וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מילאנו הביסה 99:75 את אולימפיאקוס בחוץ

הקבוצה של דיוויד בלאט ספגה הפסד ראשון מפתיע העונה. פנרבחצ'ה חגגה ניצחון עם ז'לגיריס. חימקי הפסידה עם הבאזר לאנאדולו והיא עדיין ללא ניצחון העונה. ריאל מדריד עדיין מושלמת

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
משחק חלש במיוחד. וסיליס ספאנוליס./GettyImages

המחזור השלישי ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם ארבעה משחקים. חימקי מוסקבה נכנעה עם הבאזר לאנאדולו והיא עדיין ללא ניצחון. פנרבחצ'ה שוב ניצחה את ז'לגיריס בשחזור חצי גמר הפיינל פור של השנה שעברה. אולימפיאקוס של דיוויד בלאט הובסה בבית על ידי מילאנו וריאל מדריד נשארה מושלמת גם אחרי המשחק מול באסקוניה.

עוד בנושא:

תחושת פספוס בהפועל חולון בעקבות ההפסד לוונציה
במחזור הקודם אולימפיאקוס ניצחה את באסקוניה בחוץ
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

ארגין עתמאן, מאמן אנדולו אפס. GettyImages
ניצחון ענק. מאמן אנאדולו ארגין עותמאן/GettyImages

חימקי מוסקבה - אנאדולו אפס 85:84

משחק מטורף שנפתח עם פארסת ענק והסתיים בסל ניצחון דרמטי 0.9 שניות לסיום. הטורקים השיגו ניצחון שני על חשבון הקבוצה הרוסית שעדיין ללא ניצחון. המשחק נפתח עם שורה של תקלות מביכות באולם ברוסיה כשהשעון פעם אחר פעם נעצר וגם סטטיסטיקה רשמית לא הונפקה. במשחק עצמו אנאדולו פתחה את המשחק טוב יותר והובילה. ברבע האחרון מי אם לא אלכסיי שבד התעורר והוביל את חימקי למהפך מרשים. במצב של 82:84 לרוסים דוגוס בלבאי עלה לשלשה של לחיות או לחדול 0.9 שניות לסיום וקנה את עולמו עם סל ניצחון ענק - 84:85 לאנאדולו.

קוסטאס סלוקאס שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
ניצח את ז'לגיריס. קוסטאס סלוקאס/GettyImages

ז'לגיריס קובנה - פנרבחצ'ה 82:75

ז'ליקו אוברדוביץ' שוב עשה בית ספר לשאראס בשחזור חצי גמר הפיינל פור של השנה שעברה. ז'לגיריס הובילה בבטחה במהלך שלושה רבעים ונראה היה שהיא עושה את דרכה לניצחון שני ברציפות. אלא שלפנר היו תכניות אחרות לחלוטין. הטורקים טסו לרבע אחרון של 18:29 שהבטיח לה את הניצחון כשהיא עדיין בלתי מנוצחת העונה. קוסטאס סלוקאס הוביל את קלעי פנר עם 20 נקודות. 23 של נייט וולטרס לא הפסיקו לז'לגיריס.

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
הפסד ביתי מביך. דיוויד בלאט/GettyImages

אולימפיאקוס - מילאנו 99:75

אחרי פתיחה חלומית של שני ניצחונות החבורה של דיוויד בלאט ספגה תבוסה ביתית קשה מול מילאנו של סימונה פיאניג'אני. אחרי מחצית ראשונה צמודה (41:44 לאיטלקים) מילאנו פתחה מבערים וטסה ליתרון שהגיע בשיאו לפלוס 20. למרות כל הניסיונות לבלאט לא היו תשובות לאקס הפועל ירושלים. מייק ג'יימס הוביל את קלעי מילאנו עם 22 נקודות כשנמניה דנוביץ' התכבד ב-20 משלו. ניקולה מילטינוב הגיב ב-15 לזכות הקבוצה היוונית. וסיליס ספאנוליס נקלע לערב חלש במיוחד עם 3 נקודות ו-5 אסיסטים.

אנתוני רנדולף שחקן ריאל מדריד. GettyImages
רנדולף ימשיך בכושר המצוין בו הוא נמצא?/GettyImages

ריאל מדריד - באסקוניה 79:97

עוד משחק שהוכרע ברבע האחרון שהסתיים ב-12:23 לזכות החבורה של פאבלו לאסו. באסקוניה ניסתה להקשות ככל כוחה את החיים על הבלאנקוס, אבל בשורה התחתונה ריאל מדריד חגגה ניצחון נוסף ונשארה מושלמת. באסקוניה עם הפסד שני ברציפות. סרחיו יוי היה כוכב המשחק עם 23 נקודות (4 מ-7 לשלוש) לזכות אלופת אירופה. 14 של מרסלינו הוארטס לא עזרו לקבוצה הבאסקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully