וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי טיגונים: המאכלים שיכניסו אתכם לשגרה בריאה

וואלה! NEWS בשיתוף סוגת

12.12.2018 / 7:40

השבועות שאחרי חנוכה לא פשוטים לאף אחד, איך חוזרים לשגרה אחרי כל המטוגנים? לפניכם שלושה מתכונים קלילים, מהירים ומזינים, שיהפכו את היום שאחרי לקל יותר ולא פחות טעים

סלט קוסקוס עם סלק. אפיק גבאי,
לפעמים זה לא כ"כ נורא לחזור לשגרה/אפיק גבאי

התקופה הזאת של "אחרי החגים" שוב כאן. אמנם היה זה רק חג אחד הפעם - חנוכה, אבל זה ללא ספק החג המשמין והמאתגר ביותר. כעת הגיע הזמן שוב לחזור לשגרה היום-יומית, כזאת שכוללת בדרך-כלל קצת פחות מטוגנים, ויותר מאכלים פשוטים, כאלה שאפשר להכין בקלילות ובמהירות לילדים, כאלה שיוכלו להישאר במקרר לכמה ימים, ואפילו מתכונים שנוכל לארוז ולקחת ליום ארוך בעבודה. לפניכם שלוש אופציות נהדרות שעונות על כל הקריטריונים.

מתכון לרוסט-צ'יקן עסיסי
סלט פסטה ורודה
לעוד מתכונים שיחזירו אתכם לשגרה בכיף

תמיד טוב שיש בבית: מרק עוף שמכינים בשעה

מרק עוף תאילנדי. ShutterStock
מרק עוף בתוך פחות משעה/ShutterStock

מרק עוף הוא תרופת הסבתא הכי טובה בספר, גם כשלא באמת חולים. הוא מרפא את הגוף והנפש, והוא הדבר הכי טוב שאפשר להעניק לגוף, שרוצה לעשות ריסטרט. במתכון הזה אורלי פלאי מלמדת איך מכינים ציר עוף בתוך שעה, כזה שאפשר לאכול מיד, או להקפיא ולהפשיר בעת הצורך.

מתכון לציר עוף שמוכן תוך שעה

כמו במעדנייה: סלט סלק וקוסקוס שתמיד כיף למצוא במקרר

סלט קוסקוס עם סלק. אפיק גבאי,
סלט סלק וקוסקוס/אפיק גבאי

הבשלנית והמתכונאית הוותיקה רות אוליבר, פותחת לנו את הדלת למעדניה הפרטית שלה ושולפת סלט קוסקוס רענן ופריך עם סלק טרי ומבושל, צנוניות ועשבי תיבול. סלט עז טעם וצבע שניתן להכין מראש, לאחסן במקרר עד 4 ימים ולשלוף כשרעבים או כשרוצים להצטייד לעבודה וללימודים. ככה חוזרים לשגרה - ומוותרים בקלות על לאכול בחוץ.

מתכון לסלט קוסקוס וסלק שאפשר לשמור במקרר

פסטה לאנשים עסוקים

הכנת פסטה. נמרוד סונדרס
מרשימה אך קלה/נמרוד סונדרס

חזרה לשגרה זה גם אומר לחזור לעבודה, לא תמיד יש זמן להשקיע בארוחת צהריים או ערב שדורשת עבודה. בדיוק מתוך כך נולדה הפסטה הזאת - פסטה חצלים ועגבניות עם פטנט מהיר לאנשים עסוקים - את הירקות מכינים בתנור, בלי לעבור את כל השלבים של הכנת הרוטב: טיגון, אידוי וכו'. שולחים לתנור וכשהכל מתרכך ומזהיב מוסיפים פסטה ומערבבים, אפשר אפילו בתבנית.

למתכון פסטה זריזה עם חצילים ועגבניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully