וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יעקב שחר נפגש עם מרקו בלבול, שצפוי להתמנות למאמן

18.12.2018 / 20:18

לאחר קבלת האישור מההתאחדות, הבעלים של מכבי חיפה ערך פגישה ראשונה עם מאמן הנבחרת הצעירה וצפוי לשוחח עמו בשנית כדי לסגור את הפרטים. קובי רפואה צפוי להחליפו בנבחרת

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

האם המאמן החדש של מכבי חיפה יהיה מאמן חדש-ישן? נשיא המועדון יעקב שחר פנה היום (שלישי) ליו"ר ההתאחדות שינו זוארץ לכדורגל וביקש אישור לפנות למאמן הנבחרת הצעירה מרקו בלבול. לאחר קבלת האישור, החליט שחר להיפגש עם בלבול עוד הערב, ולאחר הפגישה קבעו השניים לשוחח פעם נוספת כדי לדון בפרטי החוזה, כאשר שני הצדדים מעוניינים לחזור ולשתף פעולה.

"זוארץ שוחח בנושא עם המנהל הטכני של ההתאחדות, וילי רוטנשטיינר, והוחלט לאשר לבלבול להיפגש עם ראשי מכבי חיפה", נמסר מההתאחדות לכדורגל. בחוזה החדש עליו חתם לפני כחודש וחצי הוכנס סעיף שחרור בסך כ-200 אלף שקל, אולם הוא תקף רק במהלך קמפיין (כלומר, אם חיפה תחתימו כעת, היא לא תצטרך לפצות את ההתאחדות).

עוד בנושא:

מכבי חיפה: המחאה נגד שחר צפויה להחריף, שחקן: "אנחנו קבוצה ברמה נמוכה"
יומני כרמל: השבוע המסויט של מכבי חיפה
ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי חיפה 1:3

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חוזר לספסל של הירוקים? מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

בקרב חלק משחקני חיפה נרשמה ביקורת על כך שמאז שאלי גוטמן עזב, עדיין לא התקבלה החלטה סופית בנושא המאמן החדש. "אין ספק שאי ודאות זה לא מצב טוב למועדון", טען אחד מהם, "זה לא תירוץ אבל תמיד עדיף לדעת מי המאמן הקבוע".

בלבול (51), שהעביר את רוב קריירת המשחק שלו במדים הירוקים, החל את קריירת האימון שלו בכרמל כששימש כעוזר מאמן בין 2002 ו-2005. בעונת 2014/15 שב לקדנציה שנייה, כמחליפו של אלכסנדר סטנוייביץ', אך החזיק עד תום העונה. כעת הוא עשוי לשוב לקדנציה שלישית. בין כל הקדנציות הללו עבד כעוזר מאמן במכבי נתניה, מכבי תל אביב ופרטיזן בלגרד, עם אברהם גרנט, וכמאמן ראשי בהפועל באר שבע, בני סכנין (שתי קנדציות), מכבי פתח תקוה והנבחרת הצעירה.

אם אכן יעזוב בלבול את תפקיד מאמן הנבחרת הצעירה, קובי רפואה שפוטר לאחרונה מהפועל תל אביב הוא המועמד המוביל להחליפו. מי שיצטרך לאשר מינוי שכזה יהיה המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר, כששייתכן שזה יעדיף זר.

בינתיים, תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד את מכבי חיפה לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים, בעקבות שלוש האבוקות שהודלקו ביציע הצפוני עם עליית השחקנים לכר הדשא במשחק אתמול מול מכבי תל אביב. הדיון יתקיים מחר ב-17:00.

(עדכון ראשון: 16:10)

עוד באותו נושא

מכבי חיפה: המחאה נגד שחר צפויה להחריף, שחקן: "אנחנו קבוצה ברמה נמוכה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully