וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג, אפל, וואווי ועכשיו LG: האם LG תציג סמארטפון מתקפל בחודש הבא?

18.1.2019 / 7:49

השנה הקרובה עשויה להסתמן בתור שנת "הסמארטפונים המתקפלים". סמסונג וחברה סינית - אמריקאית בשם Royole כבר הציגו סמארטפון מתקפל ראשון, וכעת שמועות על כך שחברת LG הקוריאנית צפויה לחשוף סמארטפון מתקפל כבר בסוף החודש הבא

LG V40. יח"צ,
LG תציג סמארטפון מתקפל ראשון מתוצרתה בתערוכת MWC השנה. ה-LG V40/יח"צ

רק בשבוע שעבר LG הציגה את מסך הטלוויזיה המתקפל המסחרי הראשון בתערוכת CES וכעת שמועות חדשות שמגיעות לרשת, מדווחות כי אנחנו עתידים לראות בקרוב מאוד גם סמארטפון מתקפל ראשון מבית החברה הקוריאנית. דיווח חדש חושף כי היצרנית הקוריאנית עתידה לחשוף את הסמארטפון המתקפל הראשון שלה כבר בתערוכת MWC שתתקיים בעוד כחודש. התערוכה נחשבת לגדולה בעולם בתחום המובייל ומתקיימת מדי שנה בסוף חודש פברואר. שיאומי כבר אישרה את נוכחותה בתערוכה בזמן שסוני כבר החלה לשלוח הזמנות להשקת מכשיר הדגל החדש שלה.

כאמור, אחת מחברות הסלולר הגדולות ביותר שתראה נוכחות בתערוכה תהיה LG, ועל פי מקורות שדיווחו בדרום קוריאה, מדינת הבית של החברה, היא עתידה לחשוף בברצלונה את הסמארטפון המתקפל הראשון שלה. המכשיר יהיה דומה בעיצובו למכשירים המתקפלים האחרים מבית סמסונג ווואווי שכבר הציגו מכשירי קונספט. על פי גורמים מהחברה, המכשיר יהיה דומה ל-Axon של חברת ZTE רק עם מסגרת דקה יותר באופן משמעותי, מה שיהפוך את שני המסכים בעת ביטול קיפולם למסך אחד גדול. הסיבה העיקרית לעיצוב הזה במקום השימוש בפאנל גמיש כמו בשאר המכשירים היא ההיבט הכלכלי. LG רוצה לשמור על הסמארטפון בטווח מחירים שיהיה פחות מ-900 דולרים לעומת המכשיר של סמסונג הצפוי לעלות כ-1,800 דולרים.

סגן יושב ראש של החברה אמרה ב-CES כי החברה מתקדמת לעבר שינויים נרחבים בעיצוב מכשירי הסמארטפון שלה כדי לשמור על התחרות ולשמור על היתרון שיש לה מול חברות אחרות. מקורות קוריאניים חשפו גם כי משתמשים יכולו לתפעל את המכשיר החדש בלי לגעת בו. כלומר, למכשיר יהיה חיישן שיוכל לזהות מחוות ידיים גם ממרחקים של עשרות סנטימטרים, כך שיוכלו להפעיל אותו בכל מצבי הקיפול. הטכנולוגיה תהיה זמינה הן עבור סדרת מכשירי ה-G והן עבור סדרת ה-V וכן עבור סדרת מכשירי ה-Folder של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully