וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחם המסעדות החדש של ארז קומרובסקי

23.4.2019 / 7:36

אין דבר חשוב יותר בחופשה מאוכל איכותי ומפנק, גם במלון מצפה הימים המתחדש אשר ייפתח בספטמבר הקרוב יודעים את זה, ולכן גייסו את השף והאופה ארז קומרובסקי לעמוד בראש המתחם הקולינרי של המלון, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת

ארז קומורובסקי. חיים יוסף
יח"צ :מיכל כץ,
ארז קומורובסקי בביתו במתת/חיים יוסף יח"צ :מיכל כץ

השף והאופה ארז קומרובסקי, מי שהקים את לחם ארז, ושותף בקייטרינג היוקרתי ארז וחנן (אשר פועל עדיין בהצלחה רבה) נמנע בשנים האחרונות מלעמוד בראש מסעדה של ממש. קומרובסקי סירב להצעות רבות שהגיעו אליו, והתמקד בסדנאות האקסקלוסיביות שהוא מעביר בביתו שבמתת, ובגיחות קצרות לשיתופי פעולה קולינריים עם חבריו השפים בתל אביב. אך לאחרונה נראה שהחזרה לעולם המסעדנות קצת מדגדגת בקצות אצבעותיו של השף המצליח. זה התחיל עם הצטרפותו כשותף למינט, מסעדה ישראלית חדשה שנפתחה בניו יורק, וכעת עם האוכל בא התאבון, וקומרובסקי הודיע על הצטרפותו לפרויקט קולינרי חדש, בו הוא יספק ליווי וייעוץ קולינרי למלון מצפה הימים ולמסעדת גריל.עץ שתיפתח לצידו.

חיים טיבי בגינת האורגנית. נטשה חיימוביץ, ספק 500
חיים טיבי בגינה האורגנית של מסעדת מוסקט בזמנו/ספק 500, נטשה חיימוביץ

למלון מצפה הימים, שנרכש על די רשת מלונות ישרוטל לפני כשלוש שנים ועובר שיפוץ מאסיבי, תמיד היתה אוריינטציה גסטרונומית עוד בתקופת מסעדת מוסקט אותה הזניק השף חיים טיבי לגדולות, כאשר השתמש בפירות וירקות מהגינה האורגנית שבשטח המלון ובתבלינים מהערוגות שגדלו מסביב למבנים, ועם גבינות ותוצרים מיוחדים מספקים קטנים מקומיים, ואפילו חיות מרעה שגודלו בחוות המלון. כעת מבקשים יזמי הפרויקט לשמר את המוניטין הזה עם פתיחתו של המלון המחודש בספטמבר 2019.

קומורובסקי צפוי להרכיב את התפריטים לשלושת המתחמים שבמלון, מסעדה צמחונית, בר המלון, ומסעדת גריל.עץ שצפויה להיפתח במקומה של מסעדת מוסקט. קומורובסקי, שמתגורר בגליל כבר מאז 2006, הוא מי שמחזיק הרבה מהתשובות לשאלה מה היא קולינריה גלילית, ועל כן הוא הוא הולך לבנות תפריט ייחודי המושתת על חומרי גלם טריים מחוות המלון, לחמים ומאפים טריים ממאפיית המלון, טאבון גדול מימדים, והרבה הכנה פרונטלית אל מול עיני האורחים, הכל בסגנון גלילי המבוסס ברובו על חומרי גלם טריים ועשבי תבלין.

עוד באותו נושא

ביץ' טו טייבל: הדייגים שפתחו מסעדה

לכתבה המלאה
אוכל ישראלי בניו יורק. Noah Fecks,
מהתפריט של ממסעדת מינט בניו יורק/Noah Fecks

מטבח מסעדת המלון צפוי להיות כשר, חלבי צמחוני, עם חלב, ירקות בגידול ביתי וגבינות בייצור עצמי. מסעדת גריל.עץ תיפתח בסמיכות למלון ותתפקד כשיפודיה גלילית עדכנית עם קונספט מיוחד - כל הבשרים יוגשו משופדים על ענפים מעצים בשטח החווה שיעניקו לבשר ארומה כמו ענפי אלון, ענפי זית, ענפי הדרים או זמרות גפן. גם בר המלון צפוי להציע תפריט של מנות שמתאימות ללוות יינות בוטיק מאזור הגליל העליון ומשקאות אלכוהוליים נוספים.

מלון מצפה הימים, ראש פינה, הפתיחה בספטמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully