וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים? אפל מכריזה על האירוע שבו צפויה להציג את האייפדים החדשים

19.10.2018 / 7:24

בחודש מרץ האחרון עדכנה אפל את האייפדים כשהציגה עדכוני חומרה קלים ולא משמעותיים. כעת, החברה הכריזה על אירוע נוסף שיתקיים ב-30 לאוקטובר ובמהלכו צפויה להציג אייפדים ומחשבים חדשים. יש לנו גם בשורה למי שרוצה לרכוש מחשב של אפל אבל במקביל - רוצה גם לחסוך

ההזמנה של אפל לאירוע אייפדים. יח?צ,
?צפויה להכריז על אייפדים ומחשבים חדשים?./יח?צ

בשנים האחרונות אפל מקיימת אירוע נפרד בחודש אוקטובר, כמעט חודשיים אחרי השקת האייפונים בקופרטינו, מטה אפל. האירוע מתמקד באייפדים ואילו השנה האירוע יתקיים באקדמיית המוזיקה בברוקלין. למעשה, לפני שנתיים אפל הודיעה על ביטול פסטיבל ה-Apple Music שהתקיים בעשור האחרון בלונדון. במהלכו החברה גם הכריזה על אייפדים וקיימה הופעות שבהן אירחה אמנים בינלאומיים. אפל הודיעה כי האירוע יתקיים ב-30 לאוקטובר בשעה 20:00 שעון ישראל.

למעשה, אפל מקיימת ארבעה אירועי מפתח בשנה: במרץ היא מקיימת אירוע שבו בעבר הכריזה על אייפודים חדשים ולימים הפך לעדכונים לאייפדים ומוצרים נוספים, ביוני היא מקיימת את כנס המפתחים השנתי, ה-WWDC שבו היא מכריזה על מערכת ההפעלה החדשה, בספטמבר היא מקיימת את האירוע השנתי שבו מכריזה על האייפונים החדשים ובאוקטובר, בדרך כלל היא מכריזה על דגמי האייפדים החדשים.

באירוע אפל צפויה להכריז על שתי גרסאות של אייפד פרו: אייפד חדש בגודל 11 אינץ' ועדכון לאייפד פרו 12.9 אינץ'. שני הדגמים יגיעו עם טכנולוגיית ה-FaceID, זיהוי הפנים הביומטרי שיחליף את קורא טביעות האצבע והשמועות מדברות על כך שחיבור ה-Lightning המוכר, יוחלף לחיבור USB מסוג Type-C בדיוק כמו במקבוקים החדשים ומכשירי האנדרואיד האחרים. עוד אפל צפויה להכריז על גרסת מקבוק חדשה בגודל 12 אינץ' ועדכון למקבוק איר, הלפטופ הזול ביותר שהציע עד כה, אולם באפל לא עדכנו את המפרט במהלך השנים האחרונות. לצד המחשבים הניידים, גם מחשב המק מיני, הנחשב למחשב הזול ביותר, צפוי לקבל עדכון, אחרי יותר משלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully