וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: סמסונג דוחה את השקת ה-Galaxy Fold

23.4.2019 / 9:40

חברת סמסונג מודיעה כי היא דוחה את השקת ה-Galaxy Fold כשהיא תעדכן בשבועות הקרובים על תאריך השקה חדש. בשבוע האחרון עיתונאים בעולם החלו לקבל יחידות ראשונות של הסמארטפון וזמן קצר אחר כך, דיווחו על כך שהמסך מרצד או נשבר

סמסונג גלקסי F סמארטפון מתקפל. צילום מסך
הכתובת הייתה על הקיר? סמסונג דוחה את השקת ה-Galaxy Fold/צילום מסך

עכשיו זה רשמי: סמסונג דוחה את השקת הסמארטפון המתקפל. בשבועות האחרונים עיתונאים מרחבי העולם החלו לקבל את הסמארטפון המתקפל, וזמן קצר אחר כך דיווחו כי המסך הפסיק לעבוד. חלק מהתקלות נגרמו כתוצאה משימוש שגוי של המשתמשים, כשהם הסירו את המגן מסך, מה שהתברר אחר כך כחלק אינטגרלי במסך. זו הפעם השניה בשלוש שנים האחרונות, שחברת סמסונג דוחה השקה. בפעם הקודמת זה היה דגם ה-Note 7 שהתלקח, וכעת נראה כי לא הייתה ברירה וכדי למנוע משבר שפוגע באמון החברה, נראה כי החברה תעשה חישוב מסלול מחדש עם ה-Galaxy Gold.

הסמארטפון המתקפל של סמסונג. עמית לגו, מערכת וואלה!
ההשקה המשונה בעולם: הציגו את הסמארטפון רק דרך המסך./מערכת וואלה!, עמית לגו

הכתובת הייתה על הקיר כבר השקה הרשמית: בצעד חריג, סמסונג חשפה את הסמארטפון המתקפל כבר לפני חודשיים, באותה ההשקה של ה-Galaxy S10, מכשיר הדגל. אלא שבשונה מהשקות אחרות, בחברת סמסונג בחרו שלא לתת לעיתונאים להתנסות בסמארטפון המתקפל. המהלך התמוה של סמסונג העלה לא מעט שאלות האם הסמארטפון המתקפל בשל, תשובה שאותה קיבלנו בשבוע האחרון. "המסך של הסמסונג שלי הפסיק לעבוד לגמרי ונשבר אחרי יומיים בלבד. הסמארטפון הגיע עם ציפוי. סמסונג אמרה שכדאי לא להוריד אותו. הסרתי אותו מבלי שידעתי את זה. נראה לי שזה תרם לבעיה שלי", אמר עיתונאי בבולמברג.

עוד באותו נושא

״זה לא פולד, זה פלופ״: בעולם מדווחים שהסמארטפון המתקפל של סמסונג נשבר בקלות

לכתבה המלאה

בצעד חריג נוסף, סמסונג שחררה הודעה ארוכה המסבירה את דחיית ההשקה: לאחרונה חשפנו קטגוריה חדשה בעולם הסמארטפונים: סמארטפון שמשתמש במספר טכנולוגיות וחומרים חדשים כדי ליצור מסך שהוא גמיש מספיק כדי להתקפל. אנחנו מאוד נרגשים מה-Galaxy Fold. בעוד שבודקים רבים שיתפו איתנו את הפוטנציאל הרב שהם רואים, חלק גם הראו איךה וא זקוק לשיפור נוסף שיבטיח את חווית המשתמש הטובה ביותר. כדי להעריך באופן מלא את המשוב ולבצע בדיקות פנימיות נוספות, החלטנו לעכב את השחרור של ה-Galaxy Fold. אנחנו מתכוונים להודיע על תאריך השחרור החדש בשבועת הקרובים.

ממצאים ראשונים מעלים כי הבעיות שבמסך קשורות לאזורים החשופים סביב הציר המתקפל. עוד היו מקרים חמורים שהשפיעו על איכות התצוגה. אנו ננקוט צעדים לחיזוק ההגנה על המסך, גם נשפר את ההדרכה על הטיפול והשימוש בתצוגה לרבות שכבת המגן, כך שגם הלקוחות שלנו יוכלו להפיק את המירב מה-Galaxy Fold. אנו מעריכים את האמון שהלקוחות שלנו נותנים לנו, והם בראש סדר העדיפויות שלנו. סמסונג מחוייבת לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחות ושותפים כדי לקדם את ענף המובייל. אנחנו רוצים להודות על הסבלנות וההבנה של הלקוחות והשותפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully