ג'מה ג'יימסון. GettyImages
GettyImages

כי הם יודעים מה הם עושים: חמש עצות סקס מהכוכבים

19.4.2019 / 18:15

בכל תחום יש את המקצוענים אליהם פונים לקבל הדרכה, אז כדי לשפר את חיי המין שלנו, חייבים לפנות לאנשים שמשלמים להם לעשות את מה שאנחנו עושים בחינם וגם אומרים תודה - כי אם הם לא ידעו לתת לנו טיפים לשיפור חיי המין שלנו, מי כן?

כשזה מגיע לסקס קשה להכחיש - כוכבי פורנו הם האנשים המנוסים ביותר על הפלנטה' אנשים שאשכרה עושים סקס באופן מקצועי, למחייתם. אם הייתם רוצים את המתכון הכי מוצלח לפאי דובדבנים הייתם שואלים את מרתה סטיוארט, נכון? אז אם אתם רוצים המלצה על הלובריקנט הכי טוב, למי תפנו? בדיוק. למקצוענים.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית? למה את מחכה, אישה

מדובר באנשים שמשלמים להם המון כסף כדי לעשות משהו שכולנו כל היום חושבים עליו, מייחלים שיקרה, עושים אותו בחינם וגם אומרים תודה אחר כך. אז נראה לי שגם הטיפים שלהם אמורים להיות שווים לא פחותץ קבלו את הטיפים של כוכבי הפורנו לשיפור חיי המין:

פורפליי לא חייב להיות לפני

נכון, קוראים לזה פור פליי, אבל כוכבי הפורנו טוענים בתוקף שאחד הדברים שהכי משפרים את הסקס ומעלים את רמצת הרגישות הוא שינויים. שינויי קצב, תנוחות חדשות, וזה גם יכול להיות משהו ממש פשוט כמו שינוי מיקום בבית - אפילו משהו פשוט כמו ספה במקום מיטה. שינוי זמני המשגל גם עובד (אם אתם רגילים בלילה לפני השינה, נסו בשעה אחרת ביום) ולבסוף זה גם יכול להיות שינוי בסדר הפעולות של הסקס עצמו. אם אתם בדרך כלל מתחילים את הסקס בצורה מסוימת, הפכו את הסדר, התחילו באמצע, חזרו להתחלה, וחוזר חלילה. עם הסיום נראה לי שפחות אפשר לשחק.

אל תתפשטו לגמרי

מה??? למה? זה גם מה שאני שאלתי. אבל כוכבי פורנו תמימי דעים בנושא. יותר סקסי לא להתפשט לגמרי.הנשים של המקצוע ממליצות גם ספציפית על עקבים בתנוות עמידה אחוריות, כי מסתבר גשהארכת הרגליים, מה שמבליט את העכוז, מקל על ההגעה ומגביר את החיכוך של קצה האיבר בנקודת הג'י, וכך מנגיש את האורגזמה הפנימית. אז תשאירו פריט לבוש אחד, כמו חולצה, חזיה, ביריות או גרביים. מה שעושה לכם את זה. חוץ ממכנסיים. הם אמרו, לא אני.

עוד באותו נושא

"הוא ממש נבהל מעוצמת הגמירה שלי": הסדנה שאת חייבת לעבור

לכתבה המלאה

היפטרו מהביישנות

ביישנים לא נהנים (לא כמו כוכבי פורנו, לפחות). בושה היא האויב מספר 1 של הסקס הטוב, הם אומרים, הרוצח השקט של ההעזה, החידושים ואפילו של השימוש בצעצועים. רוב הזמן צעצועים נשמרים במקום חבוי לצד מיטת הרווקות של נשים, וברגע שמגיע בן הזוג פתאום הן מפסיקות להשתמש בהם. לא כי לא צריך אותו יותר, אלא בגלל שהן מתביישות ומפחדות שבן הזוג ישפוט אותן או ייעלב. אז קודם כל, פחחחח! מי שנעלב מחתיכת פלסטיק לא בטוח ששווה את ההשקעה, וגם - כל דבר שיכול לשדרג את ההנאה של אחד מכם, אוטומטית ישרדג גם את ההנאה של השני, אז תתגברו על הבושה ותשתוללו, כי סקס זה המקום להרגיש הכי חופשיים.

גרון עמוק

כוכבות הפורנו מסבירות שגרון עמוק הוא יותר עניין פסיכולוגי מכל דבר אחר - ישנן הרבה נשים שלא מסוגלות להעמיק את המין האוראלי שהן נותנות ולהגיע עד בסיס האיבר, וההסבר של המקצועניות הוא: חרדה. מדובר בנשים שמפחדות לגרות את ה"גאג-ריפלקס" שלהן, הן נסגרות מנטאלית כל פעם באותו שלב, וכתוצאה, גם הפה הופך להיות קשיח וסגור יותר, כדי להגן על הגרון. אבל למעשה דווקא כשאת סוגרת את הופכת להיות יותר רגישה, שלא לדבר על זה שזה לא נעים למי שנמצא בתוך הפה שלך כרגע. כוכבות הפורנו מסבירות שזה עובד בדיוק ההיפך - את צריכה להפנות את ראש האיבר לכיוון הגרון, לנשום עמוק, לאט ומהאף, ולשחרר את השרירים באיזור הלסת והפה. גברים, אזהרה - תנועות חדות מדי עלולות להעיר את האינסטינקט, אז בבקשה תתלהבו בלב.

מולטי-טאסקינג

לא להתעצל! למשל, אם אתם בתנוחה שבה אתם מאחוריה, אל תסתפקו בהתמקדות בחלק האחורי - השתמשו בידיים כדי לעשות דברים בחלק הקדמי שלה בזמן החדירה. גם את, אם את יורדת לו, והידיים שלך פנויות, תתפסי משהו ותעשי לו נעים. זו לא תורה מסיני, זה מולטי-טאסקינג בסיסי. טיפ מעולה של כוכבי פורנו הוא שימוש באף בזמן מין אוראלי. הרי בזמן שהלשון עושה את מה שהיא עושה, האף נמצא בדיוק ליד הדגדגן, בלי שיהיה לו שום שימוש. אז באמת, בתור איבר שהמשימה היחידה שמוטלת עליו היא לא להיסתם, הגיע הזמן שיעשה משהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully