וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי חיימוביץ' והבת מתענגות על חומוס

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

24.4.2019 / 0:02

רגע לפני שמפסיקים למכור חמץ בחנויות ובמסעדות - ניצלו הפוליטיקאית המתחילה ובתה המתבגרת את ההזדמנות האחרונה לפני חג הפסח והתיישבו על מנת חומוס, ברור שהם ניגבו עם פיתה. וואלה! סלבס בדוך

מיקי חיימוביץ'. ניר פקין
טעים לך?/ניר פקין

תודו, אם יש משהו אחד מעצבן בחג הפסח (עם כל הכבוד לו) היא העובדה שאי אפשר לאכול חמץ, וזה לא שאתם חייבים לדחוף פיתה או לחם (לפעמים גם עדיף להימנע) אבל העובדה שאסור לכם - רק מגבירה את הרצון והדחף לרוץ לסופר הקרוב לביתכם ולחפש אולי נשאר איזה פירור של פחמימה מורכבת. אין מה לומר, מצות זה טעים אבל לחמניות זה החיים.

מיקי חיימוביץ'. ניר פקין
מממ.. יאמי!/ניר פקין

רגע לפני שכולם חוגגים את העובדה שאלוהים פסח על בני ישראל והכה את המצרים 10 מכות, החליטו הפוליטיקאית הטרייה, מיקי חיימוביץ', ובתה הצעירה לנצל את הימים האחרונים של מכירת חמץ והתיישבו בחומוס "אבו דאבי" שממוקם ממש מתחת לביתה - שם התפנקה כל אחת על מנת חומוס, חמוצים, קצת סחוג וכמובן, איך אפשר בלי פיתה. סתם, בשביל שיהיה עם מה לנגב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מיקי חיימוביץ'. ניר פקין
בדוך או בסיבוב?/ניר פקין

למזלה של החיימוביץ', צלם הפפראצי הגיע בדיוק כשהשתיים סיימו להעביר ניגוב אחרון כך שהן ניצלו מתמונות מביכות של חומוס נוטף מצידי הפה. מה שבטוח, אם לשפוט על פי הקערה הריקה של מגישת החדשות במ'יל - היה לה מאוד טעים.

וואלה! סלבס לא מנגבת חומוס אם אין לפחות 3 כיכרות לחם בסביבה.

מיקי חיימוביץ'. ניר פקין
היה חריף?/ניר פקין
מיקי חיימוביץ'. ניר פקין
שבעת מאמי?/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully