וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הדיירת מ"האח הגדול" שתגרום ללסת שלכם להישמט

18.1.2019 / 6:09

בזמן שדיירים חדשים נכנסו לבית המפורסם בנווה אילן, עומר אדם רקד צמוד צמוד לאלמונית במועדון במיאמי - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מערכת וואלה

את הרשימה נפתח עם מזל טוב אחד גדול לשחקן עוז זהבי שאחרי תשעה חודשים של ציפייה והמתנה - הוא ובת זוגו החדשה ישנה, הגר דנון, קיבלו לאוויר העולם את בתם הבכורה. שיהיה במזל.

עוז זהבי, הגר דנון. אינסטגרם, צילום מסך
שיהיה במזל! עוז והגר/צילום מסך, אינסטגרם

קדימה למקום הרביעי, שם נמצא זוג יחסית טרי אבל מי יודע, אולי גם הם יגיעו לשלב הריון בקרוב, אז תגידו שלום לאנה ארונוב או יותר נכון לחבר שלה, אייל אלגבי, שאחרי פשפוש בעמוד האינסטגרם של האקסית שלו, גילתה וואלה! סלבס סרטונים שלו בהם הוא חושף את ישבנו ונוגע באיבר מינו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אייל אלגבי, החבר של אנה ארונוב. אינסטגרם, צילום מסך
נועז. אייל/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא עוד מישהו שמצא אהבה, אמנם לא בטוח שלטווח הארוך אבל לפי הסרטונים של עומר אדם בהם הוא רוקד צמוד לבחורה אלמונית במועדון במיאמי, אפשר לטעות ולחשוב שמדובר באהבת אמת. בכל זאת, מתי בפעם האחרונה ראיתם אותו רוקד ככה עם מישהי. מצד שני, הוא כנראה חשב שבמיאמי לא מזהים אותו.

עומר אדם. צילום מסך
תרימו! עומר והאלמונית/צילום מסך

אל המקום השני והמכובד מגיעה עוד מישהי שמכירה את עומר מקרוב, קוראים לה עדן פינס ונראה שהיא כבר לא צריכה את הזמר המסלסל בשביל להצליח, כך שהשבוע וואלה! סלבס חשפה בפניכם שהאיט גירל תצטרף ליהודה לוי וגפן ברקאי בקמפיין חדש לחברת רנואר.

עדן פינס. מערכת וואלה! NEWS
שלישייה מנצחת. יהודה, עדן וגפן/מערכת וואלה! NEWS

ובמקום הראשון, קבלו את האיט גירל הכי לוהטת בתעשיית הבידור, הדיירת החדשה בבית "האח הגדול", עדן יוחנן, שתהפוך את החורף שלכם להרבה יותר חם. וואלה! סלבס חיטטה בעמוד האינסטגרם של הדיירת הטרנסג'נדרית ופשוט לא יכלה להתעלם מהיופי המהפנט שלה.

עדן יוחנן. צילום מסך
מושלמת. עדן/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully