וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה על החתמת קווין פרינס בואטנג: "אל תשאלו אותי על ריאל"

הגרמני, שבעבר הצהיר שהוא מעדיף את ריאל מדריד על ברצלונה, הצטרף בהשאלה מססואולו עם אופציה לרכישה ב-8 מיליון יורו בקיץ. עוסמאן דמבלה ייעדר כשבועיים

האתר הרשמי של ברצלונה

קווין פרינס בואטנג השלים את המעבר מפתיע שלו לברצלונה, כך הודיעה הערב (שני) אלופת ספרד באופן רשמי. הגרמני-גנאי בן ה-31 גילה יכולת טובה בססואולו והמאזן שלו ב-13 משחקי סרייה A העונה עומד על 4 שערים ו-2 בישולים.

בואטנג חתם על חוזה לחצי עונה כמושאל, כאשר לברצלונה תהיה אופציה לרכוש את כרטיסו בסיום העונה תמורת 8 מיליון יורו. הוא יוצג מחר במסיבת עיתונאים שתיערך בקאמפ נואו ב-14:00 שעון ישראל.


עוד בנושא:

צרפת: ליון ניצחה בדרבי עם שער בדקה ה-95 ועלתה למקום השלישי
איטליה: קאייחון שבר בצורת ארוכה, נאפולי ניצחה 1:2 את לאציו
גרמניה: שאלקה עצרה את וולפסבורג, הרטה ברלין ניצחה את נירנברג

אחרי שנפרד מחבריו לקבוצה וסיפר להם שהוא עוזב לברצלונה, אמר בואטנג הערב ל"סקיי איטליה" בשדה התעופה: "בארסה, אני בא! אני עצוב לעזוב את ססואלו, אבל זו הזדמנות גדולה. אל תשאלו אותי על ריאל מדריד... זה רק העבר. אני רק רוצה עכשיו להיות מרוכז בברצלונה, ומקווה לכבוש בברנבאו בקלאסיקו הבא".

בואטנג אמר את הדברים על ריאל, מאחר שמעולם לא הביע חיבה גדולה לברצלונה. יותר מזה, באפריל 2017 הוא נשאל בראיון האם הוא אוהב את הקלאסיקו, ענה "כן", ושנשאל האם הוא אוהד יותר של מדריד או ברצלונה, ענה ללא היסוס "מדריד". לאחר מכן נשאל "אם היית יכול באיזו קבוצה לשחק, ריאל או ברצלונה, מי היית מעדיף?". בואטנג ענה בחיוך "מילאן...", ואז הבהיר: "מדריד". כמו כן, בעבר צייץ תמונה של רונאלדו וכתב "הטוב מכולם", ולגלג על ברצלונה בשתי הזדמנויות נוספות כולל פעם אחת שבה השווה בין צלילות לבוסקטס וסוארס.

בואטנג ששיחק בעבר בדורטמונד, טוטנהאם, מילאן, שאלקה ואחרות, לבש את מדי לאס פלמאס הספרדית בעונת 2016/17. הוא כבש באותה עונה 10 שערים, בישל 5 נוספים ורשם כמה הופעות מרשימות.

עוד באותו נושא

מסי עלה מהספסל, ברצלונה ניצחה 1:3 את לגאנס

לכתבה המלאה
קווין פרינס בואטנג שחקן ססאולו. GettyImages
הספיק להיפרד מחבריו לקבוצה. בואטנג/GettyImages

מסי או רונאלדו? בואטנג כבר בחר

בינתיים בברצלונה מהללים את ליאונל מסי אחרי הניצחון 1:3 על לגאנס אתמול. "מסי נכנס ועשה את ההבדל. בדיוק כמו שידענו שהוא יעשה", אמר אמש סרג'יו בוסקטס וסיכם במשפט אחד את המשחק. בזכות ניצחון הליגה השביעי שלה ברציפות, האלופה שמרה על פער של חמש נקודות בפסגה.

ארנסטו ואלוורדה החליט לתת למסי מנוחה ולהושיב אותו על הספסל, אבל הפנומן נכנס במקום קרלס אלניה בדקה ה-64 (במצב של 1:1) והאפקט היה מיידי. שבע דקות מאוחר יותר הארגנטינאי סחט הדיפה מאיבן קוויאר, אותה לואיס סוארס תרגם ל-1:2 של ברצלונה ובתוספת הזמן הוא חתם את התוצאה אחרי דאבל פס עם ג'ורדי אלבה.

"היה לנו משחק טוב, אבל לא היינו מספיק מדויקים בשליש האחרון", אמר בוסקטס, "ספגנו שער שהגיע משום מקום ואז מסי נכנס ושינה הכל".

ואלוורדה התייחס למחלוקת סביב השער של סוארס: "לואיס לא נגע בשוער, לכן אישרו את השער ולא צריכה להיות מחלוקת על החוקיות שלו".

החדשות הפחות טובות בברצלונה הגיעו מכיוונו של עוסמאן דמבלה. דווקא במשחק טוב שלו, שכלל מהלכים אישיים מרשימים ושער בדקה ה-32, הצרפתי נפצע בקרסול והוחלף. האבחנה הראשונית היא שדמבלה סובל מנקע בקרסול וייעדר תקופה של כשבועיים. המשמעות היא שהוא יחמיץ את שני משחקי הגביע נגד סביליה ואת משחק הליגה נגד ג'ירונה. בברצלונה מקווים שהוא יהיה כשיר למשחק נגד ולנסיה ב-2 בפברואר.

עוסמאן דמבלה שחקן ברצלונה. רויטרס
יחמיץ 3-4 משחקים. דמבלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully