וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל, יהודה וגל גרסת 2009 או 2019? אתם בוחרים

וואלה! סלבס

18.1.2019 / 6:01

אתגר עשר השנים שמשגע את הרשת, הוא הזדמנות עבור וואלה! סלבס לבדוק איך נראו כמה מהכוכבים החביבים עליכם בשנת 2009. עכשיו אתם רק צריכים לבחור איזו גרסה של רותם סלע, עומר אדם או מיי פיינגולד אתם מעדיפים - הישנה או העדכנית? הצביעו

אייל גולן וגל גדות ב2009. מערכת וואלה! NEWS
כך היינו. אייל גולן וגל גדות/מערכת וואלה! NEWS

אם גלשתם באחת מהרשתות החברתיות בשבוע האחרון, אין מצב שהצלחתם להתחמק מ"אתגר עשר השנים" (#10yearchallenge) - שבגללו כול העולם לא רק נזכר בתמונות נושנות שלו מלפני עשור בדיוק, אלא משתף אותן כדי שכל מכריו וחבריו יוכלו לבחון, להביע דעה ולהשוות. הזדמנות מושלמת עבור וואלה! סלבס לחזור בזמן לתקופה שבה כמה מהכוכבים הכי מוכרים בישראל היו, ובכן, צעירים בעשור שלם!

כדי שלא תעצרו את נשמתכם באיפוק מתוח, עד שכמה מהאנשים שאתם מעריצים (או אוהבים לשנוא) יפרסמו באינסטגרם או בפרופיל הפייסבוק שלהם תמונה שמשווה בין איך שנראו בימים ההם ללוק שהם מציגים בזמן הזה, מלכת הרכילות חזרה בזמן שנים אחורה יחד עם יהודה לוי וגל גדות, רק כדי להציג בפניכם את ההשוואה האולטימטיבית: 2009 או 2019?

רכלו על הכוכבים לפני עשור באינסטגרם

כי למה שלא תיזכרו בתקופה שבה לאייל גולן עוד היה שיער, תשפשפו את העיניים כשתראו את אגם רודברג הצעירונת או תעשו השוואה בין הפרצופים החמוצים של רותם סלע כיום, לאלה שעשתה מול המצלמה כבר בסף העשור הקודם. קדימה, אתם בודקים, חוקרים וקובעים איפה הכוכב הישראלי מוצלח יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully