וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימוש, גם את יכולה: הפאשניסטה בת ה-54 שהפכה לכוכבת רשת

17.1.2019 / 6:44

גריס דנהאם היא השם החדש שמאוד חשוב שתכירו כשאתן משוטטות באינסטגרם. אישה משובחת בת 54 עם ים של סטייל ותובנות חשובות לחיים. שמעו מה אנחנו אומרות לכן - תעשו פולאו ומיד

נעים מאוד - גריס גנהאם

תכירו את גריס גנהאם, מיקרוביולוגית ומאמנת אישית בת 54 ממונטריאול. גנהאם היא אושיית אינסטגרם עם 65 אלף עוקבים שמדגמנת סטייל מעלף בעשור השישי לחייה עם קארה מאפיר שסידר לה להשתתף בקמפיין הקיץ החדש של מותג מוצרי השיער קרסטס. "הישארי גלויה", היא אמרה בראיון לווג מספטמבר האחרון בהתייחסות למקומן של נשים בנות 50 פלוס בתעשיית האופנה, "אחרי שנשים עוברות גיל מסוים, הן כבר לא נראות יותר". מבחינת גריס זה ממש לא בא בחשבון: "אני עדיין לובשת פריטים באופן מהנה, אני לא צריכה להיעלם. אני מאוכזבת שנשים בגילי לא מיוצגות במסלולים ובמגזינים".

לעוד חדשות אופנתיות:
משוויצה במה שהאל נתן לה: בלה חדיד נוטפת שיק בחליפת חצאית של ורסצ'ה
שאלון הטיפוח השבועי: צפו בבר זומר מתקתקת איפור מושלם

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

במקרה שלה הסיכוי שזה יקרה הוא קלוש. דפדוף בחשבון האינסטגרם שלה מגלה אישה יפהפייה בעלת גוף פוטוגני להחריד וסגנון נועז שכולל מאפייני יסוד של משקפי סטייטמנט והופעות המשלבות קלאסיקות עם צבעים עזים ודפוסים עמוסים. סיפורה של גנהאם מעורר השראה לא פחות מהפיד הממותג שהיא מתחזקת. ב-2005 היא עזבה את ביירות, לבנון, בעיצומה של המלחמה וערקה עם בתה קאיין, כיום בת 22, לקנדה. מאחור היא השאירה לא רק את הסלין והגוצ'י שאספה מגיל שנה, אלא בעיקר משפחה וקריירה במיקרוביולוגיה שלא הצליחה לשחזר במולדת החדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לפני כשנתיים וחצי פתחה חשבון אינסטגרם יחד עם קאיין כאמצעי להשתעשע יחדיו ומאז היא פורחת. מלבד החברה למוצרי טיפוח לשיער קרסטס גם מותג האופנה קלאב מונקו ורשת הטיפוח ספורה סימנו אותה עם שיתופי פעולה מרשימים ברשת החברתית וכפי שזה נראה כרגע הפוטנציאל עדיין לא מוצה במלואו.

רק השבוע בלוג האופנה הבריטי who what wear פרסם את רשימת ההמלצות האופנתיות שלה לשנה הקרובה. הוויש ליסט שלה כולל גווני בז', חליפות, דפוסי חיות, מכנסיים באורך 3/4, פריטים מתוכשטים ובגדים בהשראת מדים. אבל עם כל האהבה שלה לאופנה אישה בשלה כמו גריס יודעת דבר או שניים על החיים, אז תזכרו: "בסופו של דבר זו את ולא הבגדים הם אלה שחשובים. כשאת מודעת לעצמך, כולם יראו אותך".

מככבת בפרסומת של קרסטס

ככה עושים תוכן שיווקי בסטייל - גריס לגוצ'י

חולצת בטן ופיגורה מושלמת בקמפיין לאדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully