וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטיילים דורשים: יותר מקום ופרטיות לעשות סקס בחופשה

12.12.2018 / 9:43

סקר אמריקני שנערך לאחרונה, מצא כי כמעט שליש מהנשאלים טוענים שמחסור בפרטיות עבור קיום יחסי מין, פוגם בהנאה שהם מפיקים מהחופשה שלהם. ויש עוד כמה הרגלי חופשה מפתיעים

זוג עושה סקס בטיסה/TWITTER

בווידאו: זוג עושה סקס בטיסה. גם שם אין פרטיות...

אז מה באמת רוצים מטיילים שיוצאים לחופשה: יעד שמצטלם מצוין באינסטגרם? מקום אירוח מהנה בתקציב סביר? ואולי מקום עם פרטיות שיתאים לקיום יחסי מין ללא הפרעה? אם שמתם את האצבע על התשובה השלישית, נראה שאתם בכיוון הנכון.

אתר התיירות Travel Pulse מדווח כי סקר חדש שנערך בארצות הברית על ידי חברת התיירות Wyndham Destinations, מצא כי כמעט שליש (32 אחוזים) מהאמריקנים טוענים כי מחסור בפרטיות עבור קיום יחסי מין, פוגם בהנאה שהם מפיקים מהחופשה שלהם.

אך נושא הסקס היה רק חלק אחד מהנושאים שעלו בסקר זה. נתון מעניין נוסף שעולה מקריאת הדוח הוא כי כמעט מחצית (43 אחוזים) מהנשאלים יוצאים לחופשה עם המשפחה, ו-13 אחוזים "מגדילים", ויוצאים לדרך עם המשפחה המורחבת. וכאשר כל השבט מגיע ליעד, קצת קשה למצוא את הפרטיות המבוקשת.

עוד עולה מהסקר כי יציאה חופשה נמצאת במקום גבוה בסולם העדיפויות, וכמחצית מהנשאלים סבורים כי במהלך חייהם, הוציאו למעלה מ-80,000 דולרים על חופשות.

נתון מסקרן נוסף הוא כי בקבוצת הגיל של מי שמכונים "דור ה-Y" (אלו שנולדו בשנות ה-80 וה-90 של המאה שעברה), סבורים כי יחידות נופש, מהסוג שבו חולקים אנשים שונים בזמנים שונים - הן עניין מבוקש למדי. למעשה, יותר ממחצית (55 אחוזים) מהנשאלים בני דור זה, בילו את חופשתם ביחידות נופש מסוג זה. חלק גדול מאוד מהם (73 אחוזים), אף הצהירו על חיבתם לסוג זה של אירוח.

סקס חופשה על החוף. ShutterStock
מחסור בפרטיות עבור מין, פוגם בהנאה מהחופשה/ShutterStock

לבחור חופשה לפי האינסטוש

חלק מהסקר נגע גם בקשר שבין יציאה לחופשה לבין השימוש ברשתות חברתיות. וכך, מרתק לגלות כי יותר מאחד מתוך חמישה נשאלים הצהיר כי הוא ישקול ברצינות לצאת ליעד חופשה טרנדי, כזה ששווה לשתף אותו ברשתות.

בנושא הנוחות, עולה כי רבים מהנופשים מבקשים למצוא לעצמם יעד מפנק, הכולל יחידת אירוח רחבת ידיים, שירות עקבי ברמתו וגם כזה שהוא מותג ידוע. ועוד עולה מהסקר כי חופשה תהיה מהנה פחות אם לא יימצאו במקום האירוח אלמנטים כגון בריכת שחייה, חדר כושר ושירותי כביסה.

42 אחוזים מהנשאלים אמרו שתאוות הנסיעות שלהם גדולה במיוחד כאשר מדובר ביעד חדש, כזה שלא ביקרו בו בעבר. 34 אחוזים יעדיפו לצאת לחופשה עירונית, ו-24 אחוזים ילכו על חופשה בטבע, הכוללת פעילויות כגון סקי ועוד.

בנוסף, יציאה לטיול לבד עדיין מועדפת על צעירים רבים. בעוד ש-72 אחוזים מבני דור ה"בייבי בום" (ילידי 1964-1946) יוצאים לחופשה עם בן/בת הזוג, הרי שרק 50 אחוזים מבני דור ה-Y יעדיפו לצאת לדרך עם בת/בת זוג.

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully