וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהסניקרס של אבא לעקבים של סבתא

23.4.2019 / 6:44

אחרי שטחנו בלי סוף את ה-Daddy's Sneakers, יש טרנד חדש בגזרת הנעליים והוא גם נוח, יפה וקייצי במיוחד. פנו מקום בארון לעקבים של סבתא ואל תתנו לטייטל לבלבל אתכן - מדובר בפיס סופר קלאסי

בדיוק עכשיו כשהטמפרטורות האביביות משתלטות על המלתחה, מחלקת השוז מאפסנת גבוה בארון את הסניקרס של אבא (dad sneakers) הידועות לשמצה ומפנה מקום של כבוד במגירת הנעליים עבור העקבים של סבתוש. כי ככה זה בעולם האופנה, רגע אחד מגמה מסוימת נחשבת לדרלינג של התעשייה ואחרי שכולם טוחנים לה את הצורה מתגבש צורך גלובלי באנטיתזה לעניין. ומה יותר מייצג את ההיפך מאותו דימוי מגושם, אתלטי וכעור של אותו גיג מהניינטיז מאשר עקבים בעלי אסטתיקה קלאסית ואלגנטית באפיל מבוגר ומאוד לא ספורטיבי אם לא ה-grandma heels?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

חייבות לציין שהכינוי סבתא מעט מתעתע, כי הכוונה פה היא לסטייל שאותן ליידיז מדור המייסדות נהגו לנעול בצעירותן בשנות השישים והחמישים של המאה הקודמת. מדובר בעקבים עבים, לרוב בשייפ ריבועי, לא סופר גבוהים ועם אימום מפנק שנותן ספייס ותמיכה לכף הרגל, ופחות למה שהן נועלות היום כשהן מדלגות בין חוג התעמלות במים לחוג פייסבוק באחוזת בית גיל הזהב.

עוד באותו נושא

המדריך המלא לקיץ 2019: כל הטרנדים שאתן חייבות לאמץ

לכתבה המלאה

לגבי מה שהולך באזור שמעל כף הרגל, פה זה כבר נתון לפרשנות רחבה כך שיש מגוון אופציות לכל דורשת. הדגם הקלאסי שמייצג את הקטגוריה הן הסלינג בק המפורסמות של שאנל שמגיעות בגוון שמנת עם כיפה שחורה (745$), אבל בעוד הן תמיד נחשבות רלוונטיות אי אפשר להתעלם מהמומנט מהפופולרי שמרחיב את הנישה שלרוב נפוצה בחדרי המתנה במרפאות פודיאטרים. ניתן למצוא אותן בין היתר בגזרות מיולס חושפי עקבים ובהונות, סירה קלאסיות עם חרטום מעוגל או דווקא כסנדל רצועות בצורת איקס רחב. מה שחשוב לשים לב אליו, למי שרוצה הוראות יישום מדויקות, הם שני פרמטרים - עקב רחב ולא גבוה מידיי ושיהיה מספיק מקום וכיסוי משמעותי לאזור בסיס הבהונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully