהן עושות את זה אנחנו מקבלות עצבים.

חפירות קיומיות: דנה ספקטור
לדנה יש מינימום של מילים שהיא חייבת לחפור בכל סוף שבוע, זו העבודה שלה. אבל משום מה הנושא תמיד זהה - בלבול קיומי מוחלט. היא מבולבלת מכך שהיא מתבגרת, מבולבלת איך צריך לגדל ילדים ומבולבלת בנוגע לכך שהיא אמא שמתבגרת. אה, לפעמים היא גם מבולבלת בגלל הזוגיות שלה. לא נעים לנו להגיד אבל אף אחד לא עד כדי כך מבולבל, ואולי זה סתם מסך עשן כדי שלא נשים לב שאין לה באמת מה להגיד.

עוד באותו נושא

זה בדיוק מה שזה נראה: 10 הבגידות המכוערות בהיסטוריה

לכתבה המלאה

חתונה שיצאה מריאליטי זה מרשים, חייבים להודות. אבל די לחפור

חפירות של עשירים: שי-לי שינדלר
היא קצת כעסה עלינו אחרי הכתבה האחרונה (זה היה בצחוק! באמת!) אבל נראה שהסיקור האובססיבי באקזיט של בעלה גרם לשי-לי לרצות להוכיח לכולנו שהיא עדיין אותה שי-לי ושהיא לא מתכננת להתחיל לבלות את חייה בטיסות פרטיות בין קניונים, ומדגישה בכל הזדמנות כמה היא חוסכת וקונה עם קופונים. בכנות, היינו מעדיפים לראות סרטוני הול-קניות.

חפירות ברמות של כלה: מאיה בוסקילה
מאיה בזוגיות ואוטוטו מתחתנת. למה אנחנו יודעים את זה? כי היא חופרת. אבל האמת שמאיה לא ממש אשמה, פשוט כל תמונה שהיא מעלה עם בעלה לעתיד מקבלת מיד סיקור תקשורתי בכל הערוצים (בסופו של דבר כולנו מאמות שרוצות שהיא תתחתן, כנראה) אז יוצא שהיא פשוט בכל מקום. חופרת שלא באשמתה, יש דבר כזה?

חפירות כחול-לבן: מירי רגב
חייבים להכניס לכאן את החופרת הממשלתית הראשית. על מה מירי לא חופרת? על תרבות, נאמנות, אהבת ישראל, ציונות וגם קצת אופנה. כן, כל הפוליטיקאים חופרים, אבל לרגב יש גם תת חפירה מתחת לחפירה המילולית, שבה היא כל הזמן נוזפת בנו שאנחנו לא מספיק ישראלים טובים, כמו אמא שכועסת עלינו כי לא אכלנו את כל הירקות בצלחת.

יאללה, חפרנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully