וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק: יעל אבקסיס חוזרת למסך הגדול

12.12.2018 / 0:03

אחרי ארבע שנים של שתיקה - השחקנית המוכשרת חוזרת למסך הגדול בתפקיד מסקרן במיוחד שמחזיר את יעל אבקסיס לתקופת מלחמות לבנון, הראשונה והשנייה. וואלה! סלבס שלום עולמי

יעל אבקסיס. אביב חופי
חוזרת! יעל אבקסיס/אביב חופי

את יעל אבקסיס כולם יזכרו כנראה כמנחה עם החיוך המתוק מערוץ הילדים או כבחורה הפרועה שפתחה את המעיל אי שם בשנות ה-90 והראתה לליאור מילר מה שאתם בחיים לא תראו, פלא שהוא הפך אחר כך לבעלה? אבל נראה שהשחקנית המחוננת עשתה לא מעט פרויקטים מוצלחים בחייה, לא ברור שוואלה! סלבס מתרגשת שהגברת שוב חוזרת למסך הגדול?

יעל אבקסיס. רפי דלויה
התגעגעתם?/רפי דלויה

שנים אחרי שלא ראיתם אותה בבתי הקולנוע, תוכלו בקרוב לצפות באחת השחקניות היותר מוצלחות בתעשיית הבידור בסרט חדש בשם "תל אביב-ביירות". הסרט מגולל את סיפורה של מרים שיולדת את בנה בתקופת פוסט מלחמת לבנון הראשונה בזמן שבעלה, יוסי, נמצא בדרום לבנון ומפתח קשר מיוחד עם מפקד צד"ל פואד, אשתו נור ושתי בנותיו, ז'קלין וטניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יעל אבקסיס. ניר פקין
בקרוב על המסך/ניר פקין

הזמן עובר, שנת 2006, בנם של מרים ויוסי משרת בגבול לבנון בזמן מלחמת לבנון השנייה. לאחר שהיא לא מצליחה ליצור עימו קשר - נוסעת מרים לחפש אותו בצפון, לא לפני שהיא מבקשת מטניה, שבינתיים ברחה ביחד עם משפחתה לישראל, להתלוות אליה, כך שהשתיים מוצאות את עצמן במסע שמעמת את שתיהן עם דברים מהעבר.

וואלה! סלבס תלך לצפות בסרט בקולנוע - רק בשביל להזמין פופקורן.

יעל אבקסיס. אביב חופי
בקרוב. יעל אבקסיס/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully