וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו הדוגמנית מובכת: "שמלת הפצפצים" של אסוס משגעת את הרשת

גל סלונימסקי

18.4.2019 / 7:13

אחת לכמה זמן אסוס מוציאים דגם מעורר פליאה והפעם - שמלה שקופה שעולה לא פחות מ-350 שקלים ונראית כמו נייר אריזה שזכה לכינוי "פצפצים". באסוס בטוחים שהבגד בהשראת ביונסה, בעוד שהגולשים טוענים: "זה הסימן שבאסוס יש סייל"

אסוס שמלת פצפצים. ASOS, צילום מסך
ככה מתלבשת ביונסה? "שמלת הפצפצים" של אסוס/צילום מסך, ASOS

אחת לכמה זמן אסוס מעלים באתר שלהם דגם הזוי שבאמת לא ברור לנו מי הבחורה שתלבש אותו. הפעם על הכוונת נמצאת שמלה שקופה שהצליחה לשגע את הגולשות בשל הדמיון המטריד לנייר עטיפה שזכה לכינוי "פצפצים".

השמלה של המותג Jaded London משווקת כשמלת חוף שקופה. ואולם, הצבע כמו גם נראות הבד יוצרים רושם של שמלה שעשויה מאותו נייר אריזה מוכר - וממכר, לחלק מאיתנו לפחות. באתר תיארו את השמלה כ"שואבת השראה מהסטריט סטייל של מזרח לונדון, ניו יורק ולוס אנג'לס". וזה לא הכל, עוד הם הוסיפו: "אם ביונסה לבושה כך מכף רגל והראש, את יודעת שאת עושה משהו טוב". איך בעצם לא הבנו שכדי להיראות כמו קווין בי, כל מה שאנחנו צריכות זו שמלה שקופה שעולה לא פחות מ-350 שקלים?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אסוס שמלת פצפצים. ASOS, צילום מסך
בא לנו לפצפץ אותך/צילום מסך, ASOS

התגובות ברשת לא איחרו לבוא. "לאן לובשים את זה?", תהתה אחת הגולשות. אחרת הוסיפה: "את יודעת שבאסוס יש סייל כשהם מנסים להיפטר משמלה שנראית כמו נייר פצפצים". עוד גולשת כתבה: "68 פאונד? על זה? אפילו הדוגמנית נראית נבוכה ללבוש את השמלה הזו".

עוד באותו נושא

מצטיינים בניהול משברים: התגובה הגאונית של אסוס לטעות בחבילות שלהם

לכתבה המלאה
אסוס שמלת ניאון. ASOS, צילום מסך
למאותגרות אופנתית/צילום מסך, ASOS

ואם איכשהו השמלה הזו מצאה חן בעינייך ואת מגדירה את עצמך מאותגרת אופנתית, יש לנו עוד הצעה שמצאנו באסוס - אוברול ניאון ירוק צמוד ושקוף של המותג motel. מחיר התענוג הוא 185 שקלים. בתיאור הבגד נכתב כי הוא נוצר "בהשראות וינטג' ומחמיא לצללית הנשית". הדוגמנית עם הלבשה תחתונה בצבע שחור מתחת, וזו למעשה הצעת ההגשה של האתר המצליח. גם הבגד הזה גרר תגובות רבות ברשת שמסתכמות בשתי מילים: "מה לעזאזל?".

אסוס שמלת ניאון. ASOS, צילום מסך
הצעת הגשה - עם הלבשה תחתונה בשחור/צילום מסך, ASOS
  • עוד באותו נושא:
  • אסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully