וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "צריך להתעסק בזה ששחקן נפגע מהקהל, לא בבן מנספורד"

24.4.2019 / 8:08

החלוץ התלונן אחרי התקרית ש"אוהדי מכבי תל אביב תמיד נוהמים לעברי", המאמן הגן עליו: "זה מעליב, במיוחד שהוא גדל אצלם". קוויאר רוצה להישאר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות למשחק

עיקרי הדברים

- צ'יבוטה לשחקנים: "אוהדי מכבי תל אביב תמיד נוהמים לעברי, לא אשתוק"

- אבוקסיס על התקרית: "צריך להתייחס לצ'יבוטה, לא למנספורד"

- קרלוס קוויאר "רוצה להישאר"

seperator

ההתפרצות של מאוויס צ'יבוטה לאחר ההפסד 2:0 אמש (שלישי) נגד מכבי תל אביב בעקבות הנהמות לעברו מהיציעים נמשכה בחדר ההלבשה. צ'יבוטה אמר לחבריו ש"זאת לא הפעם הראשונה, לפעמים זה חלק קטן מהאוהדים אבל תמיד יש נהמות וחלק צועקים לי קוף. אני לא מוכן לשתוק יותר". אנשי בני יהודה ניסו להרגיע את צ'יבוטה ואף הבטיחו כי יטפלו בנושא מול הנהלת מכבי תל אביב.

יוסי אבוקסיס התייחס בסיום לאירועים עם צ'יבוטה ואמר: "זה מאוד מעליב ששחקן כמו מאוויס סופג קריאות גזעניות, במיוחד שמדובר בשחקן שגדל אצלם. מי שצריך לטפל בזה, שיטפל. זה לא התפקיד שלי להתייחס לדברים של אנשי מכבי תל אביב, צריך להתעסק בזה ששחקן נפגע מהקהל וממה שעשו לו ולא בדברים שמנספורד אמר".

עוד בנושא

עדיין בלתי מנוצחת בליגה: מכבי תל אביב גברה 0:2 על בני יהודה
בן מנספורד לאנשי בני יהודה: "אל תבקשו שחקנים לעונה הבאה"
צ'יבוטה טען כי אוהדי מכבי תל אביב נהמו כלפיו: ""מועדון מסריח"

עוד באותו נושא

מאוויס צ'יבוטה טען כי אוהדי מכבי תל אביב נהמו כלפיו: "איזה מועדון מסריח, לא מתביישים"

לכתבה המלאה
מאוויס צ'יבוטה שחקן בני יהודה. קובי אליהו
לא נרגע גם בחדר ההלבשה. צ'יבוטה/קובי אליהו

והיה גם משחק. בני יהודה קיוותה לשחזר את הניצחון על מכבי תל אביב בחצי גמר הגביע לפני שלושה שבועות, אולם הרחקה מוקדמת של דן מורי שינתה את התוכניות. "תחושה לא נוחה להפסיד, אבל היינו גברים, ב-10 שחקנים לא ויתרנו עד הרגע האחרון, וגם אם לא הגענו ליותר מדי מצבים, לפחות שיחקנו", אמר אבוקסיס. "היינו פחות טובים בשליש האחרון ושם ההחלטות היו רעות מאוד, אבל ניקח דברים טובים ובעיקר את ההשקעה של השחקנים ב-10 שחקנים מול מכבי תל אביב".

על המשך העונה אמר המאמן: "בכל משחק בפלייאוף ראו קבוצה לוחמת וזה מה שאני רוצה. אירופה או לא, חשוב לי שנגיע לגמר בכושר טוב ונשמור על היכולת שלנו. זה חודש משמעותי, בשנה שעברה היינו בים בחודש הזה, והשנה יש לנו משחקים משמעותיים בליגה וגמר גביע שזה חלום של כל אחד. אנחנו צריכים לדעת להסתכל משחק אחרי משחק כדי לבוא מוכנים לגמר הגביע".

קרלוס קוויאר אמר בסיום: "אנחנו יכולים להיות גאים, גם ב-10 שחקנים ניסינו לחזור למשחק ולשחק כדורגל, וזה קשה מאוד במיוחד נגד מכבי תל אביב. רצינו להיות גאים בעצמנו גם אם נפסיד. מכבי הגיעה להרבה הזדמנויות, אבל גם אנחנו הגענו לכמה הזדמנויות להשוות ואולי גם לנצח. עשינו עבודה טובה".

על ההבדל בין המשחק אמש למפגש בגביע: "שיחקנו הרבה זמן עם שחקן פחות. באנו מוכנים והמשחק היה חשוב לנו, אנחנו רוצים לסיים בשלוש המקומות הראשונים ולכן זה משחק משמעותי".

על העונה הבאה: "אני רוצה להישאר, אבל כרגע אני מתרכז במה שנשאר עד סוף העונה. בשלב הזה לא דיברו איתי מבני יהודה, נראה בסוף העונה, הם יודעים שאני אשמח להישאר".

שחקן בני יהודה קרלוס קוויאר. קובי אליהו
נחוש להישאר. קוויאר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully