וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואי סי.קיי מדבר על הטרדותיו: "אני אוהב לאונן ולא אוהב להיות לבד"

18.1.2019 / 10:27

הקומיקאי לואי סי. קיי התבדח על הטרדותיו המיניות, במופע סטנד אפ בקליפורניה. "אני אוהב לאונן, ולא אוהב להיות לבד", אמר מי שאונן בפני או בשיחות עם חמש נשים לפחות ללא הסכמתן. בנוסף, התייחס לביקורת על בדיחותיו על נרצחי הטבח בתיכון בפלורידה

לואי סי קיי מהסדרה לואי. Bryan Bedder, GettyImages
"אם אתה צריך שאנשים ישכחו שאוננת, מה שאתה עושה זה להתבדח על ילדים שנורו". לואי סי. קיי/GettyImages, Bryan Bedder

הקומיקאי והשחקן לואי סי. קיי התבדח על הטרדותיו המיניות, במופע שקיים שלשום (רביעי) בערב, בסן חוזה, קליפורניה. בתחילת הופעתו אמר "אני אוהב לאונן, ואני לא אוהב להיות לבד", כך על פי דיווח של ה"דיילי ביסט".

בסוף 2017 פורסמו בתחקיר של הניו יורק טיימס טענות של חמש נשים כי לואי סי. קיי אונן בפניהן ובשיחות טלפון עמן, ללא הסכמתן. בשנה שעברה הודה הקומיקאי כי ההאשמות הן נכונות. לאחר היעדרות ארוכה, חזר לואי סי.קיי לבמות הסטנד אפ, ונראה שזאת פעם ראשונה שהוא מתייחס להטרדותיו המיניות בפומבי.

"קראתם את הדברים הכי גרועים שאפשר לקרוא על אדם, עליי, ועדיין הגעתם לכאן", אמר במופעו שלשום, "כל העניין בקומדיה הוא להגיד דברים שאתה לא אמור להגיד. זה הקטע". עוד על פי הדיווח, הקומיקאי התבדח על כך שפורנו הוא הכרחי כי הוא מונע מגברים להטריד נשים בעבודה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כל העניין בקומדיה הוא להגיד דברים שאתה לא אמור להגיד. זה הקטע". לואי סי.קיי/מערכת וואלה!, צילום מסך

במופעו לואי סי.קיי הגיב גם לביקורות שנמתחו כנגד הבדיחות שלו במופע אחר על קורבנות הטבח בתיכון מרג'ורי סטונמן דאגלס, בעיר פארקלנד שבמיאמי, בתחילת השנה שעברה. באירוע נרצחו 17 בני אדם ו-14 אחרים אושפזו. "אם אתה צריך שאנשים ישכחו שאוננת, מה שאתה עושה זה להתבדח על ילדים שנורו", אמר ביום רביעי.

על פי התחקיר בניו יורק טיימס בסוף 2017, הטרדותיו של לואי סי.קיי נמשכו לאורך שנים לא מעטות. אחת העדויות היא משנת 2002 ובה מתואר מקרה שבו שתי קומיקאיות אמריקאיות הוזמנו לאחר הופעתן בפסטיבל אמנות הקומדיה בקולורדו לחדרו בבית המלון. ברגע שישבו בחדר, עדיין עטופות במעילי החורף ובכובעים, לו סי. קיי. שאל אם יוכל להוציא את איבר מינו מולן, טענו הנשים. הנשים, מסופר בתחקיר, חשבו שזו בדיחה וצחקו. אבל אז הוא עשה את זה. "הוא הוריד את כל הבגדים, נשאר עירום והתחיל לאונן", טענה אחת הנשים. "היינו משותקות. אחרי שהוא גמר על הבטן שלו, ברחנו. הוא קרא אחרינו: 'אז מי מכן היא ג'וליה ומי מכן היא דנה?'". נשים אחרות טענו כי חוו מקרים דומים. הסוכנים שלו ניסו להשקיט את הטרדותיו לאורך השנים. הקומיקאי, מצדו, הסביר את עצמו כמי ש"יש לו בעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully