וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו נספרסו רק לבירות: LG הכריזה על מכונה ביתית לבישול הבירה

12.12.2018 / 9:55

רגע לפני תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם, חברת LG מכריזה על מכונת בישול בירה ביתית. זה עובד ממש כמו נספרסו, מכניסים קפסולה, לוחצים על כפתור ויוצאת בירה טרייה. יש לנו גם בשורות טובות: המכונה צפויה להגיע לישראל במהלך השנה הבאה

מכונת הבירות של LG. יח"צ,
כמו נספרסו, רק לבירות ועם חמישה סוגים פופולריים./יח"צ

בעוד שחברות אחרות שומרות בסוד את מה שהן מתכננות לתערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם, ה-CES, בחברת LG חושפים זמן קצר לפני התערוכה, את חלק מהחידושים שאנחנו צפויים לראות. הפעם מדובר במכונה ביתית מבוססת קפסולות לבישול בירה ואנחנו רק תוהים, איך לא חשבו על זה עד עכשיו? המכונה המתקדמת זכתה כבר בפרס החדשנות של CES והופכת את תהליך הבישול לקל במיוחד, בזכות קפסולות לשימוש חד פעמי, לצד אלגוריתם תסיסה אופטימלי ותכונת ניקוי עצמי נוחה. "ה-LG HomeBrew הוא שיאו של מכשירי חשמל ביתיים וטכנולוגיות לטיהור מים שפיתחנו במשך עשרות שנים", אמר סונג דיי-היין, נשיא פתרונות אוויר ומוצרים ביתיים בחברה "שוק בישול הבירה הביתי צמח בקצב מסחרר, עם זאת קיימים לא מעט אוהבי בירה שלא עוסקים בתחום בגלל חסמי כניסה. אלה הצרכנים שאנחנו חושבים שמאוד יתעניינו ב- LG HomeBrew."

עוד בנושא:

המצלמה הטובה בעולם? הפטנט היצירתי של LG לסמארטפון עם מצלמה מתקדמת
LG מכריזה באופן רשמי על מכשיר הדגל V40 ThinkQ ועל שעון חכם חדש
בדקנו: אחרי שהתרגלנו למסך מחשב של LG לא הייתה דרך חזרה

יש לנו גם בשורות טובות לחובבי הבירה בישראל: לדברי LG ישראל, המכונה צפויה להגיע במהלך השנה הבאה, שמועד המכירה בישראל והמחיר טרם נקבעו. המערכת המבוססת קפסולות הייחודית, הופכת את כל התהליך של הכנת הבירה לפשוטה במיוחד, באמצעות הפעלה במגע בודד. מכניסים קפסולות לשימוש חד פעמי המכילות מאלט, שמרים, שמן Hop ותמצית טעם, לוחצים על כפתור ההפעלה והבירה זורמת החוצה. המכונה דואגת לכל שלבי ההכנה: החל מהתסיסה, הפיכה לפחמן דו - חמצני, השלב בו הבירה מתייצבת ומתאזנת ועד לשלב ההגשה וניקוי עצמי של המכונה. עוד תגיע המכונה עם אפליקציה שתתמוך באנדרואיד וב-iOS והיא תאפשר לבדוק את מצב המכונה מרחוק.

מכונת הבירה של LG. יח"צ,
המכונה עוצבה במיוחד לחובבי הבירה ובמהלך השנה הבאה היא תגיע גם לישראל./יח"צ

לצד בישול הבירה בצורה פשוטה, ב-LG מציעים למשתמשים ליהנות מבירה איכותית על ידי שימוש באלגוריתם תסיסה אופטימלי, השולט גם בטמפרטורה ודואג שתהיה מדויקת, לצד בקרת לחץ במטרה להבטיח הצלחה מרבית בתהליך הבישול. בסיום הפעולה, המערכת תפעיל ניקוי אוטומטי תוך שימוש במים חמים בלבד, המבטיחה ניקוי היגייני לשימוש הבא. המכונה מעוצבת בצורה כזאת שמזכירה ברז חבית בירה ולצידה שני מיכלים ולדברי החברה, היא עוצבה תוך התייחסות לאוהבי הבירה. המכונה כבר עכשיו מגיעה עם קפסולות של חמשת סוגי הבירות הפופולריים כמו: בירת חיטה, פליזנר, IPA ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully