וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר אלמליח בדרך לקמפיין עולמי עם קארה דלווין

19.12.2018 / 8:11

הדוגמנית הישראלית הוזמנה לעשות פוזות ניסיון לצד קארה דלווין, עבור אחד המותגים הגדולים בעולם. כך שאם שיר אלמליח תקבל את התפקיד - תוכלו לראות אותה על שלטי חצות בכל רחבי הגלובוס. וואלה! סלבס ברברית

שיר אלמליח. צילום מסך
טופמודל? שיר/צילום מסך

נראה שגל ייצוא הדוגמניות של ישראל לעולם הגדול ממשיך לצבור תאוצה - אחרי שבר רפאלי, שלומית מלכה, ניבר מדר וארבל קינן קטפו קמפיינים בינלאומיים נחשקים, עכשיו מגיע גם תורה של אחת הדוגמניות היותר מוכרות בישראל. אז תאחלו המון בהצלחה לשיר אלמליח, שאם הכל ילך כשורה, תוכלו לראות אותה מחייכת משלטי החוצות הכי גדולים בעולם ודופקת פוזות במגזינים הנחשבים ביותר.

שיר אלמליח. סוכנות יולי,
BFF. שיר וקארה/סוכנות יולי

לוואלה! סלבס נודע כי בימים הקרובים תארוז אלמליח את המזוודה ותטוס לבירה הבריטית - שם תעבור אודישן לצד לא אחרת מאשר הטופמודל קארה דלווין למותג האופנה הנחשב, "ברברי".

אם אתם תוהים איך הגיעו דווקא לדוגמנית הישראלית, אז אולי כדאי שתדעו ששיר הוזמנה לאירוע של חברת האופנה - שם פגשה את קארה והשתיים התיידדו, כך שקברניטי החברה שראו את הכימיה בין השתיים החליטו להזמין אותה לאודישן לקמפיין חדש שהם עובדים עליו. אז תחזיקו אצבעות לדוגמנית המקומית שבקרוב, כך נראה, תהפוך לטופמודל מבוקשת בעולם.

וואלה! סלבס מועמדת לקבל את הקמפיין החדש לאחוזת ראשונים לצד ליא קניג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שיר אלמליח לג'קי או. רפי דלויה
יופי בינלאומי/רפי דלויה
שיר אלמליח, מגי אזרזר. אביב חופי, רפי דלויה,
גם אני חברה שלך! שיר ומגי/אביב חופי, רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully